attet
28.12.2004, 13:48
Asensin Xebianin (1.1.0) käyttäen "Installing XBOXLinux inside the Gamesave Partition"-asennusvaihtoehtoa. Laitoin evox.iniin e:\debian\default.xbe.n ja näin Linux boottaa hienosti.
Nyt haluaisin kuitenkin siirtää debianin E:ltä F:lle, ja homma ei ota onnistuakseen. F:\debian hakemistoon siirretty linuxi pysähtyy bootatessa virheisiin
pivot_root: pivot_root: No such file or directory
/linuxrc: 165: cannot open dev/console: No such file
Kernel panic: attempted to kill init
Olen kokeillut linuxin siirtoa sekä ftp:llä, että linuxin sisältä (eli mounttaamalla e:n ja f:n linuxista ja sitten kopioimalla cp:llä debian-hakemiston). Tämän lisäksi olen vain päivittänyt evox.inin vastaamaan f-asemaa ja vaihtanut linuxboot.cfg:stä "xbox=fatx_e:/debian"-kohdan "xbox=fatx_f:/debian":ksi, minkä ilmeisesti pitäisi toimia.
Mikä tässä menee pieleen? Pitääkö muutoksia tehdä vielä jonnekin muualle?
Nyt haluaisin kuitenkin siirtää debianin E:ltä F:lle, ja homma ei ota onnistuakseen. F:\debian hakemistoon siirretty linuxi pysähtyy bootatessa virheisiin
pivot_root: pivot_root: No such file or directory
/linuxrc: 165: cannot open dev/console: No such file
Kernel panic: attempted to kill init
Olen kokeillut linuxin siirtoa sekä ftp:llä, että linuxin sisältä (eli mounttaamalla e:n ja f:n linuxista ja sitten kopioimalla cp:llä debian-hakemiston). Tämän lisäksi olen vain päivittänyt evox.inin vastaamaan f-asemaa ja vaihtanut linuxboot.cfg:stä "xbox=fatx_e:/debian"-kohdan "xbox=fatx_f:/debian":ksi, minkä ilmeisesti pitäisi toimia.
Mikä tässä menee pieleen? Pitääkö muutoksia tehdä vielä jonnekin muualle?