PDA

Näytä koko versio : PSP - 2.71 Firmware!

MC Devil
05.06.2006, 17:41
Kannattaako minun päivittää PSP:n 2.00 Firmware --> 2.71 Firmwareen, koska PSP:lläni ei toimi emulaattorit, edes eLoaderin ja -Menun avulla.
Eikä tuolla 2.00 Firmwarella voi oikein mitään muutakaan kivaa tehdä...
Taidan päivittää PSP:ni firmwaren tänä iltapäivänä.

peeke
05.06.2006, 17:56
ehdottomasti kannattaa päivittää !!!!

Shadown
05.06.2006, 18:08
Heh. :)

Siitä vain, jos todellakin koet, ettei homebrewit pelaa. Tosin toímimattomuus johtuu kyllä aivan sata varmasti käyttäjästä.

Tailor
05.06.2006, 18:44
Heh. :)

Siitä vain, jos todellakin koet, ettei homebrewit pelaa. Tosin toímimattomuus johtuu kyllä aivan sata varmasti käyttäjästä.
No, syytä mieluummin niitä Tdubelin ohjeita, koska niitä minä olen noudattanut...

Shadown
05.06.2006, 19:13
Eli löysinkö nyt tupla-nimimerkin?

Tailor
05.06.2006, 19:42
Eli löysinkö nyt tupla-nimimerkin?
Tarkoitin vain, että minullakaan ei toimi tuo Tdubelin sivustolta lataama eLoader. Ja kun noita aiheita olen täällä lueskellut, niin eikös MC Devilkin ole ladannut eLoaderin + eMenun juuri Tdubelin sivustolta.
Pyydän Tdubelia (ketä tahansa) tarkistamaan, onko kyseessä varmasti toimiva eLoader.

Shadown
05.06.2006, 19:48
Aika sattuma, että sama ispi ja sama IP on "Teillä" kummallakin.

MC Devil
05.06.2006, 19:50
Tarkoitin vain, että minullakaan ei toimi tuo Tdubelin sivustolta lataama eLoader. Ja kun noita aiheita olen täällä lueskellut, niin eikös MC Devilkin ole ladannut eLoaderin + eMenun juuri Tdubelin sivustolta.
Pyydän Tdubelia (ketä tahansa) tarkistamaan, onko kyseessä varmasti toimiva eLoader.
Taitaa mennä nyt vähän off-topiciksi, mutta kokeile asentaa eLoader itse käsin tämän (http://www.tdubel.com/psp/ELoader#Asentaminen_.28Zip.29) ohjeen mukaan

Shadown
05.06.2006, 19:53
Mulla ei ole edes koko PSP:tä, joten en ala asentelemaan.

Toisekseen jollei teillä "kahdella" ole muuta tekoa kuin trollata, niin laitan teidät banniin hyvin pian.

Katselin ja vertasin "Teidän" kummankin viestejä ja nehän ovat aivan älyttömiä kummallakin.

peeke
05.06.2006, 20:39
Ei helvetti ... tässähän saa jo tosi hyvät naurut kun lukee näitä postauksia (Aika sattuma, että sama ispi ja sama IP on "Teillä" kummallakin) , kannattais alkaa harkita kohta ton ip:n pistämistä banniin !!! Toisaaltahan silloin menisi monta naurua ohi, ja nauruhan pidentää tunnetusti ikää:) :) :)

Shadown
05.06.2006, 20:43
Jooh, kahtoo nyt. Pistin toisen banniin. Oli kyl aika levotonta tekstiä kun aloin ihan ajan kanssa tutkailemaan noita juttuja.

Ei noita silleen edes tajua kun viestiä pukkaa aina sopivin välein. Mutta kun lukee "valmiin" viestiketjun, niin olihan noi aika hupaisevia.

MC Devil
05.06.2006, 21:30
Onkohan 2.0 Firmwareen tulossa sellaista alaspäivitysmenetelmää, joka toimisi eLoaderin avulla?

peeke
05.06.2006, 22:14
http://www.tdubel.com/psp/Firmwaren_alentaminen_2.00:sta_1.50:een

eikö sun kaaliin nyt mene, että tolla ohjeella päivität alaspäin sen psp:si, mitään muuta tapaa ei ole !!!

...ja sit voit lopettaa kyselemästä niistä eloadereista sun muista ohjelmista !!!

ps. toivottavasti et ole mikään vähä-älyinen, koska vammaisia kunnioittaen en viitsisi mitään pahempaa tekstiä tähän pistää, mutta jos tarkoituksesi on vain vedättää täällä porukkaa kuten viimeisessä postauksestasi sai taas lukea
http://www.consoleforums.net/showthread.php?p=13460#post13460 , niin en usko että porukalla kauan täällä riittää ymmärrystä tälläiselle pelleilylle !!!
Minä henkilökohtaisesti en aio vastata enään ainoaankaan kirjoittamaasi viestiin, vaikka huvittaakin lukea noita sun postauksiasi.

Tdubel
06.06.2006, 18:51
MC Devilille on melko turha vastata johtuen aiemmin mainituista syistä: monta rekisteröityä nimeä, muiden käyttäjien vedättäminen, jne. Hän selvästi trollaa tai syvästi tietämätön / tyhmä. Koska tällä kertaa ongelmien syy on muka sivuillani olevissa ohjeissa/tiedostoissa (olen kokeillut ne toimivaksi), kommentoin muutamaa kohtaa.

Tarkoitin vain, että minullakaan ei toimi tuo Tdubelin sivustolta lataama eLoader.
Sivuillani olevat tiedostot ovat samoja kuin alkuperäiset, joten ongelma tuskin on niissä. Voit (halutessasi) tarkistaa ne alkuperäisiksi vertaamalla tarkistussummia alkuperäisistä lähteistä ladattuihin tiedostoihin.

Taitaa mennä nyt vähän off-topiciksi, mutta kokeile asentaa eLoader itse käsin tämän ohjeen mukaan
Mitä kohtaa et ymmärrä?

- Vaihe 1: Kopioi paketissa olevat tiedostot muistikortille.
- Vaihe 2: Käynnistä eLoader.

Dream
08.06.2006, 21:08
Lähetin tolle trollille viel ton DMS3 piirin....
Ei olis pitänyt.

humppis
08.06.2006, 22:31
Kohta saa varmaan huuto.netistä dms 3:n halvalla.. ;)

Shadown
09.06.2006, 00:44
Tai sitten tulee joukko aivan älyttömiä kysymyksiä tänne.

MC Devil
13.06.2006, 16:40
Nyt kun olen aivan tosissani päivittämässä PSP:n 2.0:ta -> 2.71:een, niin onko minulla mitään mahdollisuutta ensin alustaa PSP:tä. Kun on tullut vähän kaiken näköistä asennettua PSP:lle :rolleyes:
PS: Kun tulle 2.71:lle saa asennettua niitä PSP -Pelin Demoja, niin luultavasti siitä jonkinlainen aukko tulee löytymään...

giga
23.07.2006, 11:47
mitä järkeä on olla 2 tunnusta täällä foorumeilla ja missään foorumeilla? ei ainakaa mun mielest järkeä.