PDA

Näytä koko versio : Ystävällinen palvelu kaupan päälle

Cmods
30.06.2006, 16:06
Tervetuloa Cheapestmods alueelle. Kysymykset tuotteistamme ja palveluistamme ovat tervetulleita ja meiltä saat laatutuotteiden lisäksi ystävällisen ja ripeän palvelun kaupan päälle.

Telejeesus
01.07.2006, 00:38
Olen tehnyt yhteistyötä parisen vuotta ja mitä olen muiltakin kuullut on Cheapestmods Suomen ykkönen, piirit tulevat nopeasti, laillisesti ja aina hyvillä ohjeilla varustettuna ja hyvin pakattuna. Kuten myös muut heidän tuotteensa (kaikki tuotteet jotka tarvitsevat ohjeet, ne tulevat mukaan ilman lisähintaa, kuten eräs nimeltä mainitsematon yritys tekee. Eli veloittaa piiri+ohjeet paketista enemmän), he eivät ole pelkästään tyytyneet valmistajan ohjeisiin vaan tehneet paremmat omat ohjeet jotka ovat 99% aina paremmat kuin muut mitä vastaan on tullut

Siis ohjeet ovat hyvät, tarkoittaa myös kuvia jotka on CM on itse ottanut

Telejeesus :)
http://piirit.sytes.net

Gby
01.07.2006, 10:57
Pitää paikkansa, kuvat ovat erittäin selkeitä.

Dream
13.07.2006, 22:59
Tilasin Cheapestmods.comista ensimmäisen kerran piirejä.
Täytyy sanoo että tulipa nopeesti alle 24 tuntia tilauksesta piirit kotona.

Tein salaa pientä vertailua erääseen toiseen tunnettuun modpiiri myyjään.

Cheapestmods pakkaa piirinsä erittäin hyvin. (arvosana 10)
Toinen modpiiri myyjä ei pakkaa piirejään yhtä huolellisesti. (arvosana 6)

Cheapestmods toimittaa piirit erittäin nopeesti 24:ssä tunnissa. (arvosana 10)
Toinen modpiiri myyjä pystyy melkein samaan 24 - 48 tuntia. (arvosana 9)

Cheapestmods toimittaa suomenkieliset asennus ohjeet mukaan. (arvosana 10)
Toinen modpiiri myyjä ei toimita ohjeita. (arvosana 4)

Cheapestmods sivuilta ei löydy kattavaa valikoimaa asennus ohjeita. (arvosana 5)
Toiselta modpiiri myyjältä ne löytyy. (arvosana 9)

Suuret kiitokset nopeesta toimituksesta Cheapestmods.
Suosittelen kaikille foorumin käyttäjille tätä firmaa.
Minä tilaan tästälähtien kaikki piirit Cheapestmods.comista.

Pari kuvaa hyvästä toimituksesta.

http://www.consoleforums.net/gallery/files/4/4/2/STA72030.JPG

http://www.consoleforums.net/gallery/files/4/4/2/STA72031.JPG

http://www.consoleforums.net/gallery/files/4/4/2/STA72036.JPG

http://www.consoleforums.net/gallery/files/4/4/2/STA72037.JPG
Juotto ohjeissa on merkitti piirin kiinnitys paikka jota ei joka ohjeista löydy.
Tätä ei kuitenkaan ole pakko juottaa. Itse jätän sen juottamatta.
Koska piiri tulee muutenkin tukevasti kiinni emolevyyn 1.6 koneessa.
Eikä siihen kohdistu rasitusta yhtään.
Ohjeet ovat selkeät ja hyvät

PC-ToN
14.07.2006, 15:57
Cheapestmods toimittaa suomenkieliset asennus ohjeet mukaan. (arvosana 10)
Cheapestmods sivuilta ei löydy kattavaa valikoimaa asennus ohjeita. (arvosana 5)
Korvaavat liki toinen toisensa. Väriprintti on kyllä parempi mitä tietokone, kulkee paremmin mukana kuin internetsivut. Esim. itse en omista väritulostinta ja teen juotokset eri huoneessa kuin kone on. Joskus on pitänyt raahara kannettava mukaan kun ei ulkomuistista onnistu.

Dream
14.07.2006, 20:32
Paperi ohjeet olivat erinomaiset.

Netti sivuille vois laittaa valmistajan ohjeet näytille ja sit kun piirin tilaa niin saa noi suomenkieliset ja paremmat ohjeet.

