PDA

Näytä koko versio : Far Cry Instinct alkudemon skippaus

Megauuno
01.02.2006, 22:48
Eli onko kellään muulla ilmennyt sellaista ongelmaa, että Far Cry Instinct pelissä alkudemo pitää katsoa aina. Se on vielä niin ärsyttävän pitkäkin. Korjaantuisiko ongelma jollakin patch-päivityksellä? Olen yrittänyt googlettaa patcheja kyseiseen peliin mutta en ole löytänyt. Onko muuta keinoa ohittaa alkudemo? Jos päivitys on ainoa keino, niin osaisiko joku neuvoa mistä löytäisin patchin? Onko sen asentaminen vaikeaa ja minkä ohjelman tarvin patchin asentamiseen?

Kyseessä on siis kiintolevylle varmuuskopioitu FCI ja modattu boksi.

willex
04.02.2006, 18:23
mulla on kans sama onkelma että se alkuvideo o pakko kahtoa joka kerta,, peli tosin poltettu mutta uskoisin että sama juttu alkuperäisessäki..

Stl
04.02.2006, 18:50
selvittäkää millä se video on pakattu jos vois tehä 1sek pitusen korvaavan pätkän tai sitten kattokaa saako siihen laitettua "dummy" fileä tilalle :)

Simppa88
05.02.2006, 12:04
En jaksa pelata koko peliä sen alkudemon takia :cool:

Megauuno
06.02.2006, 11:47
Eli tässä olis muutama tyhmä kysymys taas.
Mitenkä pystyn kattomaan, että millä se video on pakattu?
Mikä on "dummy" file ja miten sellanen tehdään/laitetaan peliin?

Mukava kuulla etten ole ainut jolla on tuo sama ongelma. Vika ei siis ainakaa johdu mun pelistä/boxista.

willex
06.02.2006, 23:24
ei oo tullu katottua mistä se video löytyy pelin tiedostoista(jos etes löytyy) mutta stl meinasi sitä että poistaa koko pätkä ja laittaa vaikka tyhjä tiedosto tilalle jos peli ei ilman sen nimistä tiedostoa käyntiin lähde..

offtopic pelasin sen viikonloppuna läpi nii ei tuohon taija tulla pitkään aikaan koskettua=))

Stl
07.02.2006, 19:48
Menis liian vaikeeks selittelyks jos et oo yhtään perillä mitenkä videota pakataan :)
Itselläni ei oo tuota peliä niin en voi edes testata toimisiko se.

Megauuno
09.02.2006, 09:47
Nyt onnistuin skippaamaan alkudemon. Se onnistuu kun painaa heti A:ta kun ne alkaa (siis mahdollisimman nopeasti) ja sen jälkeen siihen tulee se, että "Press Start" niin sitte painaa nopeesti starttia niin ei tuu alkudemoa ainakaa mulla. Mutta jos ei paina sitä A:ta heti niin sitte niitä ei saa enää skipattua.