PDA

Näytä koko versio : IRModi toimii hassusti (osittain)

antti8585
25.11.2005, 09:41
Juottelin ir-modin 1.6 xboxiin, mutta nyt kun sain kaukosäätimen, se toimiikin vain osittain. Eli olikohan niin että kun kone on sammuksissa |< napista toimii eject ja || napista power on, eli molemmista lähtee boksi päälle. Ja sitten muistaakseni 3*|| (pause) nappia kun painaa koneen ollessa päällä se sammuu.

Eli siis onko nämä jotakin "hardware wired" toimintoja jota tuossa nyt toimii, mutta mikään muu nuoli play tms. napit ei toimi.

Jos taas tökkäsen tuon ir-modin lisäksi sen M$:n oman irda silmän peliohjainporttiin kiinni, niin sitten toimii kaikki toiminnot. Ainakin Avalaunchissa olen tätä testannut ja X2 on bios mitä olen kokeillut ja SmartX LT OPX on modipiiri.

Millähäntavalla lähtisin tuota korjaamaan?

antti8585
26.11.2005, 12:43
Heh!

Korjaa siinä sitten. ;)

Eli onkos nyt niin että tämä ir-modi ei tuo niitä toimintoja sinne valikkoon?
Eli tekeekö ir-modi vaan nuo power eject hard mod toiminnot, mutta se ei tuo niitä toimintoja sinne valikkoon ja avalaunchiin ym. vaan tarvitsen siis edelleen sen silmän usb-porttiin?

Juottelin ja juottelin, mutta ei näyttänyt korjaantuvan. ;-)

kartsas
26.11.2005, 13:08
Itse taistelin mokoman ir-modin kanssa jokin aikaa sitten ja kun se lopulta toimi niin totesin käytön olevan juuri noin kuten kuvailit ja mielestäni vielä liian hankalaa,kun vaati monta painallusta esim. sammuttukseen ym.

Nyttemmin koko modi on purettu boxista irti...

Shadown
26.11.2005, 13:10
Aivan.

iR-modi ei tee muita asioita kuin koneen sammutuksen ja käynnistämisen.