PDA

Näytä koko versio : xbox ei käynnisti korjaajaa kaivataan ...kohtuu palkkio kuitataan $

rambo
17.11.2005, 10:20
eli kyseessä xbox versio 1.0 mod-piiri on duoX 2 ja ongelma se että käynnistettäessä tulee koodi 05
joka tarkoittaa että kovo lukitsematta.
sitten huomasin että käyttää version 1,6 biossia eli sekasin taitaa olla.
kysymys on korjaus halukkaita ihmisiä paikalla , itse en osaa.
vaivannäkö korvataan, jos asuisit pääkaupunkiseudulla niin voin tuoda masiinan luoksesi nopeasti...kiitos etukäteen jos joku auttaisi

Shadown
17.11.2005, 11:01
Noh eihän tuo vika nyt kauheen vaikea ole.

Vaihtaa vain DuoX2 modin bios -bankin kytkimen toiseen asentoon ja lukitsee.

rambo
17.11.2005, 11:07
kuten annoin ymmärtää heh heh en ole guru näissä hommissa... mutta yritetään josko tuosta apua olisi

mutta mieltä myös askarruttaa että laite toiminu 4kk ihan jees mitä ny itse välillä säätäny ( lue sekoittanut koko systeemiin)
ja sit yht äkkiä tilttaa tällä tavalla eli onko tämä yleistä jos käyttää väärää biossia, toimii aikansa ja sit kaputt

Shadown
17.11.2005, 11:20
Toi on tietysti, että 1.6 koneen biossia ei suositella käytettäväksi muissa koneissa kuin 1.6.

Minkäännäköistä kokemusta ei ole siitä miten se vaikuttaa.

Joka tapauksessa olet voinut avata kiintolevyn lukitus, johon tuo virhesanoma viittaa.

Mutta millä lailla tiedostat, että koneesi toimii nimen omaan 1.6 koneelle tarkoitetulla biossilla?

Toisekseen tuo sanomahan tulee ilmeisesti vain jos käynnistät koneen ilman modia?

Dream
17.11.2005, 11:28
Mulla on lukitsematon kovalevy ja duox2 piiri.(bios m8+1.6)
Hyvin on toiminyt, paitsi jos käynnistää ejektistä niin tais tulla virhe 13.
Tarkistan ton illalla.

Modi päällä pitäis käynnistyy.

rambo
17.11.2005, 11:28
eli kone on toiminut ihan normaalisti
on voinu pelata, katsella leffoja eli kaikkea mitä modatulla xbox:lla on voinu tehdä niin on toiminut.
alussa kun modattiin tuli tuo virheilmoitus (05) eli 4kk sitten, nyt toissapäivänä se pamauttaa vaan kokoajan tuota 05 painaa kummasta napista vaan painaa.
sit menin dubelin sivuille ja huomasin tuon väärällä biossilla homman ja rupesin miettimään josko kone prkl meni rikki vaiko mod-piiri mutta näyttää piirin valo vilkkuvan niinkuin aina ennenkin eli pikkasen ymmällä tässä ollaan ja kuten tuli todettua itse en kyllä tätä hommaa kuntoon saa

Dream
17.11.2005, 11:51
Ei toi modpiirin valon vilkkuminen kerro mitään toimivuudesta.
Oli just kone korjattavana joka myös vilkutti valoa ja ei toiminut.
kokeile sitä toista bankkia piiristä.

Sen verran vielä että toi modpiirin punanen vilkku led on suuntaa antava merkki valo.

Tulla on ohjeet tohon http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/DuoX2/duox2_v1.0.jpg

Shadown
17.11.2005, 12:06
Onko koneeseen vaihdettu kiintolevy?

rambo
17.11.2005, 13:34
ongelma ratkaistu... olin pikkasen hätänen ku en saanu guruihin yhteyttä
heh johto irti prkl ku on kädetön näis hommissa ite & bios on nyt kans oikea eli versioon 1.0 huh nooh kiitos kaikille jotka yritti auttaa

Shadown
17.11.2005, 13:45
Mikä johto oli irti?

rambo
17.11.2005, 16:33
heh heh yritetään
eli se mikä tulee mod-piiristä emolevylle eli taitaapi olla D0 öö selkiintykö?

Shadown
17.11.2005, 16:37
Jaa joo. Siis se modi ei kytkeydy päälle olleskaan jos se on irti.

Mutta ilmeisesti se 05 tulee nyt, jos modia ei kytke päälle?

rambo
17.11.2005, 16:53
juuri näin tapahtuu

mutta ongelma ( omassa päässä) oli se että modi se vaan vilkutteli aloja niinkuin on aina tehny eli siitä tuli omaan päähän paniikki

mutta nyt toimii niinku pitää

eli powerista modi päälle

ja

ejectistä ilman

jos oikein ymmärrän ni pitää vielä lukita kovalevy niin ei tule 05 ilmoitusta
jos ejectistä painaa ?

Shadown
17.11.2005, 17:03
Kyllä vain ja näillä ohjeilla selviät hommasta:

http://www.tdubel.com/artikkelit/xbkiintlukitus3.html

rambo
17.11.2005, 17:11
ja sitten vielä viimeinen yhmä kysymys

eli kun lukitsee kovon xbox:ssa niin sinne voi kuitenkin lisäillä ja poistella filuja & "pelejä"
eikä se vaadi mitään "ihme kikkailua" kun käytän flashFxP:tä eli ei tarvii mitään salasanoja käytellä

heh parempi vaan opetella kysymään ennenku alkaa säätään "ainakin minun tapauksessa"

Shadown
17.11.2005, 17:59
Lukitus ei estä tai hankaloita FTP käyttöä.

rambo
17.11.2005, 19:34
joo lukitus tehty (kiitos neuvoista)
ja xbox toimii niinku pitää eli virta napista mod piirillä päälle(ilman virhe ilmoituksia)
ejectillä tulee modaamaton xbox päälle(ilman virhe ilmoitusta)
eli kaikki kunnossa ja todellakin iso kiitos kaikille jotka auttoivat.

tän vois modet sit lyödä lukoon ku ongelmaa enään ei ole....

Shadown
17.11.2005, 20:02
Ei ole ollut käytäntönä lukita aiheita, koska joku voi kysyä samasta aiheesta lisää.