Näytä koko versio : monimutkanen?
Balin-91
31.05.2006, 22:48
Oon saanu sellasen käsityksen ett PSP on tosi monimutkanen käyttää.
(esim leffojen lataaminen koneelta). Oonko oikeessa?
Et. Ainakin minun mielestä PSP on paljon helpompi käyttää kun miun kännykkä. esim. Videon siirtäminen psplle on vain että oikealla ohjelmalla avaat videon, painat nappia, venailet hetken, ja kun se valmistuu kopioit vain tiedoston pspn kansioon. Erittäin helppoa.;)
Balin-91
01.06.2006, 13:34
Entäs sitten kun täällä puhutaan kaikenmaailman moderaattoreista ja muista hilavitkuttimista? Se on ainakin epäselvää! En tajua puoliakaan mitä näissä PSP keskusteluissa puhutaan. Onko ohjeet sentään asennuksissa ynnä muissa selkeät? Ettei oo mitään ihmeellisiä sivistys sanoja sun muita mistä en siis tajua lähes mittän.
Moderaattori on henkilö, jolla on mahdollisuus ja päätäntävalta muokata foorumin kirjoituksia. Joten tällä "hilavitkuttimella" ei ole mitään merkitystä PSP:n toimintaan. Lisäksi on viellä olemassa "Admini" eli vaikka minä, jolla taas on kaikki valta käsissään.
Muut sanastot joudut, joko eriksen kysymään tai sitten opettelemaan lukemalla, kuten esim. minäkin joskus.
Veikkaan että hän tarkoitti emulaattoria. En tietenkään varma ole :p
Balin-91
04.06.2006, 10:14
:o Tarkotin emulaattoria ja hilavitkutin tarkottaa ihmejuttua josta ei ota mitään selvää. (ainakin siellä päin missä mä asun)
Balin-91
04.06.2006, 10:22
Tiedättekö muuten mitään hyviä PSP-paketteja joita voi ostaa netistä?
Jos tiedätte niin kertokaa mulle.
(pitääkö tälläsen viestin kohdalla alottaa uus keskustelu?)
PS: Mitä tarkottaa kuulokkeet kauko ohjauksella? Mulle sekään ei sano mitään...
:confused:
www.verkkokauppa.com noita on.
Se on tietysti makuasia mitä mukaan haluaa.
Kauko-ohjaus korvakuulokkeissa tarkoittaa sitä, että korvakuulokkeiden johdon varressa on yleisimmät toimintanapit.
Balin-91
04.06.2006, 14:11
Kumpi on suurempi, Mb vai Mt?
Tuo on vähän kompaan menevä kysymys.
Ne tarkoittavat samaa asiaa, mutta toinen englanniksi ja toinen suomeksi. (Suomeksi: Mega tavu ja englanniksi: Mega byte).
Toisaalta jos B merkataan pienellä, niin se tarkoitta oikeasti bittiä. Mutta uskon tässä tilanteessa olevan kyse tavusta eli bytestä.
Itsekkin joskus mietin että mikä tossa Mt ja Mb jutus on ja nyt sain vastauksen. (:
Balin-91
05.06.2006, 19:04
Pitääkö musiikin lataamiseen PSP:lle olla jokin ohjelma?
Selailin eri PSP aiheisia sivuja ja tuli vastaan jokin kummallinen ohjelma jonka tiedoissa luki jotakin musiikin lataamisesta PSP:lle. En oo kuitenkaan ihan varma kun sivu oli saksalainen..
Laita omat musiikkitiedostot muistikortille \PSP\MUSIC-hakemistoon. Kaikki firmwaren versiot tukevat MP3-muotoa. Musiikin toistamisesta löytyy tietoja PSP:n mukana tulevasta käyttöohjeesta.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.