PDA

Näytä koko versio : Sega DC

Nemeziz
12.11.2005, 19:07
Hei!

Täällä näyttää olevan asiantuntevaa porukkaa näissä konsolien huoltohommissa, mutta löytyykö keneltäkään kokemusta Sega Dreamcastin korjaamisesta?

Omassa dreamcastissa on (yleinen?) ongelma, mikä ilmenee koneen satunnaisina buuttauksina. Välillä toimii hienosti, mutta välillä ilmenee tuota buuttailua. Puhdistusta olen koittanut, mutta ei ole auttanut. Oikeastaan tuo koneen itsestään buuttailu on yleistynyt viimeaikoina.

Auttakaa joku, jos on tiedossa hyviä korjausvinkkejä taikka tietoa, mistä löytyisi varaosia (suomesta).

Shadown
12.11.2005, 22:35
Eipä ole valitettavasti kokemusta vanhoista konsoleista.

Toki voit lähettää huoltoon ja voin katsoa mikä on.

Toisaalta voin etsiä tietoa asiasta enempi.

marsu
16.11.2005, 18:45
http://consolevision.com/members/fackue/tut_resetfix.shtml

Tuosta voisi olla apua. Ainakin toimi minulla aikoinaan. Eikä ole edes kovin hankala homma.

Peteju
19.11.2005, 11:21
Hei!

Täällä näyttää olevan asiantuntevaa porukkaa näissä konsolien huoltohommissa, mutta löytyykö keneltäkään kokemusta Sega Dreamcastin korjaamisesta?

Omassa dreamcastissa on (yleinen?) ongelma, mikä ilmenee koneen satunnaisina buuttauksina. Välillä toimii hienosti, mutta välillä ilmenee tuota buuttailua. Puhdistusta olen koittanut, mutta ei ole auttanut. Oikeastaan tuo koneen itsestään buuttailu on yleistynyt viimeaikoina.

Auttakaa joku, jos on tiedossa hyviä korjausvinkkejä taikka tietoa, mistä löytyisi varaosia (suomesta).

Jahas jahas, tuttu ongelma onkin, kyseessä ei ole vika,
vaan Eri maakoodilla varustettuja taikka varmuuskopio pelejä pelaillessa
koneen auto boot sekoaa, joka saa tämän aikaan.

Mene valikkoon josta konfiguroit sen autoboot homman pois.
ainakin omassa jenkki koneessa tämä korjasi ongelman.

-Pete

Nemeziz
19.11.2005, 14:31
Kiitos vinkeistä!

Nyt tuntuu kone toimivan! Olikin jo melkoiset Virtua Tennis vieroitusoireet. :)
Vieläkun löytyisi jostain Border Down...