PDA

Näytä koko versio : DVD-haksori.

Shadown
23.05.2006, 22:09
Varmana moni tietääkin tuosta XBOX360:n DVD-aseman haksorista. Mutta monellako on siitä todellista kokemusta? Itse ajattelin tässä perehtyä siihen koska luetettavalta taholta sain kuulla sen toimivan. Siksi Modpiiri myykin noita adaptereita jo, kunhan saa niitä myyntiin Xecuterilta.

Aloitan myöskin todennäköisesti kaupallisessa mielessä modailun niille, jotka eivät itse ala moiseen.

Ultor
23.05.2006, 22:40
Aloitan myöskin todennäköisesti kaupallisessa mielessä modailun niille, jotka eivät itse ala moiseen.
Kannattaa sitten muuten huomata, että jotkut noista piireistä (piirien jaloista) on suojattu liimalla.
http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEulkuFkykSyphsMUv.php

Shadown
23.05.2006, 22:46
Jep, on huomioitu. Täytyy sitä sitten jollain ronkkia. Sen ainakin tiedän, että toi toimii. Se sitten tuleeko siihen joku patchaus MS:ltä niin onkin tarinana taas toinen.

Periaatteessa se vaatisi jo MS dashissa jotain tarkistussumman tarkistusta DVD:n firmiksestä. Se sitten onko se mahdollista, onkin toinen juttu.

Ultor
24.05.2006, 10:08
Periaatteessa se vaatisi jo MS dashissa jotain tarkistussumman tarkistusta DVD:n firmiksestä. Se sitten onko se mahdollista, onkin toinen juttu.
Nythän lähiaikoina pitäisi tulla joku isompi päivitys tohon Dashboardiin. Samalla tietysti voisi kyllä tulla jotain uutta konepellin alle. No mene ja tiedä...