Cmods
15.07.2006, 19:36
No onhan tuossa ideaa että ne ohjeet löytyisivät netistäkin. Täytynee ottaa projektiksi jossain vaiheessa laittaa ohjeemme myös sivuille.

Itse asiassa mietinkin jo muutamia ratkaisuja ongelmaan, jonka vuoksi emme ole niitä viitsineet vielä laittaa. Nimittäin eräs nimenltämainitsematon paikka on tykännyt meidän sivuiltamme kopioida kaikenlaista, kuten tuotekuvauksia, kuvia ja huomasinpa tuossa jokin aika sitten että jopa toimitusehdot.

Gby
15.07.2006, 21:43
Hmm. Nyt näyttää sille että Consoleforumin keskustelu on kääntynyt sitä toista toimittajaa vastaan... Kummassakakin on hyvät puolensa, tosin CM on hoitanut asiat huomattavasti ammattitaidollisemmin. Itse ainakin nyt ja tulevaisuudessa ostan piirit sieltä joka toimittaa ne edullisemmin, viimeksi se oli Modpiiri.com.

Shadown
16.07.2006, 03:37
Viimeksi kun täällä kommentoit hintoja, niin vihjasit ihan toista (Archie tosin poisti koko viestin väittäen sinua "Geymodsin" jäseneksi.). Itse yritin asiallisesti vain kommentoida toiseen laitaan päin.

Onko tehty modien suhteen uusia kauppoja, vai mielipide muuttunut muuten vain?

Gby
16.07.2006, 09:36
Viimeksi kun täällä kommentoit hintoja, niin vihjasit ihan toista (Archie tosin poisti koko viestin väittäen sinua "Geymodsin" jäseneksi.). Itse yritin asiallisesti vain kommentoida toiseen laitaan päin.

Onko tehty modien suhteen uusia kauppoja, vai mielipide muuttunut muuten vain?

Pitää paikkansa, silloin hintalaskurit paljastivat modpiiri.comin oleva huomattavasti kalliimpi ostospaikka. Heidän sivuillaan taas mainostettiin ihan muuta.
Archien tekemä viestin poisto osoitti kyseisen myyjän/liikkeen tapaa käsitellä ei toivottua palautetta vaikka Modpiiri.com jäi siinä esimerkissä huomattavasti kalliimmaksi ostopaikaksi.

Modien suhteen ei ole mielipide muuttunut mutta viimeksi usean piirin kaupassa Modpiiri teki vain hivenen kovemman tarjouksen, en tiedä oliko sitten tuolla viestin poisto hässäkällä jotain osuutta asiaan?

Tuo "Geymods" oli aika hyvä...

Dream
16.07.2006, 11:32
Tässä nyt ei oo haukuttu ketään.

Varmaan itsekkin tiedät miten toimii Cmod/Mpiiri.
Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa kummastakaan firmasta.
Aina on tullu piirit kotiin ehjinä... kerrän kesti viikon mut se oli postin moka.

Shadown
16.07.2006, 11:49
Archien tekemä viestin poisto osoitti kyseisen myyjän/liikkeen tapaa käsitellä ei toivottua palautetta vaikka Modpiiri.com jäi siinä esimerkissä huomattavasti kalliimmaksi ostopaikaksi.

Tohon sen verta, että palautteen poisto on kohdallaan, jos se perustuu asiakkaan omiin tulkintoihin tai jopa valheeseen.

En tietenkään mene kiistämään, etteikö Modpiiri olisi silloin ollut kalliimpi ja nyt halvempi. Tälläseen "yksilölliseen laskentaan" silloin perustinkin viestin, joka myöskin silloin katosi.

Toisaalta palautteen anto, niin hyvässä, kuin pahassakin on kiellettyä. Tosin tätä kohtaa voisi miettiä uusiksi. Palautteiden annosta oli puhetta sillon Modpiirin kanssa.
Mutta toisaalta tämä foorumi ei edelleenkään ole mielestäni eri firmojen asiakaspalaute-mesta. Siksi olisi mielekkäämpään pitää täällä nuo mehustelut toisaalla ja pysyä itse asiassa?

