Näytä koko versio : PS2 ja jenkkipelit?
Elikkä tässä olis nyt muutama kysymys.. Haluaisin saada toimimaan USAlaisen pelin. Mitkä ovat vaihtoehdot? ..ja mikä niistä helpoin?
Omistan siis PS2:sen, se on ostettu silloin, kun ensimmäiset tänne Suomeen rantautuivat. Voiko siis tälle vanhukselle tehdä jotain? vai kannattaako suoraan ostaa uusi modattu versio(asiaan en vielä ole juurikaan perehtynyt)?
Entäs, jos peli on jenkkiversio ja se on poltettu? muuttaako asiaa mitenkään?
Tarvitse modauksen.
Kopiointi ei muuta tilannetta kuin ojasta allikkoon. Eli kopiota varten tarvitse ainakin modin. USA:n alkuperäisi pelejä pystyt pelaaman USA:sta tuodulla koneella.
Kiitos vastauksesta!
Katsoin tuolta yleisen keskustelun puolelta, kun joku oli kirjoittanut aiheella: PS2´sta ostamassa. Kävisikö minun tarkoituksiini (jenkkipelien/poltettujen jenkkipelien pelaaminen) samanlainen paketti? Toistaako eurooppalaiset poltetut?
..ja sitten vielä, jos tuollaisen paketin päädyn ostamaan tarvitseeko minun vielä tehdä jotain hienouksia, jotta nuo pelit lähtevät pyörimään? päivityksiä, kikkailua,..
Jenkki koneessa toimii jenkkipelit jne. Ei siinä sen kummempia. Esim. euroopasta ostetut pelit ei toimi jenkkikoneessa ja toiste päin.
Kopiot ei toimi missään koneessa ihan kuten jo mielestäni annoin ymmärtää.
Modatulla laitteella pystyt pelaamaan kaikkien alueiden pelejä ja kopioita.
Jeps.. toi oli kyllä selvää, mitä äskeisessä vastauksessa sanoit:) Yritän olla tarkempana kysymyksen asettelussa, eli:
jos ostan tommosen koneen http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=136 ja siihen tommosen piirin http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=63, niin käsittääkseni saan toimimaan jenkkipelit ja poltetut,yms,yms,..
Nyt siis kysyn, kun kone tulee postissa, tarvitseeko minun tehdä sille jotain vai lykkäänkö vain pelin sisään ja alan pelaamaan? eli tarvitseeko päivittää, kikkailla, kytkeä modi päälle jostain, tai jotain vastaavaa..
Kaikki pelaa ja ei tarvitse tehdä mitään.
Suurkiitokset neuvoista ja avusta. Nyt ostoksille ja palailen asiaan, jos jotakin ongelmia esiintyy:)
Voit myös modata se sun koneen.
Ei tarviikun ostaa piiri ja modauttaa niin kaikki pelit toimii.
Ei ole siis pakko ostaa uutta konetta.... mutta jos sulla on vanhassa koneessa huono laseri niin uus kone on varmaan hyvä vaihtoehto.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.