Näytä koko versio : Harry Potter peli ja liekehtivä pikari, EI TOIMI
Missä vika kun Harry Potter peli ei toimi. Alkuperäiseltä levyltä kun yrittää startata, jää peli alku demoon, jonka jälkeen xboxi on jumissa.
Sama ongelma tulee kun yrittää käynnistää pelin kovolta. Kovolle kopioitaessa dvd2xbox ei ilmoita mitään virhe ilmoitusta
Kaikki muut pelit toimii moitteetta levyiltä ja kovolta. Modi on duoX2.
Onko vinkkejä missä voisi olla vika...
Kummipoika on saanut joululahjaksi, joten kyllä se melko suurella varmuudella on alkuperäinen peli. Oli kuulemma maksanutkin perskeleesti.
IGR:t otin pois päältä, mutta ei vaikutusta. Täytyy kokeilla peliä omalla boxilla, mutta epäilen toimivuutta.
Ja koneesi ja tuo peli on samalla video -tilalla?
Kerroppa mistä moisen video tilan voi tarkistaa..
Ihmettelen kuitenkin kun kaikki muut pelit toimivat moitteetta.
Voiko pitkät tiedoston nimet aiheuttaa tälläisen ongelman.
Olen luullut että nimi ongelma on vain jos siirretään pelit pc:ltä -> xboxille.
Joo siis kyllähän nuo pelit on suuniteltu toimimaan. Eikä nyt ainakaan pitkät tiedostonimet voi olla ongelmana suoraan alkuperäiseltä levyltä pelatessa.
Pelin video -formaatin nyt varmaan pystyy päättelemään alkuperäismaan mukaan mistä hankittu ja boxin video -tilan pystyy ainakin Avalaunchin kautta tarkistamaan asetuksista.
Poistin viestin, en lukenut ekaa viestiä kunnolla!
Ja edittiä lisää: Oletko kokeillut käynnistää peliä ilman piiriä? Game Regionin vaihtaminen voi auttaa, default->auto jne..
No niin nyt olen syventynyt asiaan taas.
Eli otin varmuus kopion omaan boksiini jossa on eri modi, ja perskeles tuo peli toimii omassa boksissani.
No sitten päivitin biossin kummipojan boksiin, jossa tämä peli ei toiminut kovolta. EI TOIMI.
Sitten koitin Media Centerin kautta käynnistää. EI TOIMI.
Levyltä suoraan tuo peli toimii molemmissa bokseissa, mutta kun kopioin sen kovolle -> se toimii vain toisessa.
Koitin myös siirtää pelin ftp:llä omalta boksilta -> kummipojan boksille, EI TOIMI.
Olen myös tyhjentänyt cachet, tdata, udata.
Ainut mikä näissä bokseissa on erona on että oma on 1.4 versio alx3 piirillä, ja kummipojan on 1.6 duox2 piirillä.
Päivitin myös biossin xecuter x2 5095, EI TOIMI
MITÄ VOISIN VIELÄ KOKEILLA ?
edellisessä viestissä sanoin että se toimii levyltä, mutta ei se toimikkaan...
Peli ei toimi alkuperäiseltä levyltä eikä kovolta 1.6 versiossa, mutta crystal versiossa peli toimii levyltä ja kovolta.
Crystal 1.6 +duox2 +kovo -> harry potteri peli toimii.
Vaihdoin crystalin kovon -> mustaan 1.6 duox2 + kovo -> peli ei toimi.
Molemmissa on samat kovot, samat duox2 piirit.
Olen kokeillut eri biosseja m8, m8+, x2.
Molemmissa on sama evox dash, ja samat asetuksen eli sama evox.ini
tiedosto
Muistaako joku, mikä biossi oli vakiona duox2 n.1,5 vuotta sitten ?
Mikä tälläisen voi tehdä ?
Oikeastaan muuta sytä toimimattomuuteen ei oe, kuin täysin persiillää oleva kellon aika ja päiväys tai sitten PAL/NTSC tila.
Kello näyttää alkuperäisessä dashissä aivan oikeaa aikaa ja vuotta...
Täytyy vielä kokeilla että muutan tuota päiväystä johonkin suuntaan ja kokeilen sitten. Tämä rupeaa menemään yli ymmärryksen...
Mitenkäs tuo kellon aika vaikuttaa ja miten ?
Kuinka oikeassa tuo kello pitää olla ?
Kunhan se enempi kuin viimesin tallennus.
Huomasin juuri, että kun muutan alkuperäiseen dashiin kellon ajan niin muuttuu, mutta ei pysy, vaan käynnistyksen jälkeen muuttuu aina tähän päivään ja kellon aikaan.
Mikä estää kellon ajan muuttumisen ?
Nyt varmaan ollaan lähellä oikeaa vikaa...
Olen nyt formatoinut e: f: ja g: asemat, joten ne on nyt tyhjät.
Tällä ei ollut toivottua vaikutusta.
C:asema on entisenlainen ja se on seuraavaksi puukon alla.
Mysteeri on ratkaistu !!!
Lueskelin vanhoja viestejä ja silmään pisti viesti jossa sanottiin että avan käynnistäminen Evox:ssa ei riittänyt vaan piti asentaa oletus dashiksi.
Tässä oli juuri kyse siitä. Eli Peli ei toiminut jos dashinä oli Evox, mutta kun muutin Avan Tai Xbmc:n niin jo toimi.
Perskele että meni aikaa, mutta Onneksi On Tälläinen Foorumi...
Hyvä että sait pelaamaan. Itse en aina pysty muistamaan mikä kulloinkin on ollut ratkaisu, vaikka varmaan olen joihin asioihin ihan itsekkin vastannut.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.