Näytä koko versio : PS2 pelejen lataaminen ja polttaminen ?
Miten ku lataa netistä ps2 pelejä ja ne on monina rar tiedostoina , ni pitääks ne kaikka tiedostot vaan purkaa ja polttaa vaan levylle ?
Todennäköisesti sieltä paljastuu vain yks iso ISO-tiedosto jonka poltat esim. nerolla.
Jos lataa vai semmosen ps2 peli tiedoston mis on monta rar tiedostoo , ni meneeks se sit ku sen on ladannu ni vai yheks ISO tiedostoks ?
Juu. Rar purku-ohjelmat avaa automaattisesti kaikki paketit.
Mites sit jos lataa esim ratched and clank 3 part1 ja part 2 , part 3 , part4 ,part 5. ni pitääks noi kaikki paketit purkaa yksitellen ja polttaa sit samalle levylle ?
Jos ne ovat Rar-pkatteja niin teet kuten sanoin.
Latasin netistä tommosen Jak 3 pelin , se oli yhtenä isona rar pakettina , purin sen ja poltin levylle mutta ei toimi.. Teinkö jotain väärin ?
Vähän riippu mitä sieltä rarrista muodostu.
Siis ? purin sen koko paketin.. ja poltin ne kaikki tiedostot levylle..
Ku siis purkasin sen jak 3 rar paketin ja poltin levylle ni tietokone ei ees tunnistanu sitä levyy jak 3 levyks ? Sit ku laittaa koneeseen sisään esim varmuuskopioidun gta san andreas levyn ni kone tunnistaa sen gta san andreas levyks..
niin montako tiedostoa siellä oli?
Sainkin jo toimiin :) se piti laittaa sillä poltta image levylle toiminnolla nerolla.
Miten ku lataa netistä ps2 pelejä ja ne on monina rar tiedostoina , ni pitääks ne kaikka tiedostot vaan purkaa ja polttaa vaan levylle ?mistä saa ladattua ps2 pelejä
:confused:
mistä saa laittomasti
Siihen et saa täältä neuvoa.
jos polttaa netistä ps2 pelejä pittääkö olla mod-piiri että ne toimivat?:confused:
Tai vaihtoehtoisesti voi käytellä noita erilaisia buuttilevyjä.
mitä ne buuttilevyt on saako niitä jostaki ilmaseksi
Ei saa ilmaiseksi.
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=124
kohta tulee : " ää, tahtoo kaiken ilmasiks " :D
Voi olla.
Tähdennän nyt tähänkin kun todennäköisesti sitä tullaan kysymään, että buutti -levyn kopio ei toimi.
Tilanne on tuolloin vastaava kuin kopio pelin kanssa. Eli vaatisi taas modia.
Keskustelu pelien laatamisesta ja muusta warettamisesta on tällä foorumilla kiellettyä.
LUKEKAA SÄÄNNÖT! prkl
-Pete
Eihän täällä mistään warettamisesta vielä olekkaan varsinaisesti puhuttu.
jammu_sheta
01.05.2006, 16:55
no joo mulla ei oo ainaskaa toiminu poltetut ps2 pelit ku oon polttanu ne dvd-rw levylle voisko se sitte johtua siitä että oon polttanu ne dvd-rw ku oon kuullu jostai tai lukenu että ps2 ei tunnistas niitä. tein just samalla tavalla että poltin neron polta image levylle polttohommalla poltin iso-imagen dvd-rw levylle ja silti se ei toiminu :( missä on vika voisko joku vähän valista mua tässä aisiassa ku alkaa mennä hermot jo tässä hommassa :D nii ja mulla on modattu ps2 ja ne suoraan toisesta pelistä varmuuskopioidut pelit on toiminu mutta kun hain netistä peljä nii ykskää ei toimi :(
RW:t ei toimi ja sillä siisti. Joissakin konsoleissa ja tietyillä polttoasemilla poltettaessa jotkut on RW:t saanut toimimaan. Mutta yleisesti ne eivät toimi.
Elokuvat tosin toimii RW:kin.
jammu_sheta
02.05.2006, 20:14
KIIITOS!!! teille kaikille i luv ju :D määä sain nyt ainakin ton yhen pelin toimiin ku poltin dvd+r levylle :D olipa hyvä ku tulin kysyneeksi asiaa täältä, ku oon monta kertaa koittanu polttaa dvd-rw levylle ja oon kiroillu hirveenä sitte jälkeen päin :D on se kiva ku on tommosia jotka tietää asioista jotaki oikeesti kiitos teille kaikille suurin kiitos kuuluu sulle Shadown toivotaa et jaksat jatkossaki vastailla mun tyhmiin kysymyksiin ja jakaa viisasta tietoos!!! KIITOS!!! vielä kerran :D
Myöskin plus-levyt toimivat huonosti, paitsi leffoissa.
Ekavekara
02.05.2006, 21:54
Mun koneissa(infinity 1.82+V3/V7) on toiminut myös DVD+R levyt(Packard Bell 1-4x) siis peleissä, leffat toimii kaikilla levyillä. Toimivuus tosin perustuu vielä hyvin pieneen otantaan(10/11) mutta kuitenkin.Teen vielä pari varmistusta lisää, kun on levyjä jäljellä. Toki seuraavaksi minäkin ostan DVD-R levyjä kun ne on toimivampia:rolleyes: .
Ja samoin, suuret kiitokset avustanne.
Niin ja tarkennetaan että nämä ovat niitä varmuuskopioita etteivät lapset pilaa originaaleja niin voi laittaa ne myyntiin kun 'aika ajaa niiden ohitse'.
rose_moo
03.05.2006, 21:20
nii miten toi poltto onnistuu ku mulla on esim. kansio joka sisältää pelin Black (nimeltään PS2DVD - Black [PAL] [Multi5]) ja se sisältää:
all-blackps2.r00 ----> all-blackps2.r37 ja vielä all-blackps2.rar.
Pura rarrit ensin. Siitä syntynyt ISO sitten image-poltolla levylle.
rose_moo
03.05.2006, 21:56
ok kiitoksia :D
jammu_sheta
05.05.2006, 21:39
no joo en ite oo ainakaa huomannu että niillä dvd-r ja dvd+r levyillä ois nii hirveenä eroa muuta ku se että dvd-r:lle poltto toimii paljon hitaampaa. pelit mulla on toiminu ihan hyvin vaikka oon poltellu välillä dvd-r levylle ja yleensä dvd+r levylle, nii en oo huomannu mitään eroa niissä kyllä ite kuha pelit pyörii oon onnellinen :D voiha niissä jotain eroa olla. oot selvästikki perehtyny asiaan enemmän Shadown. mä hä oon vielä aika alottelia näissä asioissa :D
Luulen, että isoin ero on tässäkin tapauksessa yllättäen polttavassa.
Eli jotkut polttavat tekee semmosia plus-levyjä, että ne vaan toimii ja toiset tekee samoista aihioista semmosia ettei ne pelaa.
jammu_sheta
05.05.2006, 23:14
joo mulla ei oo vielä mittää ongelmia esiintyny oman polttavan kanssa :D että hyvin on yhteis työ onnistunu tähän asti tännään oon polttanu kolme ps2:sen peliä dvd+r levylle ja kaikki on hyvin pelittäny :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.