Näytä koko versio : softamodasin mutta pieni ongelma !
softamodasin mutta vastaan tuli pieni ongelma, avalaunch näyttää että f asemallani ei ole yhtään vapaata tilaa, miksi ?,voisiko joku vastata tai antaa edes vinkin. kun menen avan resurssihallintaan, niin kohdassa F lukee Err:3 miten saan ongelman korjattua, tein softamodauksen tämän mukaan (www.tdubel.com/artikkelit/aloitsoftam.html) ja en mielestäni tehnyt yhtään virhettä mutta bert and ernie tiedostot laiton vain genericcinä mutta voiko se olla sitten se ongelma ? :(
Xboxissasi on ilmeisesti alkuperäinen kiintolevy? Jos se on kooltaan 10 gigatavua (valmistaja Seagate) alusta F-asema. Voit tehdä sen esimerkiksi ohjelmaksi asennetun EvolutionX:n avulla:
http://www.tdubel.com/artikkelit/evolutionxasnt.html#ohjelma
http://www.tdubel.com/artikkelit/2gtyltxbakiint.html
voinko laittaa evolution-x:n E:apps kansioon jossa on jo shadow c drive ja muita ohjelmia, ja miten käynnistän ohjelman :confused:
Kyllä mielestäni voit.
Avalaunchi kyllä löytää sen sitten automaattisesti ja lisää ohjelmat -listaan.
sitten kun olen formatoinut aseman ja säätäny ton 2gb lisää tilaa hommelin niin voinko poistaa evoxin:rolleyes:
Toki voit.
Itse en kauheasti noista softamodeista ymmärrä. Mutta minusta sitä ei tarvitse edes ohjelmaksi asentaa. Asiasta en tosin ole ihan varma.
Mutta minusta sitä ei tarvitse edes ohjelmaksi asentaa.
Aivan, voihan alustamisen tehdä myös siten, että EvolutionX käynnistetään CD-levyltä, tai käytetään jotain toista ohjelmaa kuin EvolutionX:ää.
olen tehnyt jo xboxiini shadow c drivella shadowc imagen niin jos haluan lisätä tiedostoja hotswappauksen kautta niin voiko tulla ongelmia kun virtuaali asema on käytössä
Älä enää hotswappaa kiintolevyä! Voit avata kiintolevyn lukituksen PC:ssä turvallisemminkin, koska olet toivottavasti varmuuskopioinut Xboxin EEPROMin. Katso vastaus kysymykseen: Mitä kannattaa tehdä ensimmäiseksi, kun Xbox on softamodattu?
http://www.tdubel.com/artikkelit/kvxboxsoftamod.html#ensim
Xboxin kiintolevyn voi avata ja lukita PC:ssä EEPROMin varmuuskopiota (eeprom.bin) käyttämällä esimerkiksi Xboxhdm-ohjelmalla:
http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxhdmlukit.html
Huomaa, että virtuaalinen C-asema on käytössä vain silloin, kun se ladataan Xboxin käynnistyksessä. Virtuaalinen C-asema ei ole käytössä esimerkiksi silloin, kun siirrät Xboxin kiintolevylle tiedostoja PC:ssä.
Käytä omien tiedostojen (ohjelmat, pelit, videot, ym.) tallentamiseen E- ja F-asemia. Älä siirrä C-asemalle ylimääräisiä tiedostoja, niin vältyt mahdollisilta ongelmilta.
enkös saa avalaunchillakin ftp yhteyden koneeseeni, eli sitten voin kopioida ohjelmat ftp yhteyden kautta suoraan boxille vai ? :confused: mutta jos en saa tehdä c.asemalle mitään niin miten saan nuo 2gb lisää tilaa jotka todellakin tarvitsen :eek:
enkös saa avalaunchillakin ftp yhteyden koneeseeni, eli sitten voin kopioida ohjelmat ftp yhteyden kautta suoraan boxille vai ? :confused:
Kyllä.
mutta jos en saa tehdä c.asemalle mitään niin miten saan nuo 2gb lisää tilaa jotka todellakin tarvitsen :eek:
Alustamalla F-aseman. Se ei ole sama kuin C-asema.
niin siis jos evoX on minulla ohjelmana ja muokkaan sieltä evox iniä ja se on E: asemalla niin sitten kun olen alustanut sen f aseman e asemalla olevan evoxin kautta niin sittenkö saan ne 2 gb:o ja voinko poistaa evoxin tämän jälkeen
Kyllä, voit poista EvolutionX:n sen jälkeen. Kun olet alustanut F-aseman, niin sen jälkeen käytössäsi on 2 gigatavua lisätilaa. Huomaa, että tämä onnistuu vain, jos Xboxissasi on Seagaten 10 gigatavun kiintolevy (ei Western Digitalin 8 Gt).
en saa ftp yhteyttä kunnolla, minulla on ristiinkytketty verkkokaapeli ja kaikki tarvittavat mutta avassa kun pitää vaihtaa ip osoite niin en saa sitä pysymään vaan pääsen pois siitä tilasta vain painamalla back nappia voisitteko neuvoa :confused:
Paina IP-osoitteen kohdalla ensin ohjaimen A-nappia, sitten valkoista nappia (saadaksesi esiin virtuaalisen näppäimistön), kirjoita IP-osoite ja hyväksy se Y-napilla.
sain formatoitua ja lisään nuo 2gb myöhemmin mutta haluan tietää että miten saan pelit kovolle minulla on pelkästään avalaunch joten tarvitsenko siihen media centerin että saan isoimmat tiedostot kovolle, koska kun yritän siirtää peliä niin se siirtää ehkä 20 tiedostoa ja sitten se jää siihen ja boxi jökkää
Siirron pitäisi toimia Avalaunchin kanssa normaalisti, mutta voithan kokeilla sitä esimerkiksi Xbox Media Centerin kanssa.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.