PDA

Näytä koko versio : v12+crystal chip 1.0+lasersuoja (v4?)

elmeri
19.12.2005, 18:39
Seuraava ongelma tuli modauksen yhteydessä, itselläni ei äly riitä ratkomaan...

Kone ei lähde käyntiin luukun olessa kiinni, eikä edes punainen virran merkkivalo pala. Luukun kun avaa syttyy valo ja kone lähtee käyntiin, jonka jälkeen luukun voi sulkea ja peli latautuu. Mietin, että olisiko ominaisuus, mutta luulen, että juuri noin sen EI kuulu toimia? Mistä etsimään vikaa?

Tuo lasersuoja oli tuo modpiiri.comin v4, tai ainakin samannäköinen...

Shadown
19.12.2005, 19:41
Mikähän versio on kyseessä (slimmi kuitenkin?)?

elmeri
19.12.2005, 20:34
Kyseessä on tuo v12. Piilotin tuon version ovelasti tuonne otsikkoon;)

Shadown
20.12.2005, 05:36
No katos vaan. :eek:

Ongelmasi on kyllä aika mysteeri. Ilmeisesti se rajoittuu jotenkin itse suojaan.

Tarkista se.

elmeri
20.12.2005, 13:55
Voisiko siinä katkaisijassa olla jokin vika joka tunnistaa tuon luukun asennon ja missä virtledikin/-katkaisija on kiinni? Kuuluuko tuon suojan sinisen ledin vilkkua melko tasaista tahtia koneen ollessa päällä ja peli pyörimässä? Voiko vika aiheutua siitä että ps2:n piirilevyltä katkasitava lanka olisi kuitenkin käytössä?

Shadown
20.12.2005, 14:31
Ongelmasi ei voi olla itse katkaisimessa, koska kone lähtee kuitenkin käyntiin luukun ollessa auki. Eli katkaisin pelaa, mutta sen antama ohjaus nyt tuottaa jonkun ongelman.

Itse epäilisin esim. K pisteessä olevan ongelmia.
Katkaisussa ei ilmeisesti ole ongelmaa, koska laseri ei ole palanut. Jos katkaisu olisi huono, niin se singnaali ei kiertäisi suojan vastuksne kautta, vaan suoraan, jolloin laseri palaisin modauksen jälkeen välittömästi.

Tarkista siis se suoja juurta jaksaen.