PDA

Näytä koko versio : xbox modaus

Pekka Mela.
25.11.2005, 16:28
Olen modauksen nälässä. Tartten ohjeita miten saaja xbox näyttämään superilta. Eli lediä ja muuta sälää. Onko missään hyvää ohjetta???

Shadown
25.11.2005, 16:33
Katso aiheita pari pykälää ylöspäin ja huomaa, että juuri sinua varten on hyvä viestiketju olemassa.

Pekka Mela.
12.12.2005, 19:50
hehee. Mulle tuli sellaanen kreisi idea että tekis itte koko looran johna nuo äxä bogsin osat on. Onko tuo mahdollista. Todella tyhmä kysymys.
Tarviiko jonkunlaista eristystä? Ja tarviiko tuota metalli kehikkoa.
Ajattelin sijoittaa nuo osat minne sattuu.

Stl
13.12.2005, 09:16
Metallikehikkoa ei tarvitse, itsekkin olin ottanut sen pois alkuperäisestä kotelosta.

Ja kyllähän se kone toimii vaikka pelkällä pöydällä purettuna jos haluaa.

Pekka Mela.
13.12.2005, 19:38
woisitko antaa imageja (kuvia) teoksestasi? :p :D

Stl
14.12.2005, 12:47
Eipä oo kuvia eikä oo enään vanhaa boxiakaan :)

Pekka Mela.
14.12.2005, 16:12
no hö.
Onko tuolla tuulettimen paikalla mitään vakipaikkaa mis sen pitäis suurinpiirtein olla.

Stl
15.12.2005, 00:18
Semmosella paikalla missä se voi imeä ilmaa tarpeeks tehokkaasti ulos :)

Ihan testailemalla kannattaa koittaa jos aiot siirtää sitä ja varmaankin ostaa pienemmän.

Pekka Mela.
17.12.2005, 16:57
mistähän sais karvakangasta boxuun??? tietääkö kukaan???

kartsas
17.12.2005, 19:09
Meinasit tehdä XbombersBoxin, emäntä tuossa tuumasi kysyttäessä että kannattaa käydä kangaskaupassa,osti viime syksynä sieltä harmaata karvakangasta takkiprojektiin.

Jos joskus valmisttu niin laita toki kuvia näkösälle :p

mKo
17.12.2005, 23:11
mistähän sais karvakangasta boxuun??? tietääkö kukaan???
Eurokankaasta saa usean värisiä karvakankaita.

Pekka Mela.
18.12.2005, 15:41
onko nettimyyntiä. En viittis hevarina mennä mihinkää kutoma kauppaan. :D . Ja muutenkin asun maalla.

Pekka Mela.
18.12.2005, 16:00
Elikkäs tällaasta ajattelin tekaasta. Xbox kokee aikamoisen muutoksen. Saatte (ehkä) kuvan kun on valmis. En omista digikameraa. Lainaan kaverilta tai jotain. Eli ahtaan xboxin entisen vcr:n (Phillips) koteloon. Koteloon tulee 4 ikkunaa. Sisälle tulee vaikka mitä härveliä lediä sun muita. Päälle apinan persieestä revittyä karvaa( värjättyä ) X:än muotoon. Ohjainportit sijoitan vasempaan kulmaan ja teeveetee pläyeri tulee suurin piirtein keskelle. Mihin työnnetään videot. Kiintis menee jompaankumpaan nurkkaan. Tämä kaikki työ alkaa kunhan saan käsiini S**T*N*N TORXIT!!! (vastustan torxeja. Eikö tavallinen ruuvari riitä jumaluta. Ny pitääs ostaa joku hemmetin torx.) Kyllähän minä nuo torxit tiiän, mutta kun.... ärh. Te saatte auttaa noissa ledi hommeleissa. :P . En ole mikään professionaali. Tästä tulee frikin cool.

Pekka Mela.
27.12.2005, 10:28
Joo. En laitakkaan karvoja. Sen sijaan teen plexistä X:n ja maalaan sen alta vihreäks
sitten laitan 4 kpl ikkunoota . Etu paneelista tulee tämmöönen. (http://img422.imageshack.us/img422/1339/bxox9tk.png)
tuo harmaa tuossa on hiottua plexiä. Pesään lykkään kaikkea valosaa. Elikkäs tuommoosia visioota. Kts.

Pekka Mela.
06.01.2006, 20:30
Ja taas vaihtuu idea. Nyt aattelin tekaasta Starwars avaruusalus tyyppisen xboxin. Eli maalaan harmaavalkoseks ja liimaan kaiken näkösiä palikoota ja osia.
niin kuin tässä: http://www.steinschneider.com/props/star_wars/star_destroyer/star_dest_02.jpg
Mitä veikkaatte? Onnistuisiko?

Stl
07.01.2006, 17:22
Kannattaa ehkä jo päättää mitä tekee :P

Vähän epäilen tota starwarssia, saa tehä ihan pirusti työtä jos edes haluaa vähänkään ton näkösen.

Pekka Mela.
08.01.2006, 12:13
niin saankin, mutta teen isommat palikat puusta sitte pienimmät yksityiskohdat muista pienoismalleista. Uskon että tuosta se lähtee. Olen alkanut jo ettimään sopivia muovin palasia. Kyllä uskon asiaan ja uskon että siitä tulee näyttämisen arvoinen. ^^

Boxer
02.03.2006, 19:53
Kuullosti kyllä se ensimmäinen idea kaikkein parhaalta.