Näytä koko versio : Ongelmia liven kanssa
Olisiko kenelläkään neuvoa tämmöisen juttuun. Kun menee liveen ja alkaa testaamaan yhteyden toimivuutta niin, se tyssää aina siihen IP-kohtaan. Valittaa failurea. Oon koittanu pistää manuaalilla ja automatikilla muttei toimi. Mikä neuvoksi?
Mikähän modeemi sulla on? Luultavasti sitä joudut konffaa. Ja onhan boxi modeemissa varmasti kiinni?
Juu modeemissa vika. Ei jaa IP osoitetta näköjään oikein.
Jantteri
11.01.2006, 16:45
Mites sen sitte korjasit?
Itellä ois sama ongelma
Kiitos jo etukäteen
Itellä kävi joskus tolleen, mutta autto ku pistin sinne PPPoE settingsiin enabled ja palveluntarjoajaks DNA:n (Itellä on DNA laajakaista). Niin kokeile pistää siihen kohtaan sitten oma palveluntarjoajas.:cool:
EDIT: kun ton PPPoE:n säädin tolleen niin ainakin mulla se haki kaikki IP:t ite eikä ite tarvinu mitään säätää. Ainoa minkä oon pistäny manuaalisesti on DNS servers. Ne IP osoitteet vois kans kokeilla pistää manuaalisesti ellet ole sitä jo kokeillut.
Jantteri
12.01.2006, 00:13
Joo lähti tuo pelittään. Kiitti.Pitäs vaan vielä pc saaha liitettyä.. ei oikeen onnaa
jos on ostanut xboxiin liven niin käykö se xbox 360:ssä
Taitaa olla eri juttu. Ainakin mun ymmärtääkseni.
Kyllä vanhaan xboxiin ostettu Live-tilin saa siirrettyä uudelle boxille. Se vastaa Goldia. Vanhalle boxille Silveriä vastaavaa palvelua ei edes ole saatavilla.
Tosin jos sinulla on vielä paketissa oleva uusi Live-accordi, niin siitä en tiedä. Mutta melkein uskallan väittää että toimii. Kysehän on vain siitä, että luot tilin Liveen ja lyöt ostamastasi paketista löytyvän numban/serialin ruutuun ja se on siinä. Hinnaltaan nuo luulisi olevan yhdenmukaiset, koska MS mainostaa vanhan boxin Live-tunnusta uuden boxin Goldin-vastaavana.
PS. Ei turhia spämmäilyjä.
Kyllä vanhaan xboxiin ostettu Live-tilin saa siirrettyä uudelle boxille. Se vastaa Goldia. Vanhalle boxille Silveriä vastaavaa palvelua ei edes ole saatavilla.
Tosin jos sinulla on vielä paketissa oleva uusi Live-accordi, niin siitä en tiedä. Mutta melkein uskallan väittää että toimii. Kysehän on vain siitä, että luot tilin Liveen ja lyöt ostamastasi paketista löytyvän numban/serialin ruutuun ja se on siinä. Hinnaltaan nuo luulisi olevan yhdenmukaiset, koska MS mainostaa vanhan boxin Live-tunnusta uuden boxin Goldin-vastaavana.
PS. Ei turhia spämmäilyjä.
Kylä vanhan Xbox:n 12kk lataulipuke toimii Xbox360:ssä. 2 ja 3kk kokeilutarjouslatausuliput eivät toimi.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.