Näytä koko versio : Varmuuskopion polttaminen levylle
ookkerpak
18.06.2006, 16:41
Mä olen saanu tehtyä ghost recon advanced warfighteristä image.000 filen ja siihen ilmeisesti sopivan image.dvd -filen xbox360 SS merger 1.6:lla. Poltan sen clonecd:n uusimmalla versiolla kuten kaikkialla suositellaan. Mediana verbatimin dvd-dl levy. Polttavan aseman booktype/bitsetting asetukset on sillä mallilla että poltetuista levyistä pitäis tulla DVD-ROM muotoisia, vaihdettu DvdInfoPro:lla. DvdInfo ei tosin ole polttoprosessin aikana ollut päällä. Pitäiskö? Boxin asema on Hitachi-LG GDR-3120L 47D ja sinne on flässätty se uusi firmware. Boksi toimii muuten kivasti, mutta mikään kolmesta kokeilemastani poltosta ei futaa. Mitähän mä sössin? Toimisko plussalevyt paremmin?
Mitäs se sitten herjaa?
Joka tapauksessa miinusta tossa pitäs kaippa käyttää.
Milloin tuo sun boxi on valmistettu? Meinaan vaan, että antais ehkä vähän tietoa omastani ilman avaamista. Käsittääkseni ovat suositelleet, tai ainakin suosineet noita + aihioita.
Jep. Luin tosta lisää niin plussia pitäs käyttää. Se on ilmeisesti jopa edellytys.
Ite en ole nyt pahemmin perehtynyt tuohon varmuuskopiointiin, mutta onkos noissa levykuvissa päivitetty/lisätty ne "security sectorit"? Pitääkö sitten itse lisäillä vai onko jo valmiina, niin siihen en osaa sanoa mitään. Tuli vaan mieleen, kun yhdessä XBox-scenen uutisessa oli seuraavaa:
And just like with the other firmwares you will have to burn your games on dual-layer DVD+DL discs (even if image is below 4.7gb ... this is because of security checks on layer0) and you'll have to use raw/unedited images patched with the Security Sector (SS - that can only be extracted from originals by the TS-H943 drive at this moment) and of the same region as your console (or if game is regionfree that's fine too of course).
http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEVpylVVEARHIJxuCU.php
Oisko sillee, että Samsungilla tehdyt kopiot ei toimi, tai ainakaan ei kunnolla toimi HL asemissa?? Ja SS piti muistaakseni erottaa peliä kopioitaessa. Ja nämä mun olettamuksia ja muistamisia ;)
Oisko tuosta mitään apua:
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/359114
Backbone
30.04.2007, 17:51
Terve!
Mulle saapunee modpiiri.comin kautta firmware-päivitetty boxi varmaankin ensi viikolla ja tässä heräsi muutamia käytännön kysymyksiä:
Laitan tuossa kohta tilaukseen verbatimin DVD-dual layer levyjä, jotka ilmeisesti ovat se paras vaihtoehto..?
Onko dvd-asemalla mitään merkitystä varmuuskopioiden toimintaan? Itselläni on Samsungin asema.
Kiitos!
Aikaisemmin ei tainnut edes backupit toimia kuin DL, kiekoista, nyttemmin vissin tapahtunut jotain muutosta noiden firmwaren suhteen, että osaisivat lukea myös noita "normi dvd-r kiekkoja"
Asemat taitavat olla yksilöitä, tosin tuskin noiden 360-konsolien asemissa hirveemmin on lukueroja eri medioiden kanssa, enemmän taitaa vaikuttaa se millä polttaa.
* Tuohon aikaisempaan, niin eihän noihin DVD-R DL kiekkojen booktypeä edes kykene vaihtamaan tietääkseni vain +R mallissa kyseinen ominaisuus, vai olenko ihan väärässä.
Siskebab
02.07.2007, 12:56
Voisko joku tehdä tänne sellaisen varmuuskopioiden poltto tutoriaalin, kun ei meinaa millään onnistua...?
pitääkö ihan normi vanhan xbox pelitkin kopioida DL levyille että ne toimii xbox360?
Osassa firmwareista on tuki myös dvd-r medialle, mutta useimmissa tapauksissa joutuu backuppien kanssa käyttämään DL mediaa.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.