PDA

Näytä koko versio : Ongelmia liven kanssa

rak3
04.12.2005, 13:54
Olisiko kenelläkään neuvoa tämmöisen juttuun. Kun menee liveen ja alkaa testaamaan yhteyden toimivuutta niin, se tyssää aina siihen IP-kohtaan. Valittaa failurea. Oon koittanu pistää manuaalilla ja automatikilla muttei toimi. Mikä neuvoksi?

Jipuli
05.12.2005, 13:30
Mikähän modeemi sulla on? Luultavasti sitä joudut konffaa. Ja onhan boxi modeemissa varmasti kiinni?

Stl
08.12.2005, 18:45
Juu modeemissa vika. Ei jaa IP osoitetta näköjään oikein.

Jantteri
11.01.2006, 16:45
Mites sen sitte korjasit?
Itellä ois sama ongelma
Kiitos jo etukäteen

Hero007
11.01.2006, 18:35
Itellä kävi joskus tolleen, mutta autto ku pistin sinne PPPoE settingsiin enabled ja palveluntarjoajaks DNA:n (Itellä on DNA laajakaista). Niin kokeile pistää siihen kohtaan sitten oma palveluntarjoajas.:cool:

EDIT: kun ton PPPoE:n säädin tolleen niin ainakin mulla se haki kaikki IP:t ite eikä ite tarvinu mitään säätää. Ainoa minkä oon pistäny manuaalisesti on DNS servers. Ne IP osoitteet vois kans kokeilla pistää manuaalisesti ellet ole sitä jo kokeillut.

Jantteri
12.01.2006, 00:13
Joo lähti tuo pelittään. Kiitti.Pitäs vaan vielä pc saaha liitettyä.. ei oikeen onnaa

bese
02.08.2006, 20:54
jos on ostanut xboxiin liven niin käykö se xbox 360:ssä

humppis
02.08.2006, 21:00
Taitaa olla eri juttu. Ainakin mun ymmärtääkseni.

Shadown
02.08.2006, 21:34
Kyllä vanhaan xboxiin ostettu Live-tilin saa siirrettyä uudelle boxille. Se vastaa Goldia. Vanhalle boxille Silveriä vastaavaa palvelua ei edes ole saatavilla.
Tosin jos sinulla on vielä paketissa oleva uusi Live-accordi, niin siitä en tiedä. Mutta melkein uskallan väittää että toimii. Kysehän on vain siitä, että luot tilin Liveen ja lyöt ostamastasi paketista löytyvän numban/serialin ruutuun ja se on siinä. Hinnaltaan nuo luulisi olevan yhdenmukaiset, koska MS mainostaa vanhan boxin Live-tunnusta uuden boxin Goldin-vastaavana.

PS. Ei turhia spämmäilyjä.

MikaT2
06.08.2006, 22:29
Kyllä vanhaan xboxiin ostettu Live-tilin saa siirrettyä uudelle boxille. Se vastaa Goldia. Vanhalle boxille Silveriä vastaavaa palvelua ei edes ole saatavilla.
Tosin jos sinulla on vielä paketissa oleva uusi Live-accordi, niin siitä en tiedä. Mutta melkein uskallan väittää että toimii. Kysehän on vain siitä, että luot tilin Liveen ja lyöt ostamastasi paketista löytyvän numban/serialin ruutuun ja se on siinä. Hinnaltaan nuo luulisi olevan yhdenmukaiset, koska MS mainostaa vanhan boxin Live-tunnusta uuden boxin Goldin-vastaavana.

PS. Ei turhia spämmäilyjä.

Kylä vanhan Xbox:n 12kk lataulipuke toimii Xbox360:ssä. 2 ja 3kk kokeilutarjouslatausuliput eivät toimi.