PDA

Näytä koko versio : Mikään ei toimi??

Umpijuntti
23.12.2005, 01:37
Asennutin Ps2 (versio9), medpiiri 100%. Kokeilin toimiiko poltetut pelit, ja onko eroa onko dvd+r vai dvd-r:lle poltettu toimivuuden kannalta(ei ollut kumpikintoimi), siis en edes pelannut kokeilin vain kahta levyä sisälle koneeseen, annoin sen sitten seistä 7 tuntia jonka jälkeen ajattelin ruveta iloisest pelaamaan, mutta nyt se ei lue enää mitään levyä!! -Yrittää pyörittää, mutta ei toimi. Ei ostetut, poltetut eikä edes dvd-elokuvat.. Sitpaitsi kun mä laitan pleikkarin päälle niin aloitusruudussa ei lue enää edes sen mod piirin nimeä.. Mitä mä teen???!!:(

Stl
23.12.2005, 07:02
Tarkasta asennus jos kerran alkukäynnistyksestäkin katosi tekstit tai sitten LA(?) piiri palanut jos ei lue mitään. V9 syndrooma.

Umpijuntti
23.12.2005, 09:34
Tarkasta asennus jos kerran alkukäynnistyksestäkin katosi tekstit tai sitten LA(?) piiri palanut jos ei lue mitään. V9 syndrooma.

-Asennutin piirin siellä Modpiiri.com:ssa, minä en oikein ymmärrä hirveästi tuommoisen pienelektroniikan päälle.
Mitä se LA-piiri ohjaa? Voiko sen palamisesta johtua että alkutekstitkin on häippässyt? Onko se hirveän vaikea vaihtaa?

Shadown
23.12.2005, 11:55
Ilmeisesti yksi vaihtoehto oireista on kokonaan musta kuva.

Toisaalta vika voi olla myöskin ihan asennuksessa.

Ota yhteyttä modpiiriin suoraan, mahdollista takuukäsittelyä varten.

Peteju
25.12.2005, 04:42
Jokin biosiin menevistä johtimista on joko maadoittunut taikka irronnut,
veikkaan jälkimmäistä, sillä jos modpiiri häiritsee biosia niin pelien lataus ei onnistu..