antti8585
25.11.2005, 09:41
Juottelin ir-modin 1.6 xboxiin, mutta nyt kun sain kaukosäätimen, se toimiikin vain osittain. Eli olikohan niin että kun kone on sammuksissa |< napista toimii eject ja || napista power on, eli molemmista lähtee boksi päälle. Ja sitten muistaakseni 3*|| (pause) nappia kun painaa koneen ollessa päällä se sammuu.
Eli siis onko nämä jotakin "hardware wired" toimintoja jota tuossa nyt toimii, mutta mikään muu nuoli play tms. napit ei toimi.
Jos taas tökkäsen tuon ir-modin lisäksi sen M$:n oman irda silmän peliohjainporttiin kiinni, niin sitten toimii kaikki toiminnot. Ainakin Avalaunchissa olen tätä testannut ja X2 on bios mitä olen kokeillut ja SmartX LT OPX on modipiiri.
Millähäntavalla lähtisin tuota korjaamaan?
Eli siis onko nämä jotakin "hardware wired" toimintoja jota tuossa nyt toimii, mutta mikään muu nuoli play tms. napit ei toimi.
Jos taas tökkäsen tuon ir-modin lisäksi sen M$:n oman irda silmän peliohjainporttiin kiinni, niin sitten toimii kaikki toiminnot. Ainakin Avalaunchissa olen tätä testannut ja X2 on bios mitä olen kokeillut ja SmartX LT OPX on modipiiri.
Millähäntavalla lähtisin tuota korjaamaan?