PDA

Näytä koko versio : PSP Media Player + tekstit

Paristopupu
25.01.2006, 23:29
Hei,

Itsekin kävin kyseisen konsolin hankkimassa, ja ihan suht. koht tyytyväinen olen.

Mutta itse kysymykseen:

Onkohan vielä tehty mitään Media Playeriä, mihin saisi suoraan synkattua tekstit päälle, eli ei aina tarvitsisi liittää kiinteästi, koska on suht.koht aikaavievää puuhaa. Tai onko edes vireillä tällaista projektia?

Linuxia olen asennellut PSPhen, mutta vielä ei ainakaan toistaiseksi X86 -emulaattorin avustuksella saa oikein minkäänlaista hyvää pohjaa edes.

Ja loppuun, Kiitos Tdubelille PSP -sivustosta, Ihan mahtavaa kun tässäkin yhteiskunnassa joku jaksaa ajatella muitakin eikä vain itseään! :D

Tdubel
26.01.2006, 02:25
Onkohan vielä tehty mitään Media Playeriä, mihin saisi suoraan synkattua tekstit päälle, eli ei aina tarvitsisi liittää kiinteästi, koska on suht.koht aikaavievää puuhaa. Tai onko edes vireillä tällaista projektia?
Tietääkseni sellaista mediasoitinta ei (ainakaan vielä) ole. Vastaani ei myöskään ole tullut projektia, jossa tämä olisi selkeänä tavoitteena, vaikka olen selannut lukuisia ulkomaisia sivustoja ja foorumeja.

Ja loppuun, Kiitos Tdubelille PSP -sivustosta, Ihan mahtavaa kun tässäkin yhteiskunnassa joku jaksaa ajatella muitakin eikä vain itseään! :D
Kiitos, palautetta on aina mukava lukea.

tollopeloton
12.03.2006, 18:34
Pikkusen tieten pölähtää ohi aiheen, mutta enpä keksi alkaa spämmäilemään tänne uusiakaan ketjuja.

Voiko sitä ihminen olla tosiaan näin tyhmä, että ei saa modatun PMP:n(v 1.02) soittolistaan lisättyä yhtään mitään. Alkaa pikkuhiljaa hirttämään kiinni tämä touhu.

Jotta josko joku osaisi mahdollisesti auttaa tyhmempäänsä. Virtuaalikaljat voin ainakin tarjota.

Tdubel
13.03.2006, 00:46
Onko videot sopivassa muodossa? Aiheeseen liittyviä ohjeita löytyy esimerkiksi QJ.netin foorumilta:
http://forums.qj.net/forumdisplay.php?f=18

tollopeloton
18.03.2006, 19:10
Onko videot sopivassa muodossa? Aiheeseen liittyviä ohjeita löytyy esimerkiksi QJ.netin foorumilta:
http://forums.qj.net/forumdisplay.php?f=18

No niin. Tack så mykke! Tyhmä kiittää valistajaansa ja myhäilee tyytyväisenä pmp:n pelittäessä.

Kun en tiedä onko kyseessä miekkonen vaiko naikkonen, niin tyydyn toteamaan, että Tdubel on hieno ihminen.

Kiitos vielä kerran.