caderusso
24.07.2006, 13:09
Itse tilaan modit Modpiiri.comista, koska se on selvästi halvempi.
Modit on kyllä aina tullu 24 sisällä tilauksesta ja suojattuna.
Nettiohjeet on sen puolesta paremmat, että ne pysyy paremmin
ajantasalla, jos tulee ohjeisiin muutoksia.
Toinen juttu on se, että niihin pääsee mistä vaan kunhan on netti.
Vaikka ohjeet on unohtunu matkasta, niin asennus onnistuu silti. Toisin
päin se ei toimi.
Ja paperiohjeista en halua 2-3 euroa maksaa, asennuspiste kun on
tietokoneen edessä :)
Molemmat toimittajat on hyviä (kokemuksia molemmista), mutta toiselta
puuttuu nettiohjeet kokonaan ja toiselta joistakin tuotteista paperiohjeet.
Molemmille arvosanat kokonaispalvelusta 9, toisaalta Modpiiri.com saa
minultaekstra + edullisempien hintojen vuoksi.
Shadownilta hyvä pointti tuo edellinen. :D

Dream
24.07.2006, 13:34
No onhan tuossa ideaa että ne ohjeet löytyisivät netistäkin. Täytynee ottaa projektiksi jossain vaiheessa laittaa ohjeemme myös sivuille.

Itse asiassa mietinkin jo muutamia ratkaisuja ongelmaan, jonka vuoksi emme ole niitä viitsineet vielä laittaa. Nimittäin eräs nimenltämainitsematon paikka on tykännyt meidän sivuiltamme kopioida kaikenlaista, kuten tuotekuvauksia, kuvia ja huomasinpa tuossa jokin aika sitten että jopa toimitusehdot.

Mä voin tehdä muutaman nopee asennus ohjeen teidän sivuille.
Eli muokattuja kuvia missä näkyy asennus paikat.

Gby
30.07.2006, 02:46

Mikä niistä?

Shadown
30.07.2006, 02:55
Mikä niistä?

Harjoittele vaikka lainauksien käyttöä?

Mutta varmaan tarkoitettiin ylipäätään palautteita. Joskus ne kun kohdistuu fiktioihin.
Toisaalta palautteiden anto ylipäätään on yhä edelleenkin kiellettyä.

Itsensä mainostaminen on todella luikurimaista, etenkin jollei itse edistä foorumin tain sen takana olijoiden asemaa.

Gby
31.07.2006, 22:33
No asia kävi selväksi, kiitos ja anteeksi. Kumpikin toimittaja toimii omalla tavallaan, joten siihen on tyytyminen. PISTE.

Shadown
31.07.2006, 23:39
Tarkennan vielä tuota mainostamista, että foorumin ylläpitäminen ei ole ilmaista. Sen ylläpitämiseen menee joka tapauksessa aikaa (Jos haluaa edes jotenkin pitää sen asiallisena ja pyrkiä vastailemaan kysymyksiin.) ja minun tapauksessa rahaa. Joten siksi itsensä mainostaminen ilman vastalahjaa on aika kyseenalaista.

Kaikkien etu on kuitenkin se, että foorumi pysyy toiminnassa. :)

kenmood
12.08.2006, 18:57
Olen tilannut pari-kolme kertaa molemmilta "piirimyyjiltä" ja minun liikkeeni on jatkossa CM, jonka toimituksista jää asiakkaalle selkeästi ammattimaisempi kuva: pehmustetut paketit/kirjeet, värilliset ohjeet ja tulostettu kuitti/pakkauslista.

MP:stä on molemmilla kerroilla tullut pehmustamaton tavallinen kirje, jonka sisällä tilaamani tuotteet hölskyivät ja johon osoitetiedot oli kirjoitettu käsin. Myöskään tilausajoissa minua ei ole lykästänyt, koska ensimmäisellä kerralla tilauksen saapuminen venähti viikkoon ja toisella kerralla meni jo 10 päivää - muille tilaukset tulevat kuulemma parissa päivässä. Etenkin tuossa toisessa toimituksessa närästi se että vaikka maksoin toimituskuluja postipaketista, pahviset kotelot oli ripattu tyhjiksi sisuskaluista ja ne oli tuotteineen litistetty kirjekuoreen :mad:. Niin, ja ohjeet tosiaan pitää itse printata netistä.

Peteju
12.08.2006, 22:12
Olen tilannut pari-kolme kertaa molemmilta "piirimyyjiltä" ja minun liikkeeni on jatkossa CM, jonka toimituksista jää asiakkaalle selkeästi ammattimaisempi kuva: pehmustetut paketit/kirjeet, värilliset ohjeet ja tulostettu kuitti/pakkauslista.

