PDA

Näytä koko versio : fonts kansiota ei ole

Stobe
18.02.2006, 18:38
Aloin siirtää ohjeella UXE + PBL-TME + UnleashX kasattuja/tehtyjä tiedostoja xboxiin mutta xboxin C asemalla ei ollut fonts- kansiota (mutta joku audio- kansio oli). Miten eteenpäin?? versio on 1.0 ja kernel on 4034.

Tdubel
18.02.2006, 21:18
Fontit (.xtf) ovat ilmeisesti C-aseman juuressa? Poista ne ja tee C:\fonts-hakemisto, johon laitat bert- ja ernie-tiedostot.

Stobe
18.02.2006, 21:23
joo oli ne fontit siellä juuressa.... pitääpä tehdä noin.

Nebu
01.03.2006, 20:36
Itse softamodasin boksin ensimmäistä kertaa ja ihmettelin samaa, kun fonts kansiota ei ollut. Fontit oli kuitenkin C: juuressa, mutta en niitä sieltä poistanut ja hyvin toimi.

Tein tuon virtuaaliaseman tuolla Shadow C drivellä tämän (http://www.tdubel.com/artikkelit/softamuxenkp.html#vaihe4) ohjeen mukaan. E asemalle ilmestyi kuin ilmestyikin tämä shadowc.img, mutta mistä ihmeestä otan tämän virtuaalisen C aseman käyttöön? Onko se käytössä automaattisesti? Mistä tiedän minne siirrän mitäkin. Olen ihan confused. =)

Tdubel
01.03.2006, 21:52
Fontit oli kuitenkin C: juuressa, mutta en niitä sieltä poistanut ja hyvin toimi.
Hyvä tietää. En ollut täysin varma, että tarkistetaanko käynnistyksessä fontit C-aseman juuresta tässä tilanteessa; näköjään ei.

Tein tuon virtuaaliaseman tuolla Shadow C drivellä tämän (http://www.tdubel.com/artikkelit/softamuxenkp.html#vaihe4) ohjeen mukaan. E asemalle ilmestyi kuin ilmestyikin tämä shadowc.img, mutta mistä ihmeestä otan tämän virtuaalisen C aseman käyttöön? Onko se käytössä automaattisesti? Mistä tiedän minne siirrän mitäkin. Olen ihan confused. =)
Nkpatcher mounttaa sen (shadowc.img-tiedoston) Xboxin käynnistyksessä automaattisesti. Huomaa, että virtuaalista C-asemaa voi käyttää vain Nkpatcherin avulla.

Nebu
02.03.2006, 13:55
Jatketaan nyt tähän threadhiin, kun ei jaksa uuttakaan perustaa.

Nkpatcher mounttaa sen (shadowc.img-tiedoston) Xboxin käynnistyksessä automaattisesti. Huomaa, että virtuaalista C-asemaa voi käyttää vain Nkpatcherin avulla.

Elikkä asensin softamodaamisen yhteydessä tuon nkpatcherin E-asemalle pistämällä sen default.xbe tiedoston sinne. Täten minulle on tuo asennettuna ja C-asema minkä näen nyt esim FTP-yhteyden kautta on virtuaalinen ?

Tdubel
02.03.2006, 16:26
Elikkä asensin softamodaamisen yhteydessä tuon nkpatcherin E-asemalle pistämällä sen default.xbe tiedoston sinne. Täten minulle on tuo asennettuna ja C-asema minkä näen nyt esim FTP-yhteyden kautta on virtuaalinen ?
Jep. Käytössäsi pitäisi olla virtuaalinen C-asema, jonka Nkpacher mounttaa käynnistyksessä automaattisesti (shadowc.img).

Boxer
06.03.2006, 22:49
Entäs kun softamodaus on tehty niin millä tiedostolla voin korvata font kansion jossa on se Bernie ja joku toinen tiedosto. Kun minulla ei alunperin kiintolevyllä ollut fonts kansiota.

Tdubel
07.03.2006, 00:08
Entäs kun softamodaus on tehty niin millä tiedostolla voin korvata font kansion jossa on se Bernie ja joku toinen tiedosto. Kun minulla ei alunperin kiintolevyllä ollut fonts kansiota.
Tarkoittanet virtuaaliselle C-asemalle tehtäviä muutoksia, jolla saat MS Dashboardin toimimaan? Suosittelen että päivität alkuperäisen dashboardin uudempaan, jossa tiedostot on järjestetty paremmin. MS Dashboardin 5960-versio löytyy esimerkiksi SlaYer's EvoX -paketista:
http://www.tdubel.com/artikkelit/msdashasent.html