Näytä koko versio : PSP modaus
Jos jotakuta kiinnostaa, niin olen aloittanut PSP:n modaukset.
Hintaa työlle olisi 80eur.
Vähän samaan aiheeseen liittyen loin PSP:n osioon oman kategorian modeja varten ja muutenkin järjestelin kirjoituksia oikeammille paikoille PSP:n osiossa.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin olen aloittanut PSP:n modaukset.
Hintaa työlle olisi 80eur.
Hei haistannyt ruotsis sain saman modauksen 10€
et sillee ja mun kaverin isä tekee niitä ilmatteeks et haista nyt paska
En nyt lähde haistattelemaan, mutta ihmeen kallista. Itse olen vetänyt noin kaksi euroa välistä plus postituskulut...
EDIT: Vai onko ihan virhe vain, että oliko kyseessä 8 euroa..?
original
28.01.2008, 20:31
Toivottavasti....
;45352']Hei haistannyt ruotsis sain saman modauksen 10€
et sillee ja mun kaverin isä tekee niitä ilmatteeks et haista nyt paska
Niin tai sitten porukka ei edelleenkään ymmärrä lukea noita postauksia, että koska ne on kirjoitettu.
Saa olla nimittäin melkoinen isi jos menee ilmaiseksi tai edes 8 eurolla asentelemaan Undiluted Platinum modpiirin, PSP konsoliin :)
Kyseessä siis EI ole mikään pelkkä custom fw:n asennus vaan ihan fyysisesti asennettava piiri. 28.6.2006 kun nuo customit eivät olleet vielä niin suuressa huudossa ja esim pandora batteryä tai jigkickiä oltu viel edes keksitty ja kaiken lisäksi brikatun konsolin korjaaminen ei silloin viel onnistunut edes ilman kyseistä piiriä, tai konsolin lähettämistä Sonyn huoltoon.
Että haistatelkaa ihan rauhassa vaan, kun ette ilmeisesti tiedä mille edes haistattelette ;)
Ohhoh, katsos tuota. En huomannutkaan että eräs vain nosti vanhan ketjun... Siinä tapauksessa todellakin kohtuullinen hinta, itse otin 100 euroa tuosta kerran...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.