Näytä koko versio : Mikään ei toimi??
Umpijuntti
23.12.2005, 01:37
Asennutin Ps2 (versio9), medpiiri 100%. Kokeilin toimiiko poltetut pelit, ja onko eroa onko dvd+r vai dvd-r:lle poltettu toimivuuden kannalta(ei ollut kumpikintoimi), siis en edes pelannut kokeilin vain kahta levyä sisälle koneeseen, annoin sen sitten seistä 7 tuntia jonka jälkeen ajattelin ruveta iloisest pelaamaan, mutta nyt se ei lue enää mitään levyä!! -Yrittää pyörittää, mutta ei toimi. Ei ostetut, poltetut eikä edes dvd-elokuvat.. Sitpaitsi kun mä laitan pleikkarin päälle niin aloitusruudussa ei lue enää edes sen mod piirin nimeä.. Mitä mä teen???!!:(
Tarkasta asennus jos kerran alkukäynnistyksestäkin katosi tekstit tai sitten LA(?) piiri palanut jos ei lue mitään. V9 syndrooma.
Umpijuntti
23.12.2005, 09:34
Tarkasta asennus jos kerran alkukäynnistyksestäkin katosi tekstit tai sitten LA(?) piiri palanut jos ei lue mitään. V9 syndrooma.
-Asennutin piirin siellä Modpiiri.com:ssa, minä en oikein ymmärrä hirveästi tuommoisen pienelektroniikan päälle.
Mitä se LA-piiri ohjaa? Voiko sen palamisesta johtua että alkutekstitkin on häippässyt? Onko se hirveän vaikea vaihtaa?
Ilmeisesti yksi vaihtoehto oireista on kokonaan musta kuva.
Toisaalta vika voi olla myöskin ihan asennuksessa.
Ota yhteyttä modpiiriin suoraan, mahdollista takuukäsittelyä varten.
Jokin biosiin menevistä johtimista on joko maadoittunut taikka irronnut,
veikkaan jälkimmäistä, sillä jos modpiiri häiritsee biosia niin pelien lataus ei onnistu..
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.