PDA

Näytä koko versio : Ongelma joidenkin pelien kanssa

rinkeli
08.12.2005, 16:32
Tulipas mielenkiintoinen ongelma.
Boxi modattu Duox2:lla vuosi sitten, modpiiri hajosi kesällä ja korvattiin uudella.
Ilmeisesti joko sen takia tai sitten jostain muusta syystä johtuen kaikki pelit eivät enää toimi kunnolla.
Ongelmia ainakin Richard Burns Rallyn sekä Forza Motorsportin kanssa.
Pelit löytyy alkuperäisinä hyllystä, mutta yleisen mukavuuden takia siirsin ne kovalevylle.
Aluksi kaikki toimikin hyvin, mutta nykyään kumpikaan peli ei toimi enää edes alkup. levyltä.
Boxi jotenkin "tilttaa" kun laittaa jommankumman levyn sisään ja aloittaa pelin tai aloittaa pelin kovalevyltä...

Kovalevy on kerran tyhjennetty ja laitettu kaikki uusiksi ikäänkuin defraggauksen takia, mutta siitäkään ei ollut apua.
Dashboardina XBMC ja boxi mallia 1.6.

Ideoita?

Edit: Ja menipäs sitten tietty väärälle alueellekin... Saa siirtää.

Tdubel
08.12.2005, 17:51
Oletko käynyt perussyyt läpi eli kellon (5) ja välimuistin (6)?
http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxpelivarm.html#ratkaisut

rinkeli
08.12.2005, 19:09
Oletko käynyt perussyyt läpi eli kellon (5) ja välimuistin (6)?
http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxpelivarm.html#ratkaisut

Kello on ajassaan ja nuo on nyt käyty läpi. Ei apua...
Kaikki muut pelit toimii moitteetta niin levyltä kuin kovalevyltä. Kumma juttu...
Vielä kokeilen kovalevyn vaihtoa josko siitä olis jotain apua..

rinkeli
08.12.2005, 22:55
No eipä auttanut tuo kovalevynkään vaihto.
Richard Burns Rally toimii nyt, mutta Forza ei...

Seuraavaksi sitten biosin päivitys.

Dream
09.12.2005, 11:04
No toimiko? Biossin vaihto?

rinkeli
11.12.2005, 16:12
Noniin, nyt toimii.
Bios päivitetty siis uusimpaan x2-biokseen ja sen jälkeen lähti toimimaan.
Kummallista että tuo voisi vaikuttaa vain kahteen peliin... No, parempi näin että toimii.

jyrki
04.09.2006, 00:10
Mulla vaan ei meinaa forza toimia. Ku käynnistää pelin alkuperäseltä levyltä tai kovolta ni tulee musta kuva ruutu. kello on oikein, video tilan vaihtoa oon kokeiillut ja välimuisti tyhjennetty...

Oisko vielä lisä vinkkejä?

xbmc1
04.09.2006, 11:23
Mulla on forza toiminut ihan hyvin tuolla xecuter5035 versioisella biosilla (ainakin toistaiseksi). Kyllä sulla on joku paljon vakavampi vika jos se ei toimi levyltäkään käynnistettäessä, ettei liittyis pal/ntsc versioihin?