Näytä koko versio : xbox 360 + firmware hack, myynti
onko mitään suunnitelmia ollut että tämmöisiä paketteja alettas myymään modpiiri.comissa? elikkä xbox 360 DVD firmware hackin kera..:D ite olisin valmis ostaan samantien.
Modpiiri on ilmoittanut ettei ala myymään. Itse ajatellut ainakin modauksia myydä jossain vaiheessa.
Modpiiri on ilmoittanut ettei ala myymään. Itse ajatellut ainakin modauksia myydä jossain vaiheessa.ok, pitää tässä lähiaikoina hommata itelle tuo xbox 360, pistän sulle heti käsittelyyn sen kun oot valmis noita asenteleen. :) paljo hintaa meinasit pistää tolle firmwaren asentamiselle?
En ole viellä miettinyt loppuun tota.
Kannattaako noita alkaa säätää? Meinaan vaan, että jos se piiri tulee kohta, niin ei tarvi koko ajan aukoa boxia jos peliä tekee. Ei myöskään ole vaikea laittaa, jos siinä on se huhuttu 8 johtoa.
Olet oikeassa. Tuo on yksi syy miksen viellä ole aloittanut noiden laittoa.
Olisi kiva tietää edes joku joka on päässyt testaamaan tuota firmwarea käytännössä. Toimivan kopion teko aiheuttaa ilmeisesti eniten päänvaivaa.
Jep, Kyllä olen saanut tietooni palautetta, jossa homma on todettu toimivaksi. Kopioiden teko on tosiaankin se isoin homma.
niin joo tosiaanki, eihän tota firmwaree kantsi pistää boxi 360 ku on tuo modpiiriki jo olemassa!:)
Simppa88
26.06.2006, 23:02
Mikäs tän 360 modi tilanne on ? oon ollu vähän poissa maisemista, mutta ei tännekkää hirveesti oo keskusteluu kertyny :rolleyes:
Tilanne on lähinnä se, että DVD-asema firmis on vaihdettavissa ja sitä kautta varmuuskopioiden peluu onnistuu.
Jep,
tuli hommattua modpiiri.com :sta se pulikka että kätevästi saa aseman kiinni koneeseen, vaikkakin edellisistä keskusteluista ym. olen lukenut parempia keinoja on tulossa, pitää silti päästä kokeilemaan miten hyvin tämä FW systeemi toimii. Itselläni on Hitachi/LG asema ja firmis on 46D, joten ei aivan ensimmäiset fw:t toiminu, jahka tänään kotiudun pitänee sitä testailla.
Toivon mukaan vaan emolla oleva sata controlleri kelpaa :)
Simppa88
27.06.2006, 13:06
Aika huonossa jamassa vielä. Mietin vaa et pitäskö sitä rahaa jättää syrjään boxia varten mut ei varmaan ihan viel tarvii.
Vanha poksi saa ajaa mediacenterin asemaa vielä :)
Totta puhut, Simppa88 :)
Pistin kuitenkin aseman tulille ja kivastihan se windowssis ton Xecuterin palikan kans tunnistu (46D asema). En vain tiedä että flashinkö sitä sen kummemmin vielä kun 46D:lle ei ole game/SS dump firmwarea... ainoastaan Toshiba/samsungille ja 47D:lle..
Toisaalta, jahka taas pääsen kotia työmaalta vois kokeilla dumpata vanha firmis ja kokeilla sitä 46D firmistä mikä tähän mennes on julkaistu.
Mitäs näissä firmiksissä meinaa tuo stealth?
Edit: Eli ilmeisesti levy kuin levy, niin se lukee sen originaaliksi.?
Mitäs näissä firmiksissä meinaa tuo stealth?
Edit: Eli ilmeisesti levy kuin levy, niin se lukee sen originaaliksi.?
Se meinaa sitä, että se hakkeroitu firmis näyttää originaalilta, mutta ei ole.
Se meinaa sitä, että se hakkeroitu firmis näyttää originaalilta, mutta ei ole.
Eli siis Liveä ajatellen?
Onkohan banneja vielä jaettu kenellekään?
Ei ole minun nähdäkseni ainakaan.
Nonii päivitys tulossa http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9846
Onkohan firmiksiin vaikutusta?
Nonii päivitys tulossa http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9846
Onkohan firmiksiin vaikutusta?
Olisi jo varmaan aika tulla jotain vaikutusta, mutta ei minua haittaa, kun on stealth firmis. ;)
Nykyään Modpiiri.com tekee noita päivityksiä:
http://www.modpiiri.com/?sivu=asennuspalvelu&
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.