PDA

Näytä koko versio : PS2 V14&magic keys v2???

Viper
07.06.2006, 14:54
Se on moro!

Tuli tossa mieleen kysymys koskien tätä uutta slim p2 versiota (V14) ja magic keys v2. Tuolla tuotteissa sanotaan magic keys v2 lisätiedoissa siellä kuvassa missä näytetään mitä osia tarvitaan jos esim. se saranan vieressä oleva kolo on suojattu metalliliuskalla, (tulipa vaikeasti:D )

niin elikkäs käykö nämä magic keys v2 osat siis tähän malliin? eli siis mulla on toi kolo suojattu sillä metalliliuskalla.

kun siinä ohjeessa sanotaan niin hyvin että jos kolo suojattu -> käy magic keys v2, ja jos ei ole suojattu niin käy kaikki osat??? :confused:

Sain ainakin sen käsityksen että magic keys v2 käy siis tähän suojattuun malliinkin? Käytetäänkö kaikkia osia? eli se kolmaskin osa menee siihen suojattuun koloon? vai?

valaiskaa tyhmää :o

Shadown
07.06.2006, 15:13
Täytyy kyllä sanoa, ettei ole tuosta mitään tietoa.

Tosta saa kyllä sellasen käsityksen, että se suoja olisi nimenomaan tuota palasta estääkseen laitettu koneeseen.

Viper
08.06.2006, 09:50
Niinpä... itsekkin olen pohtinut asiaa ja mietin edelleen tota swap magickin ostoa kun en tiedä saanko toimimaan etes tällä omalla koneella. Prkl ku piti mennä vanhan koneen sippaamaan ja siinä oli mulla toi swap magic :mad:

No toivottavasti joku valaisis tätä asiaa, tai pitäiskö vaan tilata toi swap paketti ja itse testata saako toimimaan.

Ei kehtais fliptop kanttakaan laittaa kun koneessa on se sinetti siinä ruuvin päällä ja kone on ihan uus.

Mutta tosiaan antaa kyllä ristiriitaisen tiedon tuolla lisätiedoissa.

Kolmatta osaa eli sinne saranan viereen laitettavaa käytetään ilmeisesti siihen että levy lähtee pyörimään kun swap magicia käytetään? lähteeköhän levy pyörimään millään muulla tavalla?

no tulipas tota kysyttävää taas :p

Viper
08.06.2006, 10:02
Tutkin tossa ps2:sten tuotteita ja huomasin että magic switch pro:ta ei myydä enää? Tämähän ei ilmeisesti käynyt uusimpiin slim malleihin? niin oiskohan tossa magic keys v2:sen ohjeessa "mitkä osat tarvitset" tarkoitettu sillä "kaikki osat käyvät jos saranan viereistä koloa ei ole peitetty metalliliuskalla" niin tuota magic
switch prota ja magic keys v2:sta? ja jos suojattu niin käy vaan toi magic keys v2?

Shadown
08.06.2006, 10:40
Jaa-a. Vaikea sanoa. Joka tapauksessa noiden palikoiden tehtävä on painaa kytkimiä, joilla kone tarkistaa luukun tilan. Eli onko se auki vai kiini.
Yksi palikka siirtää sen levyn stopparin sivulle pysyvästi, jolloin stoppari ei häiritse levyn vaihtoa.