PDA

Näytä koko versio : O: Toimiva emolevy!

viles
01.12.2005, 23:47
Ei EnÄÄ!!! Toimii!!! :)

viles
02.12.2005, 17:20
... ei tässäkään mittää

Dream
02.12.2005, 17:34
Mitä sun emolle on käynyt?

viles
02.12.2005, 18:25
No katosku sitä saa mitä tilaa, ku itte alkaa modaamaan :) No juu jottai vikaa siihe tuli ku ei enää toimi olleskaa. Fragaa ja jää vilkuttaa puna-vihreetä. Ilmesesti lämpes liikaa, ja joku suli tjsp.

Dream
02.12.2005, 19:39
No katosku sitä saa mitä tilaa, ku itte alkaa modaamaan :) No juu jottai vikaa siihe tuli ku ei enää toimi olleskaa. Fragaa ja jää vilkuttaa puna-vihreetä. Ilmesesti lämpes liikaa, ja joku suli tjsp.

Saattaa olla et sen sais kuntoon viel?
Ootko kokeillu?

viles
02.12.2005, 20:25
Nojuu itte asiassa oon sitä vähän kokoajan tutkiskellu ja kattellu et onnistuisko sen herättäminen.

Eli vissiin hiukan lämmitin liikaa, vaikka ei kyllä ole mistään kohtaan tummunut muovi. Enkä ainakaan ole löytänyt katkennutta "linjaa" tjsp, vai miksiköhän noita pieniä kultaisia johtoja joita emon pinnassa menee kutsutaan? Olen myös katsellut jos ois tinaa roiskunu johonkin, mutta ei oo missää näkyny. Nyt oon sitte ottanu piikkiriman poijes, mut yks piikki jäi kiinni (emon yläpuolelta ku kattoo ni lpc yläpäästä laskien 4. kolo oikealta), voiko se vaikuttaa siihen ettei toimi? Vai pitäisikö koneen toimia vaikka piikkirima on kiinni? Voisin vielä yrittää irrottaa sen jos se vaikka auttais.
Ja siis käynnistyksessä siis boottaa sen pari kertaa ja sen jälkeen vilkuttaa puna-vihreetä.

Että sillee, tulipa tekstiä kerrakseen. :)

P.S. Taitaa olla vähän väärä alue keskustella täällä tästä, no kai se menee? :P

viles
03.12.2005, 00:25
Juu u

Löytyi sitte _tippa_ tinaa tommosen pienen pienen jutun päältä tuolta emolta, se pois ja toimii!!

Dream
03.12.2005, 16:38
No niin ei se yleensä oo paljosta kiinni.
Hyvä et sait toimii.:)