Näytä koko versio : Yhteys ketkeilee?
harputiini
16.01.2006, 07:43
Eli sain nyt tuon PCn ja Xboxini välille ftp yhteyden, yhteys katkeaa noin 10 min. kuluessa? Käytän dashboardina Evoxia kun en saanut ftptä Avalaunchissa toimimaan.:( Missä mahtaa olla vika?
Avalaunchin suhteen kuten muissakin on yleensä syynä, että sekoitetaan DHCP:n käyttö kiinteän IP:n käyttöön.
Eli jos käytetään kiinteää itse määriteltyä IP:tä, niin se DHCP pitää ottaa pois käytöstä ja toiste päin.
harputiini
16.01.2006, 20:48
En ole itse määrännyt mitään ip.tä?
Itellä katkeili tuo ftp-yhteys boksiin kanssa. Syylliseksi paljastui sitten symantecin palomuurisofta, jonka pois päältä kytkeminen auttoi silleen ettei katkonu yhteys boksihin enää.:)
Eli siinä on semmonen "autoblock" joka sitten jossain vaiheessa luuli boksia pahaksi
haksoriksi tai muuksi sellaiseksi. Jos ei halua päältä ihan ottaa niin sinne palomuurin
luotettujen osoitteiden listalle lisää sen boksin ip:n niin ajaa saman asian.
harputiini
19.01.2006, 18:57
njuu keksin itse jo syyllisen omaan yhteyteen, Buffalon ulkoinen wlan modeemi, (vai onkohan noin kun en itse ole asiasta selvillä, joku laatikko kumminkin)en tosiaan ole vielä keksinyt missä piilee vika kun yhteys joko toimii loistavasti useita tunteja ja välillä se katkeilee 1-10 minuutin välein useita tunteja:D
Aloin miettiä voisiko se johtua F-Securen palomuurista, mutta en ole kokeillut vielä kun en saa sitä sammutettua:D
Nykyään on lämpö useasti ongelman syynä.
harputiini
20.01.2006, 20:19
njuu pistän palautetta tulemaan taas kun on kesä:D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.