Näytä koko versio : PS2: Ylikellotus! / modaaminen..
MC Devil
23.05.2006, 16:35
Kysymykseni kuuluu, että onko PS2:ta mahdollista ylikellottaa/modata ilman mod-piiriä/boot cd:tä? Kun ruperi yht'äkkiä kiinnostamaan nämä mod.piirit, mutta kun niiden asennus liikkeessä maksaa 30-50e, + mod-piiri, joka on tolkuttoman kallista. Nyt haluaisinkin neuvoja kuinka PS2:n saa lukemaan poltettuja PS1/2 pelejä? Myös PS2:n ylikellottaminen olisi mukavaa puuhaa, jos vain ohjeet löytyy? PS: Moderaattorit saavat muokata tämän viestin korjailtuna, ilman minkäänlaista lupaa.
Ensinnäkin pleikkarin ylikellotukseen ei ole mitään ohjetta, eikä siitä edes mitään hyötyäkään olisi.
Modpiiri myy noita buutti-levyjä, mutta mielestäni ne on surkeita.
Mitä tulee modauksien hintaan, niin voithan itse harjoitella modausta ja todeta, että onko se kallista vaiko ei.
MC Devil
23.05.2006, 16:41
Ensinnäkin pleikkarin ylikellotukseen ei ole mitään ohjetta, eikä siitä edes mitään hyötyäkään olisi.
Modpiiri myy noita buutti-levyjä, mutta mielestäni ne on surkeita.
Mitä tulee modauksien hintaan, niin voithan itse harjoitella modausta ja todeta, että onko se kallista vaiko ei.
Hmm, olen monesti yrittänyt kolvata vanhoja pelikoneita, mutta hajalle ne ovat menneet. Siis haluaisin nyt vain tietää onko mitään liikettä joka modaa 'suht'kot halvalla PS2:n. Voisin ostaa vaikka itse mod-piirin, mutta tuskin mikään liike sitä kolvaisi maksustakaan...
Minä asennan mutta hinta on sen 50€
Ja kuten itse huomata saatat, niin hinta ei ole mikään hirveä, jos katsot työn noin vaikeaksi.
50€ Hinta PS2 modaamisesta on mielestäni halpa.
Saahan sitä itekkin yrittää, mut jos kolvi ei pysy kädessä niin en suosittele.
PS2 ei ole sama asia kun toi XBOX jonka modaa helposti.
Modaa ite se kone ja kerrosit meille kauan meni kolvaukseen.
Ni mieli muuttuu hinan suhteen. :)
Kertokaas nyt joku josko Helsinki/Espoo/Vantaa alueelta tai jostain tästä läheltä löytyypi joku PS2 modaustaitoinen jantteri, tai jos joku tunnistaa kuvauksesta itsensä niin ottaa yhteyttä hannu.vallin@iki.fi.
Ekavekara
24.05.2006, 20:07
Eikös toi Shadown toimi Riihimäellä? Sehän on lähellä pääkaupunkiseutua. Eniron kartta osion mukaan alle sata(100)kilometriä, siis vajaa tunti autolla prätkällä ei sitäkään ja posti kulkee päivässä jos ei ole em.käytettävissä:cool:
Jep, Minä modaan tosissaan Riihimäellä.
Pyrkimykseni on tosi nykyisin, että koneet tuotaisiin paikan päälle henkilökohtaisesti.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.