Näytä koko versio : Xboxilla dvd:n katsominen
chewmeister
05.01.2005, 12:18
Olen kokeillu xbox mediaplayeriä,mediacenteriä ja DVD-X2 donglefreetä ja kaikissa sama ongelma mulla eli en saa ohjeimella teksityksiä esiin millään.
Onko tähän joku kikka ei ole tarkoitus ostaa xboxia varten mitään erillistä dvd kittiä.
Olen kokeillu xbox mediaplayeriä,mediacenteriä ja DVD-X2 donglefreetä ja kaikissa sama ongelma mulla eli en saa ohjeimella teksityksiä esiin millään.
Onko tähän joku kikka ei ole tarkoitus ostaa xboxia varten mitään erillistä dvd kittiä.
Ainakin DVD-X2 toimii itselläni ilman ongelmia (ja dvd kittiä), XBMC ei ainakaan itselläni tahtonut toistaa DVD-leffoja (tosin tuo ongelma on tiedossa ja selittetty jossain XBMC:n readMesä).
Kai leffassa on olemassa tekstitykset? :)
Mielestäni DVDx2 ohjelmalla nyt saa ihan valikkoja käyttämällä. Tosin kaikki leffat ei sisällä valikoita.
DVD-X2-ohjelmassa tekstitystä voi vaihtaa DVD:n valikoiden lisäksi erillisestä tekstitysvalikosta. Sen saa esiin painamalla ohjaimen vasenta tattia ja samaan aikaan Y-nappia. XBMC:ssä tekstitystä voi vaihtaa kuvaruutuvalikosta (http://www.tdubel.com/artikkelit/xbmcvideot.html#kuvaruutuvalikko).
chewmeister
05.01.2005, 18:15
Juu on siitä leffasta otettu menu pois se saattaa vaikeuttaa asiaa, mutta muuten kyllä dvd ei siis kyseessä ole mikään pakattu roska xvid tai divx.
Jos kyseisessä DVD-elokuvassa ylipäätään on tekstityksiä, ne saa käyttöön DVD-X2:ssa ja XBMC:ssä mainitsemillani tavoilla.
chewmeister
06.01.2005, 00:58
DVD-X2-ohjelmassa tekstitystä voi vaihtaa DVD:n valikoiden lisäksi erillisestä tekstitysvalikosta. Sen saa esiin painamalla ohjaimen vasenta tattia ja samaan aikaan Y-nappia. XBMC:ssä tekstitystä voi vaihtaa kuvaruutuvalikosta (http://www.tdubel.com/artikkelit/xbmcvideot.html#kuvaruutuvalikko).
Kyllä toimii näin ku painan y-nappia ja vasemman tatin pohjaan ni löytää tekstit ilman menua. Eka alkuun koitin vaan vasenta liipasinta ja y:tä mutta se ilmeisesti hakee menuvalikkoa jota ei leffassa ole. Suuret kiitokset
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.