MP:stä on molemmilla kerroilla tullut pehmustamaton tavallinen kirje, jonka sisällä tilaamani tuotteet hölskyivät ja johon osoitetiedot oli kirjoitettu käsin. Myöskään tilausajoissa minua ei ole lykästänyt, koska ensimmäisellä kerralla tilauksen saapuminen venähti viikkoon ja toisella kerralla meni jo 10 päivää - muille tilaukset tulevat kuulemma parissa päivässä. Etenkin tuossa toisessa toimituksessa närästi se että vaikka maksoin toimituskuluja postipaketista, pahviset kotelot oli ripattu tyhjiksi sisuskaluista ja ne oli tuotteineen litistetty kirjekuoreen :mad:. Niin, ja ohjeet tosiaan pitää itse printata netistä.

itse olen 100% tyytyväinen Cheapestmodsin tuotteisiin ja paketteihin,
toimitukset tulevat perille päivässä! joskus modpiiri.com:n kanssa saattoi mennä useampi päivä.
kerran yksi tilaukseni tuli siten että piiri oli teipattu tälläiseen ohueen pehmuste kelmuun ILMAN mitään ESD suojia tms, mutta Cheapestmodsilta tilattaessa mukana on aina Selkeät ohjeet, Kuitti, ja erinomaisesti pakatut tuotteet pehmustetussa kirjekuoressa, isommissa tilauksissa tavara tulee kunnon paketissa.

-Pete

pellefin
15.08.2006, 12:59
minä olen aina tilaukseni tehnyt cheapest modista, siis ne kaikki 2 kappaletta:D
ekan kerran tilasin smartxx lt opx piirin ja piikkiriman juuri cheapest modista sen takia että modpiirillä ei yhteishinta laskenut vaikka piti kun pakettina nuo ostaa.
cheapest modilla paketti hinta toimi joten tilasin sieltä.
tilauksen saavuttua yllätyin koska siinä kesti vain se yksi päivä ja tavara oli kunnolla pakattu ja kuvalliset ohjeet mukana joiden avulla asennus oli helppo.(kuten myös sen takia että en juottanut piiriä kiinni)

toinen tilaus oli sitten tämä g6lite + passcard3.
jälleen meni vain päivä toimituksessa ja kamat oli jopa niin hyvin pakattu että oikein naurattamaan alkoi.

KUVA (http://personal.inet.fi/koti/pellefin/cmloota.jpg)

kuten aikaisemmin sanoin niin edes suomen kovakourainen posti ei pysty tuollatavalla pakattua lähetystä hajottamaan.
loistotyötä poijaat.

Dominator
10.01.2007, 13:47
Olen tilannut mpiiri.comista piirin ja cmodsista johtoja yms. ja jos tulevaisuudessa ostan piirin ostan sen cmodsilta. Kun tilasin viimeksi mpiiristä ei mitään pehmusteita yms ja kaiken lisäksi se linux levy oli haljennut mutta sain kuitenkin uuden.

Archie
12.02.2007, 11:36
Outoa sinänsä. Modpiiri.com kyllä alkuaikoina lähetti pehmustamattomana kirjeitä. Mutta esim v2006 ja siitä eteenpäin kaikki tuotteet ovat toimitettu pehmustettuina. Ja mikäli joku tuote ei toimi tms, niin Modpiiri.com kyllä vaihtaa kaikki vialliset tuotteet, eli sen kanssakaan ei pitäisi olla ongelmia.

Cmods
12.02.2007, 11:46
Jotenkin hassun kuuloista, kun kirjoitat modpiiristä niinkuin et olisi itse toiminnassa mukana. Hyvä tietysti kaikkien kannalta jos teilläkin tavarat on nykyään pakattu asiallisesti.

Archie
12.02.2007, 13:34
Jotenkin hassun kuuloista, kun kirjoitat modpiiristä niinkuin et olisi itse toiminnassa mukana. Hyvä tietysti kaikkien kannalta jos teilläkin tavarat on nykyään pakattu asiallisesti.

Kyllä, itse olen mukana toiminnassa. Mutta lähinnä siksi menevät sekaisin, kun shadown yms puhuvat etunimillä jne. Joten mitenkä niihin sitten vastaat... Voin kyllä korjata Me muotoon, jos häiritsee.

Shadown
12.02.2007, 13:48
Kyllä, itse olen mukana toiminnassa. Mutta lähinnä siksi menevät sekaisin, kun shadown yms puhuvat etunimillä jne. Joten mitenkä niihin sitten vastaat... Voin kyllä korjata Me muotoon, jos häiritsee.

