Näytä koko versio : Ilmainen Xbox
Näytti Gigantti mainostavan Xbox 0 €, Soneran laajakaistan avaajille. Älkää tehkö petoksia:D , kun menette avaamaan liittymiä.
On, mutta hyvin pian nuo sopimukset alkavat olemaan sitovia. Tai vaihtoehtoisesti moisia diilejä ei enään jaeta.
On, mutta hyvin pian nuo sopimukset alkavat olemaan sitovia. Tai vaihtoehtoisesti moisia diilejä ei enään jaeta.
Totta, ihmettelen etteivät jo nyt ole.
edit: oikeestaan pätee muuhunkin tollaseen oheiseen. Käväsin euroopassa mutkan ja siellä kaupattiin liittymiä ilmaisilla (tai pieni maksu 10e-20e) nokian uusimmilla kännykkämalleilla varustettuna.
Juuh, tuo kännykkädiili hommahan on ollut muualla jo pitkään. Suomessa vain ollut toistaiseksi kiellettyä antaa kännyköitä liittymien mukaan.
Noi kännykäthän on lukittu nimen omaan otettuun liittymään. Tällä nimen omaan on suljettu pois väärinkäytökset. Asiakkaan kantiltahan tuo on epämiellyttävää, koska sopimukset saattavat olla vuodenkin pituisia.
Mutta minkäs teet, kun kaikessa on noita välistävetäjiä. Kovin helppoa on ottaa tuollanen tarjous ja irtisanoa liittymä heti seuraavana päivänä ja olla tyytyväinen xboxin omistaja tasan 0 eurolla.
Tuon xboxin saa sitten liikeestä kun näyttää niille tilausvahvistuksen soneralta :D
:D eivät sitten vielä 360 antaneet...
juu mä uutena täällä foorumilla juuri ton tarjouksen ansiosta! En vielä konetta saanut, mutta ei ollut mitään koiraa haudattuna tuohon tarjoukseen vaan kaikki toimi normaalisti! Nyt pitää vaan ettiä neuvoja miten koneesta saa kaiken hyödyn irti... jos joku haluu opastaa aloittelijaa niin paiskakaa yksityisviestiä...
Aloita vaikka www.tdubel.com
Palaillaan sitten astioille, kun olet vähän itse tutustunut.
pelikonna
21.02.2006, 21:19
Multa ainakin olisivat tahtoneet 79euron avausmaksun niin jäi sitten ilmainen boksi kaupan hyllylle...
Niin siinä mainoksessa sanottiin että liittymän avaaja saa xboxin mutta siinä ei puhuttu mitään avausmaksusta, joten tietenki ne pyytää avausmaksun
Sentään järkiperäistäneet tuon.
Mutta saahan sitten 79€ hinnalla xboxin.
Simppa88
22.02.2006, 07:05
Aika masentavaa ku ite on ostanut X-boxin joskus about 400€ ja nytten joka nurkalta tuntuu saavan ilmasiks :cool:
mulle ei kyllä mainittu mitään tuosta avausmaksusta ja ei siitä mitään lue tuossa sopimuksessakaan... Nyt jos se sitten pamahtaakin maksuun ni ei kyllä mullekaan tota tule.. mutta en kyllä usko miten se olisi mahdollista ilman, että sitä ei mainita mitenkään tuossa sopimuksessa!
mulle ei kyllä mainittu mitään tuosta avausmaksusta ja ei siitä mitään lue tuossa sopimuksessakaan... Nyt jos se sitten pamahtaakin maksuun ni ei kyllä mullekaan tota tule.. mutta en kyllä usko miten se olisi mahdollista ilman, että sitä ei mainita mitenkään tuossa sopimuksessa!
Mites mainoksessa, onko siinä mainintaa avausmaksusta?
