PDA

Näytä koko versio : ENNENNÄKEMÄTÖN FTP ONGELMA!!

Unreal
13.01.2005, 18:16
Mulla on modattu boxi DuoX 2 ja 160Gb kovo ja Evo X 3935.
Tietokoneessa on XP Professional Asus, K8-E Deluxe emo NFORCE 3 piirisarjalla ja integroidulla verkkokortilla.

Ongelma on että kun olen ottanut FTP yhteyden boxiin siirtäekseni sinne tiedostoja niin boxista koneelle siirtäminen toimii normaalisti siirtonopeuden ollessa n. 10Mb/s, mutta kun haluan ladata boxiin tiedostoja niin kappas, joskus yhteys toimii vähän aikaa, mutta ei aina ja tämän jälkeen FLASHFXP kaatuu mutta silti tietoa siirtyy kun seuraa evox:n asetuksista nopeuden laskiessa dramaattisesti noin kahdessa minuutissa ollen tällöin noin alle 5kt/s!!

Kokonainen pelin varmuuskopio ei siirry edes vuorokaudessa joten turhauttavaa, ongelmaa ei vaan löydy. Kaikki XBoxin ja evox asetukset kunnossa sillä kaikki siirto molempiin suuntiin toimi entisellä läppärillä.

Olen kokeillut kolmea eri verkkokorttia ja vaihdellu niiden asetuksia, mutta uploading vaan edelleen tahmaa.. ja mikä outoa kun on antanu FLASHFXP:n uploadin olla päällä jonkin aikaa ja kun katsoo windowsin tehtävien hallinnasta niin prosesseissa näkyy Flashin kohdalla muistin käyttö yli 400Mb ja prossu huutaa täysillä koko ajan vaikka tietoa liikkuu alle 5kt/s!! Entisellä koneella ei vastaavaa ongelmaa ollut, ja olen kokeillut myös Tec Dubelinin kaikkia neuvoja esim. Serv-U:ta ym. mutta tuloksetta.

Oisin Tod. kiitollinen jos joku osais auttaa!!

Maxell
13.01.2005, 22:12
Itselläni ihan vastaava paketti kasassa ja FlashFxp:llä siirtelen tiedostoja. Ongelmia on tosiaan ollut tiedonsiirroissa ja ne ovat johtuneet pääosin palomuurista.

Käytössä on Nortonin internet security 2005 ja se ei jostain syystä pysy ihan kärryillä mitä saa tehdä ja kuinka kauan (samoin oli 2004:llä). En ole sen paremmin sitten tutkinut sen asetuksia, mutta äärimmäisessä tapauksessa adsl-boksista virta pois päältä ja Nortoni sen jälkeen pois päältä. Johan taas toimii. Välillä on kyllä joutunut poistamaan toisen verkkokortin kokonaan käytöstä laitehallinnasta, jotta toinen on alkanut toimimaan.

Ongelmat on olleet kyllä toisinaan niin mystisiä, että veikkaisin myös Xp:n omissa palomuureissa ja suojauksissa olevan jotain mikä saa noita hidastuksia aikaan... :?

Ultor
14.01.2005, 00:32
Oottekos koittanu vaihtaa Boxiin dashboardia? Itellä oli kanssa aikoinaan Evox:n kanssa ongelmia, katko yhteyksiä miten sattu. Avalaunch on ainakin toiminu tähän mennessä ongelmitta.

Unreal
14.01.2005, 14:22
En oikein usko että olisi yhtäkkkiä tullu Dashboardiin vikaa sillä vielä viikko sitten tiedonsiirto toimi normaalisti kun oli eri tietokone käytössä..

Ja tässä uudessa koneessani on Zone Alarmin Security Suite, jonka olen myös varmuuden vuoksi kytkenyt pois päältä aina kuin myös Windowsin oman palomuurin ja kaikki muut verkkolaitteet olen myös poistanut käytöstä, mutta tuloksetta.. että näin.. paska homma

Ultor
14.01.2005, 17:39
En oikein usko että olisi yhtäkkkiä tullu Dashboardiin vikaa sillä vielä viikko sitten tiedonsiirto toimi normaalisti kun oli eri tietokone käytössä..
Ainakin itellä rupes katkoon ilman mitään selittelyjä/säätelyitä. En edes PC:lle tehny mitään. Tosin itellä oli ongelmana yhteyden katkomiset, siihen asti, kunnes katkes, kaikki toimi moitteetta.

Mutta mutta, kokeile laittaa joku muu dashboard sinne boxiin, ei tartte välttämättä edes "ottaa sitä käyttöön" vaan asennat vaan ohjelmaksi.

http://www.tdubel.com/artikkelit/avalaunchasent.html#ohjelma

Shadown
14.01.2005, 19:15
Itsellä tuli tänään uuden Antivirus 2005 kanssa vähän vastaavaa.
Eli sen mukana tuleva "Matojen esto" esti myöskin osin FTP-yhteyden pidon Xboxiin.

Unreal
17.01.2005, 12:56
Kokeilin FTP:tä toisella koneella ja sama vika, eli boxiin on tullu itsestään jotain ihme vikaa..%¤&/#!! Joo pitää kokeilla asentaa vielä tuo Avalaunch lisäksi jos sen kautta toimis, tai sitten kylmästi formatoida koko paska ja kaikki uusiksi.. en tiedä sitten jos se vika olisikin tullut kaapeliin

Shadown
17.01.2005, 13:10
Kokeile nyt vain sitä toista kaapelia.