Mitenköhän tähän etunimi liittyy? Voin mä puhutella sinua ihan minä lystään, muttei se silti poista tosiasiaa, että olet ainakin ennenvanhaan antanut minulle sellaisen kuvan, että juuri sinä pyörität Modpiiriä. Nyt olet vain mukana toiminnassa?

Tilannehan on nyt se, että edelleenkin (palatakseni näihin askiin) CM:llä pakkaukset ovat yksinkertaisesti parempi kuin teillä sielä Modpiirissä. Minulle asiakkaat tuovat teiltä tilaamiaan modeja asennettavaksi ja tyyli on tasan sama, eli tavallinen kirjekuori, jossa on hikiset kuplamuovit ympärillä. CM:llä taas kaikki modit toimitetaan kuplamuovipusseissa. Siis puseissa, jotka on vuorattu sillä kuplamuovilla (You know?).

Archie
12.02.2007, 14:02
Kyseessä on osakeyhtiö, enkä suinkaan omista kyseistä firmaa. Olen palkallisena, eli mukana toiminnassa.

Mutta mikäli piirit ovat pehmustettu kuplamuovilla, niin eikös se suojaa? Ja et ole tainnut ainuttakaan piiriä vaihtaa meillä viallisena. Eikös se ole pääasia, että tuote on pehmustettu niin, että se toimii ja tulee postin läpi toimivana. Toivoisin Jussi että lopettaisit tuon mustamaalaamisen.

Shadown
12.02.2007, 14:10
Olen kyllä palauttanut sinulle viallisia modeja jokusen. Tosin monessa kohtaan olen vain heittänyt roskiin (Kuten Duo2 SE modeja). Nykyisinhän en edes tilaa teiltä mitään sattuneesta syystä ja ei se olisi edes kannattavaakaan. Myitte minulle aina samoilla hinnoilla modit kuin jos olisin ollut perusasiakas vaikka tällä foorumilla mainosti teitä jne. Loppuaikoina minulla ei ollut mitään hyötyä panostaa yhteispeliin kanssanne.

Ja en ole missään kohden mustamaalannut Modpiiriä (Joka ei ole osakeyhtiö, vaan pelkkä domaini), vaan lähinnä kertonut tosiasiat. Modbo on kertakaikkiaan paska modi ja ette toimita modeja kuten CM. Mikä tässä oli valhetta tai mustamaalausta? Aiheen myöskin aloitti Dream, en minä (Myönnetään, että on muualle tullut kirjoiteltua Mdbosta juttua).

Tämä aihe kasvaa ihan vain siksi, että sinä vastailet tähän ja annat aihetta jatkaa juttua. Myöskin rikot jatkuvasti foorumin sääntöjä mianostamalla samalla itseäsi.

Archie
12.02.2007, 14:32
Erikoista tänne avautua, mutta toimitaan miten haluat. Toki sähköpostikin toimii. Erikoista heittää piirejä roskiin, kun voit lähettää meille asiakaspalautuksena ilmaiseksi kirjeen ja saat uuden piirin tilalle.

Pakkohan noihin teidän erikoisiin kommentteihin on vastata, meidän firmasta muut eivät viitsi edes tulla katsomaan, keskustelu on sen verran puolueellista/erikoista välillä.

Mutta hei, annetaan iloisen keskustelun jatkua. Mutta älkää hyvät ihmiset tyrmätkö uusia viestejä, jos puhutaan oikeasti esiin tulleesta ongelmasta (esim matrix + v15 sulakeongelma). Toki voihan niihin aina vastata:

cmods:
3)Puhut paskaa

Hyvää kevään jatkoa kaikille! :D

Shadown
12.02.2007, 14:42
Erikoista tänne avautua, mutta toimitaan miten haluat. Toki sähköpostikin toimii. Erikoista heittää piirejä roskiin, kun voit lähettää meille asiakaspalautuksena ilmaiseksi kirjeen ja saat uuden piirin tilalle.

Totta. Aika erikoista että avaudut minun kontroimalle foorumille. Ehkä kokeilit, että alanko poistamaan viestejä ja voit sitten siitä levittää juttua. Mitä tulee takuupalautuksiin, en muuta ole väittänytkään. Ehkä ajattelin heittää "Helmiä sijoille".

Pakkohan noihin teidän erikoisiin kommentteihin on vastata, meidän firmasta muut eivät viitsi edes tulla katsomaan, keskustelu on sen verran puolueellista/erikoista välillä.

Niin eronahan on se, että sinä edustat domainia "Modpiiri.com", ja muu henkilökunta taitas edustaa osakeyhtiötä Armafennica. Eli ei varmana paljoa kiinnostakkaan.