Mä kävin just Gignatissa (Tampereella Prisman vieressä) varmistamassa, että tuleeko mulle tohon avausmaksua vai ei niin mulle sanottiin että avausmaksua EI TULE! He sanoi siellä että tarjouksessa olevaan ei tule mitään maksuja pelkkä normaali kuukausi maksu ja irtisanomisaika on normaali 1kk. Eli ei ole mitään pakkoja pitää liittymää esim. vuotta. Joten ainakin mä sain tuon ilman avausmaksuja täältä.
Juuh, ei ketään olekkaan puhunut sitovasta liittymästä. Mutta tuo kuukausimaksu olisi ihan hyvä olla tossa toisaalta. Mutta sitten tuon Xboxin merkitys häviäisi.
Toivotaan, että immeiset käyttävät järkeä, eikä operaattoreiden tarvitse ryhtyä mihinkään sitoviin liittymiin.
pelikonna
22.02.2006, 14:58
Mä kävin just Gignatissa (Tampereella Prisman vieressä) varmistamassa, että tuleeko mulle tohon avausmaksua vai ei niin mulle sanottiin että avausmaksua EI TULE! He sanoi siellä että tarjouksessa olevaan ei tule mitään maksuja pelkkä normaali kuukausi maksu ja irtisanomisaika on normaali 1kk. Eli ei ole mitään pakkoja pitää liittymää esim. vuotta. Joten ainakin mä sain tuon ilman avausmaksuja täältä.
Tosi kummallista toimintaa Gigantilta jos toisessa paikassa tulee aloitusmaksu ja toisessa ei. Kysyin myyjältä että tuleeko liittymään mitään maksuja ja hän vastasi että aloitusmaksu 79e ja tietysti kk-maksut. Kyseessä Suomenojan Gigantti. Kiinnostaisikin nyt, että missä pääkaupunkiseudun gigantissa ei tarttis tuota aloitusmaksua maksaa :)
Aika masentavaa ku ite on ostanut X-boxin joskus about 400€ ja nytten joka nurkalta tuntuu saavan ilmasiks :cool:
Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee..... Normaalia elämää. Onhan toi tarjous sinänsä houkutteleva, niille jotka liittymää tarvitsevat.
Niin, saihan parhaimmillaan kännykkäliittymiin jopa 400€ puheaikaa tai digikameroita ja kotiteatteripaketteja, joten mitä nyt yksi 100 €:n xbox on niiden tarjouksien rinnalla. Poistuva tuote kuitenkin, saadaanpa varastot tyhjiksi.
Mutta ennenkuin sai noista känny liittymistä sen lahjan niin piti usein kuukausia se liittymä ja joka kuussa tietty minimiraja joka piti ylittää...
avausmaksusta :rolleyes:
Turun ja Porin giganteissa sellaista ei ole.
hehee kannattaa tarkistaa että saa adsl-modeemin kanssa ilmaiseksi ettei siitä tarvitse maksaa:D
Mutta ennenkuin sai noista känny liittymistä sen lahjan niin piti usein kuukausia se liittymä ja joka kuussa tietty minimiraja joka piti ylittää...
Kun itse otin kännykkäliittymän sain 300 € puheaikaa ja minijääkaapin, joka toimi auton tupakansytyttimestä. Jääkaapin sai heti kun teki liittymäsopimuksen, eikä siinä ollut mitään rajoituksia. Sai puhua niin paljon kun jaksoi tai olla puhumatta, jopa kuukausimaksu meni siitä 300 €:sta. Nykyään joutuu kuukausimaksun maksaan ja käyttään korkeintaan 5€/kk.
Näinhän tuo on.
Nykyinen tilanne on yksin seurausta siitä, että oli paljonkin jengiä, jotka otti noita liittymiä ja puhu ton hyvityksen loppuun ja vaihto sitten liittymää.
MC Devil
23.02.2006, 22:30
Saako nykyään mitään pelikonetta ilmaiseksi, jos on ollut tietyn aikaa jokin liittymä?
Tuo Gigantin netti/xbox tarjous ainoa minkä olen nähnyt.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.