Näytä koko versio : fight night 3 ntsc
wild!!child
30.03.2006, 16:57
mikä takia tämä versio buuttaa takaisin dashiin?
mutta muuttamalla eeprommin sisältöä niin toimii niinkuin pitää?
Siis missä vaiheessa buuttaa ja mitä arvoja olet muuttanut?
wild!!child
30.03.2006, 17:04
xbmc valikosta kun valitsee pelin niin ruutu menee mustaksi ja n.3sek niin buuttaa takaisin dashin alku valikkoon.
aluksi joutui muuttamaan config magic:lla eeprommin niinsanotusti tyhjäksi, että sai toimimaan.
nyt smartxx:llä onnistuu vaihto jo os:n kautta ja tarvitsee vain vaihtaa ntsc:ksi.
xbmc valikosta kun valitsee pelin niin ruutu menee mustaksi ja n.3sek niin buuttaa takaisin dashin alku valikkoon.
aluksi joutui muuttamaan config magic:lla eeprommin niinsanotusti tyhjäksi, että sai toimimaan.
nyt smartxx:llä onnistuu vaihto jo os:n kautta ja tarvitsee vain vaihtaa ntsc:ksi.
Minulla on myös sama ongelma. Kerrotko vähän tarkemmin miten saisin tuon pelin käynnistymään oikein?
Minulla on myös sama ongelma. Kerrotko vähän tarkemmin miten saisin tuon pelin käynnistymään oikein?
Voit vaihtaa näyttötilaa esimerkiksi Enigmah Video Mode Selectorilla. Muistaakseni peliin on saatavana myös patchi, joka korjaa ongelman.
http://www.tdubel.com/artikkelit/enigmahvms.html
EDIT: En ole patchista kovinkaan varma, koska Fight Night Round 3 on melko uusi peli. Ehkä muistelen jotain pelin vanhempaan versioon saatavaa patchia.
Tämä ei nyt auta sinua kunhan vain mainitsen...
Peli toimii ainakin itselläni ihan suoraan Avalaunchin kautta eikä se tarvinnut mitään patchejä tai eeprom muutoksia tai muutakaan...
Mikä xbmc:n versio? Itsellä toimii ainakin ihan suoraan tuo FN3 ntsc
ainakin kovalevyltä pelaten..
1.6b boksi ja DuoX2 modpiiri on, xbmc:n versio jostain huhtikuulta 2006.
Ajattelin että josko vois johtua ihan dashin versiosta.
En itse omista kyseistä peliä, mutta olen lukenut monesta tapauksesta joissa NTSC-versio tekee PAL-laitteessa samalla tavalla kuin wild!!child kirjoitti. Korjaukseksi on yleensä ehdotettu näyttötilan vaihtoa. Mikäli omistatte pelistä piraattiversion, niin se voi olla valmiiksi patchatty tai sen mukana voi tulla patchi. Mikäli omistatte alkuperäisen version pelistä, niin nähtävästi sen toimivuuteen voi vaikuttaa muullakin tavalla.
wild!!child
19.05.2006, 21:24
niin tuon pelin toimimattomuuden jälkeen olen antanut koneen olla ntsc-tilassa koska pal pelit toimivat tuollakin ihan niinkuin ennen tilan vaihtoa.pelkällä enighmalla en saanut peliä toimimaan. saahan koneen vaihdettua cinfig magic:lla ntsc:ksi. kyseistä ohjelmaa käyttäessä pitää kuitenkin muistaa ettei tee mitään jos ei ole täysin varma, saa meinaan koneen tuhottua melko helposti.
Tuli todettua että kyseinen peli ei pelaa xboxin 1.6 versiossa ainakaan ilman säätöä. Kaverilla pelaa mainiosti jos ottaa Evoxista TSR:n pois. Videomode siis orkkis kuten eeprommin sisältö muutenkin.
wild!!child
20.05.2006, 13:40
joo kyllä ittelläkin juuri tuo 1.6 versio.
Hassu juttu.. olisko noissa 1.6 koneissakin sitten jotain eroa koska itsellä
on tosiaan 1.6b laatikko, ja ei ole kiukutellu tämä kyseinen, eikä mikään
muukaan peli.. Ei pal eikä ntsc.
En sitten tiedä miten toimisi jos levylle polttais tuon. Mutta kovalevyltä
pelatessa ei tosiaan mitään ongelmia.
Käsittääksenihän noissa 1.6 ja 1.6b koneissa ei ole muuta eroa kuin se että 1.6:ssa
on samsungin ja b-versiossa hynixin muistit.
Näin minäkin ton olen käsittänyt. Tosin Biossi on erilainen noiden kahden välillä. Ainakin sen suhteen, että B-mallissa Hynixit toimii. Onko se sitten jollain asteella muutenkin erilainen?
wild!!child
20.05.2006, 14:34
niinkuin tossa oli aiemmin puhetta niin voihan noissa peleissäkin olla eroja, siis alkuperäisessä ja piraatissa. ittellä jenkeistä tuotu peli.
sitä en vaan ymmärrä että pal-koneessa ei toimi ntsc mutta ntsc-koneessa toimii pal !?
dr_faustus666
17.11.2006, 00:56
hankkikaa se enigmah video mode selector. itellä oli samoja ongelmia kyseisen pelin kans. hankin ton ohjelman ja nyt toimii ku unelma.:)
Moro
Mulla on kaks crystalia toinen 1.6 ja toinen 1.6B.
Jos joku haluu asiaan selvyyttä niin mulle voi toimittaa kyseisen kiekon ja mä testaan.
Eli laitteistot on nyky boxi meinigillä:
DashB = XBMC 2.0.1 + EvolutionX + Mikki Dashboard.
Piirit = x1.6 Duox2 ja x1.6b SmartXX LT OPX V2.
Kovot = x1.6 160GB ja x1.6b320gb
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.