Mutta hei, annetaan iloisen keskustelun jatkua. Mutta älkää hyvät ihmiset tyrmätkö uusia viestejä, jos puhutaan oikeasti esiin tulleesta ongelmasta (esim matrix + v15 sulakeongelma). Toki voihan niihin aina vastata:

Hyvää kevään jatkoa kaikille! :D

Ei ketään olekkaan tyrmännyt ongelmaa, vaan sen aiheuttajan.

Cmods
12.02.2007, 15:04
Mutta hei, annetaan iloisen keskustelun jatkua. Mutta älkää hyvät ihmiset tyrmätkö uusia viestejä, jos puhutaan oikeasti esiin tulleesta ongelmasta (esim matrix + v15 sulakeongelma). Toki voihan niihin aina vastata:Aika erinomaisesti irroitettu asiayhteydestä. Noh, kukin voinee käydä itse lukemassa siellä toisessa threadissa mitä kaikkea siihen tulikaan kirjoitettua.

sysko
24.02.2007, 00:58
Jo pitkään asiakkaana olleena ja monia tuotteita ostaneena nyt täytyy ensimmäistä kertaa antaa kehuja hyvästä palvelusta. Ennenkin on hommat hoituneet mutta viimeisimmällä kerralla teknisistä ongelmista ilmoitusasioissa (SMS) huolimatta erittäin asiallisesti vaikka mentiin virka-ajan ulkopuolelle ja pahasti.

Työn jälki oli ensiluokkaista (ei voisi ulkoa päin mitenkään päätellä että konsolia on käsitelty) ja palvelu nopeaa ja sovitettiin meikeläisen aikatauluihin.

-k

Archie
07.03.2007, 15:23
Modpiiri.com parantaa pakkauksien suojauksia, koska tänne on tullut asiasta palautetta (tosin sähköpostikyselymme perusteella, asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä pakkauksiin. Kaikki tärkeät/särkyvät osat ovat olleet hyvin pakattu). Tilauksessa on myös pehmustetut kirjekuoret, eli tilauksia aletaan toimittamaan tulevaisuudessa myös pehmustetuissa kirjekuorissa.

Dream
08.03.2007, 07:49
Hienosti pakattu tuote antaa heti hyvän kuvan toimittajasta.
Hyvä että asiaan ollaan paneuduttu.

Dominator
09.03.2007, 10:15
mpiiri vois laittaa ohjeet kans.

Archie
09.03.2007, 15:28
Modpiiri.com toimittaa värilliset suomenkieliset asennusohjeet useimpien tuotteiden kanssa. Eli sen suhteen asia pitäisi olla kunnossa.

Dominator
12.03.2007, 08:06
Empä mä vaa saanu ohjeita sillon kun tilasin ja paketti oli vain kirjekuori.

Archie
12.03.2007, 18:26
No esim Tri-Wing meisselin mukana ei tule suomenkielisiä ohjeita.

Mutta kaikkien piirien yms tuotteiden kanssa tulee kyllä suomenkieliset asennusohjeet.

Dominator
13.03.2007, 18:49
Enpä sanoisi mä tilasin silloin smartxx piirin.

Archie
14.03.2007, 10:21
Siinä tulee mukana suomenkieliset asennusohjeet ainakin meiltä tilattaessa.

Aragorn_1962
04.04.2007, 12:13
Outoa sinänsä. Modpiiri.com kyllä alkuaikoina lähetti pehmustamattomana kirjeitä. Mutta esim v2006 ja siitä eteenpäin kaikki tuotteet ovat toimitettu pehmustettuina. Ja mikäli joku tuote ei toimi tms, niin Modpiiri.com kyllä vaihtaa kaikki vialliset tuotteet, eli sen kanssakaan ei pitäisi olla ongelmia.

Sinänsä outoa, ilmoitatte vaihtavanne viallisen uuteen. Itse pitäisi maksaa postikulut ja ehjää tavaraa täytyy kysellä kun mitään ilmoitusta saati tavaraa tule tilalle. Vaikka varastossanne tavaraa löytyy myytäväksi niin sähköpostiin ilmoitatte tuotteen väliaikaisesti loppuneen, ei hyvää päivää.

Archie
19.04.2007, 15:35
Modpiiri.comilla (Arma Fennica Oy) on asiakaspalautus postin kanssa Jyväskylään. Eli postikuluja ei tarvitse asiakkaan maksaa.

