PDA

Näytä koko versio : xbox crystaliin modi

smicce77
14.11.2004, 01:09
Ostin xbox crystalin ja ajattelin hommata siihen modpiirin. toimisikohan tuossa mallissa Xenium ICE - ORIGINAL Nosolder modpiiri? vai onko ehdotuksia minkälainen piiri olisi hyvä?

Shadown
14.11.2004, 16:05
Eli crystalli on ihan tavallinen xboxi "hienoilla" kuorilla höystettynä.
Mutta koska olet koneen juuri ostanut on se versioltaan mahdollisesti 1.6.
Tähän konemalliin ei saa nosolder modeja.
Eli joutuu juottamaan joka tapauksessa.

Mutta esille tuoma modi on hyvä valinta, mutta osta se ilman nosolder sovitinta.

Anonymous
02.12.2004, 10:14
Itsellä on käytössä crystallin kanssa Duox2, ja hyvin pelittänyt.

Shadown
02.12.2004, 10:20
Juu duox2 modi on hyvä perus ratkaisu.

The Bob
11.12.2004, 23:09
Hankin systerille lahjaksi myös kyseisen crystallin xboxin, ja nyt oon hankkiis ton Duox2 piirin, pitkälti jotta saan toimii imutettuja pelejä ei muuta.
Nyt kun asennan sen duox2, ohjeen löysin tDubelin sivuilt, ja oletan että versio on 1.6 , juotan(parempaa vaihtoehtoa?) sen kuvan(ohjeessa) mukaisesti right?. ok. ei pitäis olla ongelmaa siin. Sen jälkeen luultavasti yritän asentaa avalaunch. Ei myöskään pitäis olla mitään ongelmaa tässäkään.

Tämän jälkeen pitäis pelittää right?

Ok, nyt , tiedustelisin vain, mitä mun pitäis varoo olla tekemättä ja mikä voi mennä vääriin.

Myöskiin, modauksen jälkeen lukeeko dvd asema cd-r levyj?, asemani näyttäis olevan philips, eikä taida lukee ainaskaan nyt. Anteeksi mun n00b kysymykset, mut koska xbox on minulle ihan uusi juttu, niin parempi ottaa ensin selville kaikesta ennenkuin alan avaa/tehdä mitään.

Myöskin jos on jotain suosituksia, ohjelmien/modaus tavan/piirin suhteen , niin mielelläni otan ne vastaan.

Jos autatte minua, autan muita :)

nii ja en myöskään oikeen tajunnu tota LPC juttuu.. jonka vissiin pitäis tehdä 1.6 versiois, joten jos sais jotain tietoo siitäkin?

Shadown
12.12.2004, 04:12
Ok, nyt , tiedustelisin vain, mitä mun pitäis varoo olla tekemättä ja mikä voi mennä vääriin.

Lähdetään siitä, että selvitä mikä version laite sinulla on.
Ja vasta siten ala asentamaan.

Myöskiin, modauksen jälkeen lukeeko dvd asema cd-r levyj?, asemani näyttäis olevan philips, eikä taida lukee ainaskaan nyt. Anteeksi mun n00b kysymykset, mut koska xbox on minulle ihan uusi juttu, niin parempi ottaa ensin selville kaikesta ennenkuin alan avaa/tehdä mitään.

Modaukselle ei ole mitään merkitystä miten asema lukee levyjä.
Toisin sanoen jollei esim. cd-r levyt audio varmuuskopioden suhteen ole ennen modausta toiminut ei ne toimi nytkään.
Philips tosin erittäin hyvä asema toistamaan ylipäätään kaikkea.

Myöskin jos on jotain suosituksia, ohjelmien/modaus tavan/piirin suhteen , niin mielelläni otan ne vastaan.

Jos autatte minua, autan muita :)

nii ja en myöskään oikeen tajunnu tota LPC juttuu.. jonka vissiin pitäis tehdä 1.6 versiois, joten jos sais jotain tietoo siitäkin?

Palataan astioille kunhan näistäkin selviät ekaksi. :wink:

The Bob
12.12.2004, 16:56
:)

Crystallin xboxin versio taitaa olla 1.6?taisit ite mainita siit aikasemmin :)

LPC rebuildin selvitin jo :).

Kiitos kuitenkin ;)

Shadown
12.12.2004, 17:07
Jos olet ostanut koneen hiljattain se on melko varmasti 1.6, mutta vanhat crystallit olivat kaikki 1.4 koneita. Siksi käskin selvittää varmuudella versiosi koneesta. Ettei vaan tule mokailtua. :wink:

The Bob
12.12.2004, 18:50
Ahaaa, tack tack.. :)

jankro
26.12.2004, 19:59
Hankin aatonaattona Crystalin ja asensin samana iltana siihen Xecuter3:n ja ihan hienosti pelittää;-)

jankro