Näytä koko versio : Swap Magic 3.6 PLUS & Magic Switch PRO
Osaisiko joku neuvoa kuinka saan laitettua sen pisimmän osan sinne vasemmalle kannen saran luokse...täytyykö sieltä jotain poistaa?Onko ne kolme osaa välttmättömät laittaa kiinni...Olen yrittänyt ilman niitä käynnistää swap dvd poltettuja pelejä mutta kun vaihdan poltetun pelin sisään niin ruutu ilmoittaa että "not a valid PS2 Dvd" tjs...Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Joo idea tuossa on, että se masiina ei tunnista levyn vaihtoa.
Eli sillä buutti -levyllä kone starttaan ja sitten kun tulee jotain levyn vaihdosta mainintaan, niin se vaihdetaan.
Joten ne kilkkeet on oltava sinne asetettuna.
Tosin kantta ei enään kiini saa.
ne pari osaa oon sinne saanut laitettua mutta toi kolmas tuottaa hiukan ongelmia joka tulee sinne kannen saranan luokse...eli pitääkö sieltä joku osa poistaa vai täytyykö se laittaa ihan suoraan sinne poistamatta mitään...
En kyl muista.
Tarkoitatko sitä levyn "stopparia"?
Tarkotan sitä kannen avaajaa...kyseessähän on siis slime malli...se unohtui mainita
kyllä tajusin mistä koneesta on kyse.
Mutta mutta. Mitä nyt tarkoitat?
CD -luukun saranapuolta vaiko koneen etuosaa?
Vähän menee selitykset ristiin nyt kyl.
taidan hiukan huonosti selittää:) tarkotan kappaletta B...eli siis sitä joka tulee sinne mikä estää luukun menemisen kiinni että se pysyy auki koko ajan...sen kanssa on hiukan probleemaa...
Jaa niin toi.
En kyl osaa sanoa.
Kyllä se pitäisi ihan sinne mennä ohjeiden mukaan.
Ei siinä ainakaan mitää leikata tms.
no se pala jo meni puoliks poikkikin:) mutta täytyy ihmetellä ja yrittää jos sen sais jotenkin toimimaan ees...
Nyt sain sen toimimaan mutta jälleen uusi ongelma tuli eteen...lykkään poltetun dvd sisään ja lataan hetken aikaa ja sit tulee ruutuun teksti että "there is no data"....pelin oon polttanu DVD decrypterillä...
Hmmh... siis eka lataat sen buutti -levyn ja sitten vaihdat levyn kopioon kun tulee asiasta huomautus ja sitten tulee tuo ilmoitus?
nou hätä enää...nyt sain pelit myös toimimaan oikein...kiitoksia avusta...
nou hätä enää...nyt sain pelit myös toimimaan oikein...kiitoksia avusta...
Nyt kun ilmeisesti olet saanut systeemin toimimaan niin voisitko kertoa vähän käyttökokemuksia. Ite olen kanssa tota miettinyt ja olisi kiva kuulla kokemuksia joltakin kenellä se on että kuinka toimiva systeemi on kyseessä.
Pitääkö paikkansa että vain pal pelit toimii?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.