PDA

Näytä koko versio : Vastatkaa kaikkiin kysymyksiin!!!

Balin-91
06.06.2006, 21:32
1. Voiko joitakin tietokoneella olevia pelejä ladata PSP:lle

2.Onko PSP:stä eri versioita? Ja jos on niin mitä eroa? Luin jostain täältä että vanhoihin PSP versioihin ei saa taustakuvaa...

3.Millä muulla ohjelmalla voin ladata elokuvia koneelta PSP:lle kun Movies on PSP?
(kertokaa jokin nettiosoite) (kertokaa jokin ohjelma jolla saa tekstitkin mukaan)

4.Onko totta, että movies on PSP ohjelmalla ei saa PSP elokuviin tekstityksiä?

5.Kestääkö PSP tippumista lattialle?(EN TARKOITA LATTIALLE PAISKKAMISTA, TOISINKUIN ERÄÄT!)

6.Rasittaako PSP paljon silmiä?

7.Onko elokuvien kuvanlaatu hyvä?

8.Mistä voisin saada giga packin halvalla?

9.Kuinka paljon PSP kestää vettä?

10.Vaikuttaako liika kuumuus? esim 30 asteen lämpötila.

11.Kuumeneeko normaalissa käytössä?

12.Onko peleissä helppo ohjaus?

13.Voiko näyttöä korjata missään?

14.Pätkivätkö elokuvat tai pelit?

15. Jäävätkö pelit usein tilttiin?

16.Onko nettipelaaminen mahdollista?

17.Onko PSP:ssä netti kallis?

18.Jäävätkö näppäimet usein pohjaan?

Näihin kysymyksiin saa sitten vastata useampi kun yksi!:)
(paitsi humppis)

ÄLKÄÄ VALITTAKO MUN VIESTEISTÄ!!!

NÄÄ ON MUUTEN MUN VIIMMEISET KYSYMYKSET(LUULTAVASTI) PSP:STÄ, ETTÄ VASTAILKAA PIAN

humppis
06.06.2006, 21:56
1. Voiko joitakin tietokoneella olevia pelejä ladata tietokoneelle?

-Anteeksi?

5.Kestääkö PSP tippumista lattialle?

-Kokeile nyt vaikka jollain muulla elektroniikkalaitteella ensin.. Kaada vaikka käynnissä olevaan tietokoneeseen vettä ja katso mitä tapahtuu.. (Vihje: menisköhän rikki?) Ja jos ei mitään tapahdu niin nosta ja pudota lattialle.

...elokuvista ja niiden kuvanlaadusta sen verran että jos oikeasti haluaa
PSP:n "pikkuruudulta" leffoja toljottaa niin eipä se koskaan mikään katselunautinto kai ole..

Ja ihan vaan vinkiksi noin jatkoa ajatellen niin jotain itsesensuuria sentään
kannattaa olla vaikka "tyhmiä" tai tyhmiä kyselisikin.

Balin-91
07.06.2006, 20:15
Muh-hah! Nyt kukaan ei enää muista että mistä tää juttu sai alkunsa!

Shadown
07.06.2006, 20:52
Asiaton haukkumisesi on syy bannata sinut koko foorumeilta. Joten olkoon vain viimeiset kysymyksesi.

Ja tosiaankin. Meillä ei ole pienintäkään ajatusta poistaa viestiäsi, joka on hyvä esimerkki siitä miten tänne ei kirjoitella.

Noista kysymyksistä sen verta (Joita oletkin jälkeen päin muunnellut), että emme voi arvata mitä tarkkaan ottaen tarkoitat kysymyksilläsi.
Joten pyri kirjoittamaan niin, että kirjoituksesi ymmärtää oikein muutkin kuin sinä itse.

Balin-91
07.06.2006, 23:05
Voisitko Shadown vastata kysymyksiini?

ps: mitä on bannata? (oon eläny purkissa)

Shadown
07.06.2006, 23:09
En näe mitään syytä vastata kysymyksiin, jos alat haukkumaan muita ensin porvariksi ja sitten kommunistiksi.

Tiedätkö edes mitä sanat itse asiassa tarkoittavat? Luultavasti et, mutta minä ymmärrän.

Bannaus tarkoittaa nimimerkkisi lukitsemista. Eli käytännössä et pysty tänne ainakaan samalla käyttäjätunnuksella kirjoittamaan laisinkaan.

