Näytä koko versio : IRC-kanava
Olisiko mahdollista muodostaa irc-kanava samaista foorumin rinnalle? Itse olisin halukas vastaiselmaan mielelläni kysymyksiin tätä kautta.
Onhan tuosta ollut joskus aiemminkin puhetta.
Ja ehkä se onkin tulevaisuudessa mahdollista.
Täytyy keskustela tuosta muiden Ylläpitävien tahojen kanssa.
Itse kun en moiseen ala yksin.
Ensinnäkin en ole oikeastaan koskaan IRC:ä käyttänyt.
Toinen asia joka tuohon vaikuttaa on seikka ketä kaikkia sivustoja alamme sponsoroimaan.
Toisin sanoen millainen kanava siitä ylipäätään tulee.
Tähän asiaa vaikuttaa se ketkä sponsoroimistamme sivustoista tulee yhtä tiiviiseen yhteistyöhön kuten esim. Tdubel.
Tällä hetkellä on ainakin tuo http://www.takorautaa.net tulossa piiriimme.
Toista tällä hetkellä nimeltämainitsematonta sivua olen pyytänyt jo alustavasti sponsorointi sopimukseen. Tosin ei ole viellä vastannut mitään.
Mutta sanotaan näin ympäripyöreästi, että sivustossa hiukan pelikonsoleiden historiasta.
Myöskin yksi verkkopelaamiseen keskittynyt sivusto on harkinnassa.
Joten IRC kanavan avaaminen on ihan nyt melko turhaa.
Mutta harkitaan.
Itse ajattelin lähinna pelkkiin XBox:eihin keskittyvää kanavaa joka olisi täysin mainos-vapaa lukuunottamatta tdubelin artikkelien ja tämän foorumin linkkien suosimista.
Noh siinäpä se onkin. Kun sponsoroitavat sivut keskittyy pelikonsoleihin ja varmasti eniten xboxeihin. Lukuun ottamati tuota takorautaa.
Toisekseen jos tälläinen kanava tulee on se tietyllä tapaa "mainos-vapaa", mutta sinne tulee consoletechin mainostaminen tavalla tai toisella lisäksi tämän foorumin sekä tdubelinin sivujen lisäksi.
Tosin muu mainonta luonnollisesti kiellettyä.
Kuten täälläkin.
Eipä tuollaisen irc-kanavan pitäminen kovaa työtä vaadi. Jos kanavaa on tulossa niin olisin halukas päästä operaattoriksi.
Laitoin tuosta asiasta sinulle yksityisviestiä.
kerrassaan mainio idea, täten voisimme tarjota ohjeistusta
nopeammin niin xbox kuin ps2 asioissakin :)
Eiköhän me jonkinlainen IRC kanava saada pystyyn
tässä lähiaikoina..
-Pete
Pystyssä onkin
irc://irc.delinked.us/consoletech.fi
Eli palvelin on irc.delinked.us, joka löytyy ainakin uuden mIRC:n listasta. Kanava on nimeltään #consoletech.fi
Hieman alhaalla vielä tuon kanavan kävijämäärät
Paitsi, että tuota kanavaa ei enään tueta meitillä.
Nykyisin kanava on IRCnetissä kanavalla #consoletech
Huh, hyvä sentään että IRCnetissä..
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.