Näytä koko versio : Pieni tyräys..
Jep eli softamodasin boxin Font exploitilla Bertillä ja earnillä...
Eli C asemalla ei ole kuin se muokattu xboxdash.xbe ja fonts kansio jonka sisältö on: ewox.ini, ville.xtf, ida.xtf, ex.xbe, nkpatcher.xbe sekä tyhjä skins kansio... modauksen alussa otin varmuus kopion C asemasta ja tallensin koneelleni, joka kuitenkin katosi kovalevyn hajoamisen myötä.. Eli ideana olisin, että miten saisin palautettua C aseman normaaliksi ja poistettua softamodauksen, jotta voisin käyttää xboxliveä?? Kun nyt sitä ei voi käyttää, koska live päivittää dashboardin jolloin tulee virheilmoitus ja jne.. osaisko kukaan auttaa? :confused:
Siis mikä virhesanoma siitä tulee?
Siihen tulee virhe 21.. Eli ku ei oo mitään xboxdashii mitä se vois päivittää.. ja nyt sit haluaisin saada C aseman alkuperäseen kondikseen jotta vois pelaa liven kautta netissä, mutta multa katos mun varmuuskopiot..
Eli mun kannattas nyt harkita tätä Tdubelin ohjetta? http://www.tdubel.com/artikkelit/msdashasent.html
Kyllä, löydät MS Dashboardin alkuperäiset tiedostot kyseisestä (SlaYer's EvoX) paketista.
Juu, kiitosta.. sain nyt homman toimimaan ja piakoin pelaamaan livellä :)
Jep, eli ei pitäs nuolasta ennenku tipahtaa.. tuli jälleen ongelmia.. asensin uudelleen ton MS dashin tdubelin ohjeiden mukaan ja alussa kaikki meni ihan ok, mutta kun käynnistin fifa06 pelin ja laitoin "play live" josta pääsin valikkoon jossa luki "create new account" ja meni sen jälkeen MS dashiin jonka johdosta Tuli virhe 21. Eli tossa Slayer's evoe auto-installer paketissahan tulee MS dash 5960, mutta mulla on vanha boxi, eli mietin jos toi MS dash ei käy päinsä mun boxin kanssa ja siitä johtuu nyt toi virhe 21??
Oliko tuo Fifa kopio?
Joka tapauksessa mitä uudempi versio dashista, sitä varmemmin pelaa.
Koska mitä uudempi versio dashista, sitä laajempi tuki eri konemalleille.
Tai ainakin näin olen käsittänyt.
Pelit päivittää Liveä käyttämällä dashin automaattisesti uudempaan. Riippuen tietysti, että peli todellakin sisältää uudemman version dashista.
Nyt vain saattaa olla, että sinun tuossa pelilevyssä oleva päivitys on jotenkin viallinen.
ei ole kopio..
Kokeilin samaa Halo 2, mutta tuli taas sama virhe 21. En tiiä mistä johtuu..
http://www.tdubel.com/artikkelit/msdashasent.html tein siis tän ohjeen mukaan, mutta cd:ltä.
Aika erikoista kyllä tuo. Meinaan tuo päivitysjuttu tyhjentää kokonaan C:n ja kopioi uudet tiedostot sinne.
nyt sain homma toimii.. :) vaikka toi asensi kaiken uusiks C:lle niin sinne jäi vielä jtn ylimäärästä joka esti sen toimimasta oikein.. mut en tajunnu heti alus fomatoida C niin homma aina meni puilleen.. virheist oppii..
Erikoista kylläkin. Meinaan buutatessa konetta, koneen ei pitäisi havaita muuta sälää häiritseväksi tekijäksi. Koska vaihtoehtoiset Dashithan nimen omaan asennellaan sinne entisten joukkoon ja siitäkin huolimatta toimii ja päivityskin on kuulemma "nollannut" tilanteen onnistuneesti muilla.
Mutta pääasia, että pelaa.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.