Näytä koko versio : PS2seen kovalevy ?
Moi , onko kannattavaa hommaa PS2seen kovalevy ?
Tekeeks sil mitään siin ?
Siirsin tämän kysymyksen hiukan "parempaan" paikkaan.
Mutta kovalevylle sinällään en näe muuta virkaa kuin jos lukupää kulunut huonoksi.
Joudut ostamaan meinaan sen HDLoaderin tai vastaavan ja viellä päällle sen kovalevyn. Hintaa siis tulee.
Toisekseen ilman modia on todella hankala saada "varmuuskopioita" toimimaan jos se on taka-ajatuksena.
Selvä, kiitos tiedosta. :)
Oukei, eli ite vähän miettisin tota kovoo mun ps2:seen. Mut ois pari kysymystä.
1. Tarviiko mun ostaa se verkkoadapteri modpiiri.com:sta? vai riittääkö siihen normaali sonyn adapteri(niis ei varmaan oo ide liitäntää)?
2. Miten ne pelit siirretään sinne? Toisin ku xboxissa, ps2:sessahan ei oo mtiään dashboardia sun muuta, eli miten saan ftp-ohjelmalla yhteyden laatikkoon.
3. Ja miten niitä pelejä sieltä kovolta voi pelata? Vai tuleeko tohon joku dashboardi?
HD Advancee ei tartte ostaa se sisältyy adsl-yhteyden kuukausimaksuun ;)
Oukei, eli ite vähän miettisin tota kovoo mun ps2:seen. Mut ois pari kysymystä.
1. Tarviiko mun ostaa se verkkoadapteri modpiiri.com:sta? vai riittääkö siihen normaali sonyn adapteri(niis ei varmaan oo ide liitäntää)?
Kyllä niissä vain on. Joten Sonyn oma adapteri käy. Hinta tosin varmaan kovempi.
2. Miten ne pelit siirretään sinne? Toisin ku xboxissa, ps2:sessahan ei oo mtiään dashboardia sun muuta, eli miten saan ftp-ohjelmalla yhteyden laatikkoon.
Eli FTP-yhteydestä en tiedä. (Kuulemma onnistuu) Mutta ainakin selkein tapa jonka kuitenkin joudut ostamaan on HDLoader tai vastaava, jolla pelit kopioidaan kovalevylle ja jolla ne myöskin ladataan sieltä. Tosin ilman modia vain originalit onnistuu kopioimaan. Tähän tosin joku kikka, jota en tiedä.
3. Ja miten niitä pelejä sieltä kovolta voi pelata? Vai tuleeko tohon joku dashboardi?
Eli sillä ohjelmalla. ( HDLoader taikka Advance Loader jne jne)
HD Advancee ei tartte ostaa se sisältyy adsl-yhteyden kuukausimaksuun ;)
Ja alkuperäisenä. Et muuten pysty sitä käynnistämään koneellasi. Ellei sitten modia ole.
Tuossa on joku ohje, jolla PS2:een saa FTP:n.
http://lookatthemonkeys.com/html/ps2tut.html
Jåsså. Enpä tiiä viittinkö vaivautuu säätämään noin paljoo et sais ton FTP:n kaut pelit siirrettyy ja siin sit taas ei oo mitään järkee polttaa niit levyl ja sit siel upata koneel...
Eipähän tol pleikal tuu muuta pelattuu ku GTA san andreasta, muut pelit sit meneekin xboxin kans...
Nooh, Hdadvance,tietomakone,siirtokelkka ja winHiip---> TOIMII.
Ittelläni 80Gt:n Samsung kovo ja Pc jolla lataan "varmuuskopiot" koneseen...Se tehdään Winhp... ohjelmalla--Turmionkätilöt on mainio bandi.
Jees, varmaan onnistuu.
Mutta mainostaminen on kiellettyä. Ainakin tavallasi.
Voit mainostamisesta neuvotella erikseen. :wink:
Anteeksi, ei ollunna tarkotus mainostella.
Koska mikään bändi ei meitä kilpailuta varmasti, niin mainosmielisiä "kehoituksia" saa esittää allekirjoituksessa.
Muttei jo ihan yleisen siisteyden vuoksi ole järkevää olla mainosta itse tekstissä. :wink:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.