Näytä koko versio : xbox 1.6 + levytilaus
Olisi levytilaus lähdossä saksanmaalle ja nyt kysyisinkin tietoutta hyvistä levymerkeistä (siis itse hyväksi havaitut) jotka kelpaavat uusimpaan versioon xbox ykköseen. Verpatiimiä +r on tullut käytettyä jo hyvän tovin ja kaikissa muissa laitteissa ovat pelanneet. Miten on?
Kyllä se on ihan boxista kiinni mitä syö. Eli kuten sanoit, itse hyväksi havaitut.
Kyllä se on ihan boxista kiinni mitä syö. Eli kuten sanoit, itse hyväksi havaitut.
Eli kaikki asemat on yksilöitä?
Melkein joo. Tosin polttava asema millä levyt tehdään, on ilmeisesti isommassa arvossa.
Melkein joo. Tosin polttava asema millä levyt tehdään, on ilmeisesti isommassa arvossa.
Mäkin oon aseman kannalla, mut mulla on pelannu hienosti tdk -r dvd:t
Nec 1300a on poltin, ja jokainen halpiskiekko mitä olen tuolle
boksille (LG-asema) tarjonnut, on toiminut.
Viimeksi oli nierlestä tilattuja ritek 2x dvd-rw sekä 4x Prodye Black ja Emtec -r kiekkoja, samat on toimineet hienosti myös kaverin boksissa jossa thomsonin asema.
Edit: boksin versio on siis 1.6b.
Joo, kyllä asemalle löytyy levy, joka on hyvä boxille. Mutta sitte taas ei välttämättä toimi toisessa boxissa.
Joo, kyllä asemalle löytyy levy, joka on hyvä boxille. Mutta sitte taas ei välttämättä toimi toisessa boxissa.
Jos polttava-asema on erittäin laadukes esim. Ben-Q tai Nec niin on ihan sama mille dvd-levylle polttaa.
Itse vaihdoin juuri Ben-Q asemaan ja sen jälkeen on toiminut kaikissa koneissa halpis DVD-R levyt.
Eli jos polttava asema tekee hyvää jälkeä niin osta halvinta dvdr merkkiä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.