Balin-91
07.06.2006, 23:23
:D Tiedän mitä sanat tarkoittavat. Porvari on rikas ja yleensä ahne (ammatit mm. pankinjohtaja) Kommunistit ovat henkilöitä jotka kannattavat järjestelmää, jonka mukaan yksilön pitäisi olla alistettuna kollektiivisen ja kommunistisen puolueen keskitetysti johtaman yhteiskunnan osaksi, joka hallitsee myös kaikkea omaisuutta.

Kommunistit on luusereita ja porvarit ovat ääliöitä.

PS: Vastaa jo niihin kysymyksiin!:D

Tdubel
07.06.2006, 23:27
2.Onko PSP:stä eri versioita? Ja jos on niin mitä eroa? Luin jostain täältä että vanhoihin PSP versioihin ei saa taustakuvaa...
Ks. http://www.tdubel.com/psp/Firmware (kohta Taustakuva).

Lainaus PSP:n mukana tulevasta suomenkielisestä käyttöohjeesta: "Kosteuden tiivistyminen: Jos PSP-järjestelmä tai UMD tuodaan suoraan kylmästä paikasta lämpimään, kosteus saattaa tiivistyä järjestelmän sisällä olevaan linssiin tai UMD-mediaan. Tässä tapauksessa järjestelmä ei välttämättä toimi oikein. Poista tällöin UMD-media ja sammuta ja irrota johdot järjestelmästä. Älä laita UMD-mediaa takaisin ennen kuin kosteus on haihtunut (tämä saattaa kestää useita tunteja). Jos järjestelmä ei vieläkään toimi kunnolla, ota yhteyttä PSP-asiakaspalveluun, jonka numero mainitaan jokaisen PSP-ohjelmiston ohjekirjassa.".

11.Kuumeneeko normaalissa käytössä?
Lainaus PSP:n mukana tulevasta suomenkielisestä käyttöohjeesta: "Järjestelmä tai muuntaja on lämmin: Käytön aikana järjesetelmä tai muuntaja voi lämmetä. Tämä ei ole tuotevirhe.".

12.Onko peleissä helppo ohjaus?
Jos omistat PSP:n, ohjauksen helppous selviää helpoiten kokeilemalla. Se voi vaihdella.

15. Jäävätkö pelit usein tilttiin?
Ei ainakaan itselläni.

Näihin kysymyksiin saa sitten vastata useampi kun yksi!:)
(paitsi humppis)
Tämä on keskustelufoorumi, jossa kuka tahansa voi (halutessaan) kommentoida viestejäsi. Jos saat negatiivista kommenttia niin voisit HUUTAMISEN sijaan rauhoittua ennen vastaamista. Ennen kuin kysyt seuraavan kerran niin lue ensin seuraavan linkin takana oleva viesti. Sen jälkeen voit miettiä onko viestisi hyviä.
http://www.consoleforums.net/showthread.php?p=11705

ÄLKÄÄ VALITTAKO MUN VIESTEISTÄ!!!
Se riippuu viesteistäsi.

PS: Vastaa jo niihin kysymyksiin!
Yleensä kun joku hoputtaa vastaamaan niin sillä on (itselläni) päinvastainen vaikutus.

Shadown
07.06.2006, 23:36
Väärin.

Porvari ei ole välttämäti rikas, mutta useimmiten on sitä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Porvari

Eli joku voisi sanoa minua porvariksi. Eli olenko ääliö?

Kommunismin suhteen olet aika lähellä, muttet aivan oikeassa.
Kommunismi ei esimerkiksi automaattisesti tarkoita pakottamista, vaikka useimmiten se siihen menee ennenpitkään. Kommunismissa on se ikävä puoli, että varat kuitenkin kerätään yhteen jota valvoo joku, joka taas ei halua erota rahoista eikä vallasta.

Joka tapauksessa kommunismissa ei ole porvareita (Siis aidossa sellaisessa.), koska kommunismin aatteessa ei ole yksilöä eikä edes ihmisryhmiä, kuten porvareita. Aidossa kommunismissa koko yhteiskunta jakaa kaiken keskenään.

Joten mihin perustuu väite, että joku voi olla sekä porvari, että kommunismi yhtäaikaa?

