PDA

Näytä koko versio : Varmuuskopion polttaminen levylle

ookkerpak
18.06.2006, 16:41
Mä olen saanu tehtyä ghost recon advanced warfighteristä image.000 filen ja siihen ilmeisesti sopivan image.dvd -filen xbox360 SS merger 1.6:lla. Poltan sen clonecd:n uusimmalla versiolla kuten kaikkialla suositellaan. Mediana verbatimin dvd-dl levy. Polttavan aseman booktype/bitsetting asetukset on sillä mallilla että poltetuista levyistä pitäis tulla DVD-ROM muotoisia, vaihdettu DvdInfoPro:lla. DvdInfo ei tosin ole polttoprosessin aikana ollut päällä. Pitäiskö? Boxin asema on Hitachi-LG GDR-3120L 47D ja sinne on flässätty se uusi firmware. Boksi toimii muuten kivasti, mutta mikään kolmesta kokeilemastani poltosta ei futaa. Mitähän mä sössin? Toimisko plussalevyt paremmin?

Shadown
19.06.2006, 00:43
Mitäs se sitten herjaa?

Joka tapauksessa miinusta tossa pitäs kaippa käyttää.

Jipuli
19.06.2006, 01:28
Milloin tuo sun boxi on valmistettu? Meinaan vaan, että antais ehkä vähän tietoa omastani ilman avaamista. Käsittääkseni ovat suositelleet, tai ainakin suosineet noita + aihioita.

Shadown
19.06.2006, 03:10
Jep. Luin tosta lisää niin plussia pitäs käyttää. Se on ilmeisesti jopa edellytys.

Ultor
19.06.2006, 08:54
Ite en ole nyt pahemmin perehtynyt tuohon varmuuskopiointiin, mutta onkos noissa levykuvissa päivitetty/lisätty ne "security sectorit"? Pitääkö sitten itse lisäillä vai onko jo valmiina, niin siihen en osaa sanoa mitään. Tuli vaan mieleen, kun yhdessä XBox-scenen uutisessa oli seuraavaa:

And just like with the other firmwares you will have to burn your games on dual-layer DVD+DL discs (even if image is below 4.7gb ... this is because of security checks on layer0) and you'll have to use raw/unedited images patched with the Security Sector (SS - that can only be extracted from originals by the TS-H943 drive at this moment) and of the same region as your console (or if game is regionfree that's fine too of course).
http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEVpylVVEARHIJxuCU.php

Jipuli
19.06.2006, 13:36
Oisko sillee, että Samsungilla tehdyt kopiot ei toimi, tai ainakaan ei kunnolla toimi HL asemissa?? Ja SS piti muistaakseni erottaa peliä kopioitaessa. Ja nämä mun olettamuksia ja muistamisia ;)

SoXy
09.09.2006, 15:29
Oisko tuosta mitään apua:
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/359114

Backbone
30.04.2007, 17:51
Terve!

Mulle saapunee modpiiri.comin kautta firmware-päivitetty boxi varmaankin ensi viikolla ja tässä heräsi muutamia käytännön kysymyksiä:

Laitan tuossa kohta tilaukseen verbatimin DVD-dual layer levyjä, jotka ilmeisesti ovat se paras vaihtoehto..?

Onko dvd-asemalla mitään merkitystä varmuuskopioiden toimintaan? Itselläni on Samsungin asema.

Kiitos!

dobe
30.04.2007, 19:20
Aikaisemmin ei tainnut edes backupit toimia kuin DL, kiekoista, nyttemmin vissin tapahtunut jotain muutosta noiden firmwaren suhteen, että osaisivat lukea myös noita "normi dvd-r kiekkoja"

Asemat taitavat olla yksilöitä, tosin tuskin noiden 360-konsolien asemissa hirveemmin on lukueroja eri medioiden kanssa, enemmän taitaa vaikuttaa se millä polttaa.

* Tuohon aikaisempaan, niin eihän noihin DVD-R DL kiekkojen booktypeä edes kykene vaihtamaan tietääkseni vain +R mallissa kyseinen ominaisuus, vai olenko ihan väärässä.

Siskebab
02.07.2007, 12:56
Voisko joku tehdä tänne sellaisen varmuuskopioiden poltto tutoriaalin, kun ei meinaa millään onnistua...?

Blade
06.02.2008, 14:08
pitääkö ihan normi vanhan xbox pelitkin kopioida DL levyille että ne toimii xbox360?

dobe
06.02.2008, 14:13
Osassa firmwareista on tuki myös dvd-r medialle, mutta useimmissa tapauksissa joutuu backuppien kanssa käyttämään DL mediaa.