Näytä koko versio : Komponentti AV-kaapeli ongelma
Elikkä juuri hankin tuon PS2 & XBOX Komponentti AV-kaapelin,
( http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=59 )
ja ongelma on siinä että tällä kaapelilla ei näy mitään kuvaa, äänet kylläkin toimii.
Ja on koitettu useassa televisiossa.
XBOXilla kun koitin niin toimi kyllä, kuva ja äänet.
Mistä mahtaa johtua? Ja mitä pitäisi tehdä? Onko vika miehessä, pleikkarissa vai piuhassa?
Pleikkarissa on Infitityn Matrix piiri mikäli sillä voi olla osuutta asiaan?
-Kiitos
Yritä katsoa pleikkarin asetuksista, josko sieltä löytyisi ratkaisu.
Ok täytyy kokeilla jotai..
Onko pleikkarilla itellään jotai säädettävää vai meneeks se piirin puolelle?
Et oo koskaan käyny pleikkarin asetuksissa ? huh.. :P
Siellä on ainakin jonkinlaisia videosäätöjä.
:) no oon ehkä kerran, ekan kerran ku laitoin kellon ajan tjsp..
Saitko sekert toimimaan tuon? Mulla meinaan täsmälleen sama johto + täsmälleen sama ongelma.. Asetukset kyllä oikein. TV Sony KDF-e50a11e
Onko tilanne edennyt yhtään? Itse tilasin samaisen johdon, kun nykyään löytyy molemmat konsolit hyllystä. PS2:ssa Matrix Infinity v1.82 modipiiri.
No nyt on tilanne edennyt sen verran, että sain itsekin tuon kaapelin ja kuva kyllä näkyy kunhan laittaa ENNEN kaapelin kytkemistä PS2:n asetuksista (system configuration) component video out -kohdasta lähdöksi Y Cb/Pb Cr/Pr.
Äänet vaan ei mulla toimi, vaikka Xboxin äänet tulee kyllä ihan hyvin samaa letkua pitkin vahvarille. Onko mitään käryä mistä moinen?
EDIT: Ratkeskin jo, hätäratkaisuna piti ottaa johto Xboxista irti niin jo toimii (liekö mitään fiksumpaa, ns. lopullista ratkaisua tuohon, ettei aina tarvitsisi nyppiä noita johtoja irti ja takaisin?). Kiitokset #consoletechille! :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.