PDA

Näytä koko versio : Xboxilla dvd:n katsominen

chewmeister
05.01.2005, 12:18
Olen kokeillu xbox mediaplayeriä,mediacenteriä ja DVD-X2 donglefreetä ja kaikissa sama ongelma mulla eli en saa ohjeimella teksityksiä esiin millään.
Onko tähän joku kikka ei ole tarkoitus ostaa xboxia varten mitään erillistä dvd kittiä.

Ultor
05.01.2005, 13:41
Olen kokeillu xbox mediaplayeriä,mediacenteriä ja DVD-X2 donglefreetä ja kaikissa sama ongelma mulla eli en saa ohjeimella teksityksiä esiin millään.
Onko tähän joku kikka ei ole tarkoitus ostaa xboxia varten mitään erillistä dvd kittiä.

Ainakin DVD-X2 toimii itselläni ilman ongelmia (ja dvd kittiä), XBMC ei ainakaan itselläni tahtonut toistaa DVD-leffoja (tosin tuo ongelma on tiedossa ja selittetty jossain XBMC:n readMesä).

Kai leffassa on olemassa tekstitykset? :)

Shadown
05.01.2005, 13:47
Mielestäni DVDx2 ohjelmalla nyt saa ihan valikkoja käyttämällä. Tosin kaikki leffat ei sisällä valikoita.

Tdubel
05.01.2005, 16:16
DVD-X2-ohjelmassa tekstitystä voi vaihtaa DVD:n valikoiden lisäksi erillisestä tekstitysvalikosta. Sen saa esiin painamalla ohjaimen vasenta tattia ja samaan aikaan Y-nappia. XBMC:ssä tekstitystä voi vaihtaa kuvaruutuvalikosta (http://www.tdubel.com/artikkelit/xbmcvideot.html#kuvaruutuvalikko).

chewmeister
05.01.2005, 18:15
Juu on siitä leffasta otettu menu pois se saattaa vaikeuttaa asiaa, mutta muuten kyllä dvd ei siis kyseessä ole mikään pakattu roska xvid tai divx.

Tdubel
05.01.2005, 21:45
Jos kyseisessä DVD-elokuvassa ylipäätään on tekstityksiä, ne saa käyttöön DVD-X2:ssa ja XBMC:ssä mainitsemillani tavoilla.

chewmeister
06.01.2005, 00:58
DVD-X2-ohjelmassa tekstitystä voi vaihtaa DVD:n valikoiden lisäksi erillisestä tekstitysvalikosta. Sen saa esiin painamalla ohjaimen vasenta tattia ja samaan aikaan Y-nappia. XBMC:ssä tekstitystä voi vaihtaa kuvaruutuvalikosta (http://www.tdubel.com/artikkelit/xbmcvideot.html#kuvaruutuvalikko).

Kyllä toimii näin ku painan y-nappia ja vasemman tatin pohjaan ni löytää tekstit ilman menua. Eka alkuun koitin vaan vasenta liipasinta ja y:tä mutta se ilmeisesti hakee menuvalikkoa jota ei leffassa ole. Suuret kiitokset