Varastosaldot heittävät joskus, asiakkaiden noutojen yms takia. Eli valitettavasti ne eivät aina ole ajantasalla. Pyrimme kuitenkin korjaamaan ne aina mahdollisimman pian.

Kannattanee ottaa yhteyttä tilaukset@modpiiri.com

Outoa sinänsä, että kaikki 3 kpl asiakaspalautuksia, jotka meillä tällä hetkellä on käsiteltävänä on kyllä hoidettu / ilmoitettu asiakkaalle.

Aragorn_1962
19.04.2007, 18:49
Modpiiri.comilla (Arma Fennica Oy) on asiakaspalautus postin kanssa Jyväskylään. Eli postikuluja ei tarvitse asiakkaan maksaa.

Varastosaldot heittävät joskus, asiakkaiden noutojen yms takia. Eli valitettavasti ne eivät aina ole ajantasalla. Pyrimme kuitenkin korjaamaan ne aina mahdollisimman pian.

Kannattanee ottaa yhteyttä tilaukset@modpiiri.com

Outoa sinänsä, että kaikki 3 kpl asiakaspalautuksia, jotka meillä tällä hetkellä on käsiteltävänä on kyllä hoidettu / ilmoitettu asiakkaalle.

No tuota asiakaspalautus juttua en tiennyt, viallisen tuotteen palautuksen kyselyyn sain sähköpostiviestin:

"Lähetä viallinen piiri meille kuitin ja selosteen kera kirjekuoressa niin
vaihdetaan uuteen.

Ystävällisin terveisin,
Modpiiri.com

Tavaraa näkyi varastosaldona useampia kappaleita vielä viikko palautuksen jälkeen. 9 päivää palautuksen jälkeen kyselin tilannetta, niin tuote olikin yllättäen loppunut varastosta (+1), no seuraavana päivänä saldo oli yli 10kpl. Melkein viikon odottelin postissa tulevaksi, mutta vasta uuden toimituskyselyn jälkeen saitte seuraavana päivänä postiin. :(
Eli hidasta toimintaa kaikenkaikkiaan...

Enivei.
Tyytyväinen olen uusien tilauksien käsittely- ja toimitusnopeuteen sekä hintatasoon.

Archie
20.04.2007, 09:06
Joskus tuotteet loppuvat tosiaan varastosta, eikä laajan tuotemäärän vuoksi aina ehdi saamaan heti varastoon lisää.

Kyseessä on todennäköisesti ollut Qoobchip piiri. Niiden toimituksessa oli yllättävä viive. Piirit luvattiin kuljetuspalvelusta maanantaiksi, ja saimme ne käsiimme torstaina kuljetuspalvelun tekemän virheen vuoksi.

Pahoittelemme syvästi viivettä tuossa piirin vaihdossa, tosin syy ei ollut yksin meidän. Pyrimme parantamaan nopeutta.

Kiitoksia palautteesta.

Jos tarvitset lisää pelikonsolitarvikkeita, niin ota yhteyttä seuraavan tilauksen yhteydessä. Tuosta vaihdon viivestä johtuen saat varmasti alennusta.

Aragorn_1962
20.04.2007, 13:12
Kiitoksia palautteesta.

Jos tarvitset lisää pelikonsolitarvikkeita, niin ota yhteyttä seuraavan tilauksen yhteydessä. Tuosta vaihdon viivestä johtuen saat varmasti alennusta.
No olis tuossa ehkä tarvetta kahdelle Guben kotelolle joihin menee isommat levyt ja 1-2:lle peliohjaimelle ;)

Archie
27.04.2007, 09:25
:)

Laita tosiaan mailia tilaukset osoitteeseen kun olet tilauksen tehnyt. Eiköhän sieltä hoideta homma ;)

Irwin
29.11.2007, 14:49
Omasta puolestanikin voin kehua Cheapestmodsin toimintaa. Kysymyksiin saa nopeasti sähköpostilla vastaukset ja toimituksetkin ovat aina saapuneet perille ensitilassa. Olen hankkinut liikkeestä Xbox ja Wii tarvikkeita (modeja, ohjaimia, kaapeleita...) ja aina olleet toimivia tuotteita. Tuota nettisivujen Ohje -osiota voisi kyllä laajentaa, jos viitsii :)

Muillekin penninvenyttäjille tiedoksi, että kannattaa hintoja vertaillessa katsoa tilauksen lopullinen arvo postikuluineen. Kilpailevassa liikkeessä olisi tuotteiden hinnoissa säästänyt jonkun ropon, mutta vastaavien tuotteiden postitus oli CM:lla edullisempaa, minkä johdosta tilanne kääntyi Cheapestmodsin eduksi myös hintojen puolesta.