Ja en, en aio ainakan viellä vastata.

humppis
08.06.2006, 08:31
Niin.. ihan näin selvennykseksi ikää mulla on 31, ja ihan omassa
porvariperheessäni asun jos vaihtoehdot ovat kommunisti tahi porvari.
Rikkaudesta voidaan sitten olla montaa mieltä, mutta toimeen tullaan.

Enkä muuten missään vaiheessa käskenyt paiskaamaan mitään lattialle.
Siinähän luki näin: "Ja jos ei mitään tapahdu niin nosta ja pudota lattialle."
Eli nimenomaan sitä mitä kysyttiin.

Myönnettäköön että vastausten sävy oli hieman sarkastinen,
mutta tosiaan nyt suurimman osan voisi olettaa ihan "maalaisjärkeä" käyttäen
ymmärtävän paljonko elektroniikka vehkeitä kannattaa uimareissulla tai sateessa räplätä.

Ja jos ei ole nukkunut kolmeen vuorokauteen, kannattaa vaikkapa ottaa
pienet päikkärit ennenkuin tulee tänne huutamaan muille siksi että
on itse väsyksissään ensin kirjoitellut sekavia.

Jack-bill
13.06.2006, 22:26
Eikö toi kommunismi ja porvari juttu poikkea VÄHÄN aiheesta?

humppis
14.06.2006, 08:00
Ei itseasiassa, koska ketjun aloittaja myöskin aloitti niistä huutamisen.. ;)

Jack-bill
14.06.2006, 20:04
No voitaisiinko kumminkin unohtaa noi kommunismi ja porvari juttu:D
Se auttas muakin jos joku vastaisi noihin kysymyksiin. Oon yhtä tietämätön kun Balin-91 :( . Eli ihan pihalla

Balin-91
24.06.2006, 19:53
humppis oot 31 ja sä käyt tälläsellä keskustelu palstalla! Annanpa vihjeen... HANKI ELÄMÄ!

Ja muillekkin yli 20 vuotiaille vinkiksi, että ootte aika puutteessa!:D
(siis ne jotka omistaa PSP:n tai käy tälläsillä sivuilla)

Shadown
24.06.2006, 20:44
Musta on vielläkin säälittävempää trollata (Tälläselläkin) foorumilla useilla nimimerkeillä ja vielläpä jäädä siitä kiini.

humppis
24.06.2006, 23:28
Niin.. myös "ikäihmiset" pelailee ja "virittelee vehkeitään",
ei siinä mielestäni mitään kummallista, ihmeellistä tai perverssiä ole.

Aikuiset miehethän erottaa pikkupojista vaan sillä että niillä
kasvaa naamassa karvoja ja lelut on jonkun verran kalliimpia.

Joten elämänpuutteesta tuskin voi syyttää jos välillä neuvoja viisaammilta
kysyy, ja joskus niitä myös vielä tietämättömämmille kuin itse pystyy jakamaan..

Aikaisemminkin olen joskus tämän (tälläisellakin foorumilla) maininnut, mutta kerrataan nyt vielä. Kysyminen ja hommien teettäminen ammatti-ihmisellä
tulee monasti halvemmaksi kun tietämättömyys ja yritys+erehdys.
Ja juuri siksi on hyvä että näitä tällaisiakin foorumeita on.

;)

Shadown
24.06.2006, 23:49
Luulen, että tämä kaveri ymmärtää kyllä itsekkin tosiasiat. Mutta hänen pointtinsa on tehdä vain kiusallaan paskakirjoituksia. Tosin eipä kirjoittele enään tuolla/noilla nimimerkeillä.

MC Devil
25.06.2006, 01:00
Luulen, että tämä kaveri ymmärtää kyllä itsekkin tosiasiat. Mutta hänen pointtinsa on tehdä vain kiusallaan paskakirjoituksia. Tosin eipä kirjoittele enään tuolla/noilla nimimerkeillä.
Siis kuka täällä käyttää kahta eri nimimerkkiä?

Shadown
25.06.2006, 01:21
Toivotaan, että sinun bannauksen jälkeen ei kukaan

Berethor
30.10.2006, 19:32
Mä etin just itellekkin vastausta tohon 17 kysymykseen!! :)

Shadown
30.10.2006, 19:38
Ei ole kallis, koska se on ilmainen. Tai siis sen käytöstä ei tarvitse maksaa extraa, jos vain taloudesta löytyy internet-yhteys ja wlan-purkki.