Näytä koko versio : asennus ongelma
noniinh olisi 3 ongelmaa tossa asennuksessa:
1. Tuo qoob PRO pitäisikö sen punaisen (5V) piuhan mennä siihen pikkuiseen pisteeseen vai siihen isompaan höskään kun siitä ei saa niin hyvin selvää kuvasta ja se ei oikeen tahtonut jäädä siihen kiinni ja
2. Kun olin saanu kaikki juotettua (punainen piuha oli pikkuisessa pisteessä) yritin käynnistää cuben niin se jää siihen alkuun eikä mikään muutu. Vihreä valo kyllä palaa tuossa piirissä ja
3. http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/gamecuben_purku/index.htm kohdassa 12 puhutaan lattakaapelista, niih oisko tuon pitäny tulla piirin mukana vai onko se joku keikka siellä sisällä? koska minulle sitä ei ainakaan tullut mukana (jos se nyt on ees välttämätön)
Niin sillä USB -kaapelilla tuo modi päivitetään.
Juuh nyt oon saanu sen tomimaan vielä, mutta onko vika DVD:ssä kun se jää siihen et "running game..."?
Ja kun teen sen dvd testin eli painaa A:ta pohjassa nii tulee aina joku error :(
jos kyse on dvd:stä voisko joku laittaa linkin sellaselle sivulle mistä sais tilattua toimivia dvd:tä
kiitos
Jos kokeilet tehdä tuota "media checkiä" alkuperäisillä peleillä, niin se jumahtaa heti. Voi myös olla mahdollista, että poltto on vain mennyt reisille, eikä pelaa sen takia.
Mutta mutta, jos nyt oikein muistan, niin tuo Qoob Pro ei suostu toistamaan varmuuskopioita ilman, että sen BIOS päivitetään. Ja jos taassen muistan oikein, niin ensimmäisellä kertaa sillä USB:lla (tämä on kyllä jo todella vahvaa MUTUA). Ainakaan itse en ole ikinä tuota päivittänyt DVD:ltä, vaan olen iskenyt USB:lla kiinni puuseeseen ja hoitanut homman sitä kautta. Tuon piirinhän olisi saanut päivitettyä ilman flexfoilia vielä silloin, kun se USB-osa oli kiinni itse mod-piirin kanssa.
jos kokeilen laittaa sisään MGRS twin snakes niin se menee "running game" kohdan ohi, tulee konamin mainos ja siihen se sit tyssää. Olen päivittänyt sen USB:n kautta kahteenkin kertaan mutta eih.. pitänee tänään käydä ostamassa toisenlaisia dvd:tä ja kokeilla niillä jos se ois siitä kiinni
jos kokeilen laittaa sisään MGRS twin snakes niin se menee "running game" kohdan ohi, tulee konamin mainos ja siihen se sit tyssää. Olen päivittänyt sen USB:n kautta kahteenkin kertaan mutta eih.. pitänee tänään käydä ostamassa toisenlaisia dvd:tä ja kokeilla niillä jos se ois siitä kiinni
Tuo kyllä viittaa siihen, että paskoja DVD:tä tai poltto mennyt "reisille". Oletkos poltellut noita millä nopeudella? Aseman (ja DVD:n) nimellisellä maksiminopeudella ei kannata yleensä polttaa, tahtoo tulemaan vähä huonompi laatusia kiekkoja.
Itellä on käytössä Nierlestä tilattuja Verbatimin -R kiekkoja. Media koodiltaan TYG02.
Tuo kyllä viittaa siihen, että paskoja DVD:tä tai poltto mennyt "reisille". Oletkos poltellut noita millä nopeudella? Aseman (ja DVD:n) nimellisellä maksiminopeudella ei kannata yleensä polttaa, tahtoo tulemaan vähä huonompi laatusia kiekkoja.
Itellä on käytössä Nierlestä tilattuja Verbatimin -R kiekkoja. Media koodiltaan TYG02.
Noniinh nyt kaikki toimii oikein kun asensin siihen sen uusimman BIOSSIN eli C:n, äänet toisaalta saattaa pätkiä mutta eipä tuo niin haittaa :D
poltan aina 2x jos mahdollista tai sit 4x. Nyt mulla on sellasia dvd:tä mitkä ainakin toimii kaverilla mutta kun itse laitoin sisään niin se jää siihen et "reading dvd id..." ja sen jälkeen tulee teksti et "cannot read dvd :( " tai jotenkin noin se meni. Mikäköhän voisi auttaa tässä tilanteessa?