Kraton
14.12.2007, 18:08
Cheapestmods on kyllä hyvä kauppa, jota minä kannatan. Tuotteet saapuvat jopa epäilyttävän nopeasti eli tuotteen saa yleensä seuraavana päivänä! Mikä on tietenkin erittäin hyvä asia. Tuotteet ovat erinomaisesti pakattu, mutta minusta voisi vähän pienemmissä paketeissa lähettää, kun esimerkiksi pieni wiikey modi oli semmosessa A4 paperin kokoisessa paketissa : D

psp_noob
16.01.2008, 20:21
Oliskos kuvaa(kuvia) näistä tuotteista:
Chrome, PSP:n etupaneeli ja
Musta, PSP:n Smooth as Silk etupaneeli?
Onko teillä muita etupaneeleita, kuin verkkosivuilla mainitsemanne?
Tai olisiko skinejä noihin vakio kuoriin?

Ja onko teillä noutopiste vain Tampereella? Sinne vaan on niin pitkä matka, että postin kautta se menisi..
Onnistuisiko postiennakko?
Paljonko tulisi maksamaan etupaneeli/skini postiennakolla yhteensä?

baabo
16.01.2008, 20:36

Ja onko teillä noutopiste vain Tampereella? Sinne vaan on niin pitkä matka, että postin kautta se menisi..

Ala tilaamaan sitä tuotetta niin näet sen hinnan.
Googlen kuvahaulla löydät helposti kuvat noista, esim PSP smooth as silk black

dobe
16.01.2008, 20:49

Vastataampa huvikseen nyt muutamaan itsestään selvyyteen. (vaikka minulla ei ole muuta yhteyttä cmodsiin kuin nauttia heidän mukavasta asiakaspalveluksestaan :)
- Klikkaamalla tuotteen valmistajan nimeä, päädyt valmistajan sivulle ja saat kuvan tuotteesta.
- Jos yritys ilmoittaa yhteystiedoissaan noutopainan osoitteeksi Tampere, niin se sitten on Tampereella, jos noutopaikka on myös esim Hattuvaarassa, olisi siintäkin maininta.
- Postiennakko kirjeillä 3.55eur , paketeilla 7,00eur, kotiinkuljetuspaketeilla 30kg 8,80eur, ja yli 30kg paketeilla 15,50eur Tähän lisätään vielä normaali postimaksut kyseiselle tuotteelle, joka määräytyy lähetystavan ja painon mukaan ( lähde posti.fi / hinnasto)

ja kuten baabo sanoi, näet kokonais hinnan ennenkuin tilaus lähetetään, eli sen voi näppärästi käydä sieltä tarkistamassa.

Pärä
12.02.2008, 18:19
- Jos yritys ilmoittaa yhteystiedoissaan noutopainan osoitteeksi Tampere, niin se sitten on Tampereella, jos noutopaikka on myös esim Hattuvaarassa, olisi siintäkin maininta.

no tampereella ja tampereella, Hervannassa tarkalleen ottaen ;) mutta tosin lasketaanhan tosin esim Lielahtikin tampereeksi (ja näidenkin välimatka on melkein 20km :D )

tuolta yhteystiedoista selviää kyllä hyvin, missä putiikki sijaitsee :)

dobe
12.02.2008, 18:52
Joo no ilmeisesti alkuperäselle kysyjälle se ei selvinnyt kun kyseli tollaisia löytyykö muualta kun Tampereelta. :)

Leinonen
14.02.2008, 17:14
Lueskelin tätä ketjua,ja ihmettelin tuota modpiiri.com:min Jatkuvaa ''mollausta'' :O Ei minun tilauksissani ainakaan ollut mitään valittamista... Pehmustetusti tuli ja täysin kunnossa. :O Noh,sitten tuo cheapestmods... Noh tilasin sieltä 150e arvosta tavaraa,noh tulihan ne nopeasti,mutta yhdessäkään piirissä ei ollut ohjeita mukana. Noh,tietty ne löytyy netistä,mutta olisi hyvä jos ne olisi tulleet. Joten kysynkin toimittaako cheapestmods noita ohjeita mukana??

original
21.06.2008, 17:23
Itellä duox 2 modissa ohjeet tuli.
Ootko kysyny niistä?