Näytä koko versio : Ps2 V9 Matrix Infinity.
Osaako kukaan auttaa seuraavassa ongelmassa:
V9 koneeseen on asennettu Matrix Infinity piiri jonka fw on 1.54 ja se ei käynnistä ps1 pelejä ollenkaan. Alkuperäisetkään ei toimi vaan kone yrittää lukea vähän aikaa levyä ja sen jälkeen se poistaa itse levyn. Ps2 pelit toimivat moitteettomasti ja piirin disabloiminen ei auta ps1 peleissä. Modin juotokset ovat siistit ja oikareitakaan ei ole mitattu.
Kokeile tekeekö samaa musiikki ja CD -pohjaisten PS2 -pelien kanssa.
Musiikki levyt toimivat ok, myöskin poltetut. Cd pohjaiset ps2 pelit toimivat myöskin.
Tarantul
10.12.2005, 16:13
Olisiko S-johdossa häikkää ? Muistaakseni sillä on vaikutusta vain Ps1 peleihin
Kyllä sillä on vaikutusta kaikkeen muistaakseni.
Kone tuntuu hylkäävän mustat psx levyt ja myöskin poltetut psx cd:t.
Firmiksen päivitys onnistui piirille cd-rw levyltä mutta se ei tuonut apua joten poistin piirin. Laserin säädölläkään ei tunnu olevan vaikutusta asiaan.
Toimiko se sitten miten ilman modia?
Muistaakseni psx pelit kyllä toimivat aiemmin.
Niin siis tarkoitin, että toimiiko se nyt miten, kun poistit modin?
Psx pelit lähtevät käyntiin piirin poiston jälkeen eikä kone enää vilkuta eject valoa eikä poista levyä. Eli modin poiston jälkeen kone toimii kuten pitääkin.
Modi sitten varmaan risa.
Sama ajatus tuli mieleen. Mutta onko näissä sitten ollut vastaavia vikoja?
Tosin Duo2 piirien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, ainoastaan Matrixit ovat aiheuttaneet tuskaa.
Minulla taasen on nuo kokemukset päinvastaiset.
Duo2 modit ovat jopa hajoittaneet koneita pari kappaletta.
Matrixien kanssa minulla ei ole koskaan ollut suurempia ongelmia.
Ainoita ongelmia tuotti tuo Matrixissa oleva Diodi, joka maadoittui ja en ensin tajunnut sitä.
Mutta tokihan viallisia modejakin voi aina olla. Kokeile ihmeessä toista Matrixia.
Minulla oli kerran sellainen Matrix, joka teki koneesta sellaisen, ettei se suostunut buuttaan mitään levyjä. Tuli aina "punaista ruutua". Samaten oli yhden MXL2:en kanssa, joka minulla on tuossa vieläkin pöydällä tressileluna.
Olikohan kyseessä miten uusi Matrix?
Itselläni nyt ongelmia uuden Matrix -erän kanssa.
Tosin en ole päässyt testaan kuin slimmien kanssa.
Ei varmaankaan uusinta erää koska sen olin ostanut 22.9.2005 Modpiiriltä.
OK, kun tosiaankin tuossa uusimmassa erässä oli jotain ihme firmiksellä olevia modeja.
rose_moo
03.05.2006, 16:24
tietäiskö joku syytä tähän onkkelmaan.. laitoin matrix infinityn V9 ps2:een ja päivitin sen 1.82 ja se toimi.. mutta kun yritin laittaa siihen managerin ja firmwaren: ensiksi koitin asentaa firmwaren 1.36 mutta se valitti virhettä (ID:007f7b9d - Addr : 00000000 - failCnt = 10) joten jätin sen siihen ja sitten asensin managerin mutta tuntui siltä että se ei toiminut joten katsoin muistikortille että oliko se siellä ja se oli.. joten koitin asentaa sen uudestaan mutta nyt pleikkari ei enää edes lue koko manageri/firmware levyä.. mikähän mahtaa olla syy??
Tuo 1.36 firmis tuskin uusimmille Infinityille edes menee, kuten tuossa oli käynyt ja ei sitä edes tarvitsekkaan laittaa, jos manageria haluaa käytellä.
Varmaan modisssa nyt joku ongelma johtuen firmiksen erroria, jote tuo force flashaus toimis uusimmalla firmislevyllä ja modi taasen toimis.
rose_moo
03.05.2006, 22:09
joo nyt se lukee sitä levyä ku eka käynnistin konsolin ja menin browseriin ja sitten vasta laitoin levyn sisään :P...... mutta miten pääsen käyttämään tota manageria??
Asennat sen muistikortille ihan tavalliseen tapaan.
rose_moo
03.05.2006, 22:59
asensin jo mutta kun ohjeissa kerrotaan jostain kolmion painamisesta että pääsee manager moodiin miten se onnistuu kun en ole ainakaan vielä onnistunut siinä
En nyt muista mitä nappia piti painaa alussa. Mutta idea on, että sitä kolmiota tai mitä nappia nyt pitääkin painaa, painetaan konetta buutatessa kunnes se todellakin buuttaa sinne manageriin muistikortilta.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.