Kannattaa kokeilla jollain toisilla DVD:llä, että vika on varmasti niissä keikoissa, eikä esim. asennuksessa. Myöskin linssiä voisi kokeilla putsata, jos se vaikka olisi likainen, myöskin DVD-aseman potikan säätö voisi auttaa.
Tuolla on ohjeet potikan säätämisestä:
http://www.xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=65
Kannattaa kokeilla jollain toisilla DVD:llä, että vika on varmasti niissä keikoissa, eikä esim. asennuksessa. Myöskin linssiä voisi kokeilla putsata, jos se vaikka olisi likainen, myöskin DVD-aseman potikan säätö voisi auttaa.
Tuolla on ohjeet potikan säätämisestä:
http://www.xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=65
Juu kiitoksia vaa kaikesta avusta mutta jotenkin tuntuu että vika on tossa biossissa, 1,3a ei oikee toiminu mutta c kyllä pelittää mutta pitäis vielä kokeilla b:kin joten jos joku tietäs linkin mistä sen saa nii laittasko tänne? ja jos ois sellasta sivustoo mistä sais kaikki uusimmat päivitykset jne tohon nii sellasta kaivattas :) jos nuo dvd sit rupeis toimimaa
Tuolla on jotakin tiedostoja, vaati tosin rekisteröinnin.
http://modthatcube.pxn-os.com/content/files/
Ja tuosta qoobin bios:sta ei ole luultavasti tullut 1.3b:tä. 1.3b3 ja 1.3b4 löytyy, mutta nämä ovat beta BIOS:ja. Tosin kai niitäkin voi kokeilla.
juuh kokeilinkin tota 1,3b3 &4 ja tuntuu pelittävän ihan hyvin. Toivottavasti vaan tulis se 1.4 äkkiä :)
Ihan kuin olisi haistavinani, että noi Nintendon modien kehitys olisi hivenen seisahtunut?
Eikä se sinällään ihmekkään olisi. Noita kuitenkin hyvin vähän asennellaan.
Itsekkin vain kaksi olen noita laittanut.
Ihan kuin olisi haistavinani, että noi Nintendon modien kehitys olisi hivenen seisahtunut?
Juu ei kyllä tunnu tulevan paljon uutisia tuolta rintamalta. Tuota qoob:n BIOS:n 1.4 versioo onkin odoteltu jo kesästä asti.
Itselläni tuo toinen modaamani Nintendo on suurin piirteen 3-4 kuukautta kohta seissyt tossa.
Ei ilmeisesti Nintendon peluu maita, kun ketään ei nouda?
jaahas olen oivaltanut vihdoin ja viimein että mulla ei varmaan tullu tuossa paketin mukana tuota lattakaapelia??:confused: Mitä hyötyä siitä olisi?
jaahas olen oivaltanut vihdoin ja viimein että mulla ei varmaan tullu tuossa paketin mukana tuota lattakaapelia??:confused: Mitä hyötyä siitä olisi?
siitä piiristä saa irti sen usb-porttiosan ja se laitettais kiinni vaikka sinne cuben pohjaan ja ne yhdistettäis tolla lattakaapelilla. Eihän sitä lattakaapelia välttämättä tarvi, mutta jos haluut päivittää usbilla niin joudut avaan aina cuben.
Omani jäi siihen vaiheeseen, että sain kaikki mielestäni oikein ja päivitin biosin, mutta cube vaan hyytyy kun käynnistää. Ei tapahdu midn. En oikein tiiä mikä on menny reisille :(
Moro
Ihan tämmönen kysymys olis, että minkälaista kolvia kannattais käyttää tohon mod piirin asennukseen (ohut kärki varmaan? mitäs muuta ominaisuutta:confused: )
Sori tää taitaa kyl olla vähä vääräs paikas mut toivottavasti joku vastaa silti
Joku termostaatilla varustteu olisi ihan OK, jottei polttaisi paikkoja.
Itellä oli termostaatiton juotin, millä ton modin iskin kiinni. Tosin tällöin kannattaa kyllä olla varovainen, ettei polttele vaikkoja. Myöskään GC:n juotospisteet ei ole läheskään niin pieniä, kuin esim. PS2:ssa, mutta mitä pienempi kärki sitä parempi.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.