Näytä koko versio : Matrix infinity
hillbird
04.11.2004, 16:55
Joo elikkästä koneessa on asennettuna matrix infinity modi mutta ei toimi ollenkaan ei alkuperäiset eikä varmuuskopiot. ei aloita lukemaan vaan esiin tulee browser ruutu ja kun painaa browseria niin tulee vaan aitom. no data ikkuna. Ja koneen versio oli toi bugi malli 30004R. :?: ennen asennusta toimi moitteettomasti aina. oliskohan joku piuha jäänny puristuksiin irti tai jtn?
Hyvin paljon mahdollista.
Itse asentanut?
hillbird
05.11.2004, 13:12
en ite asentanu, faijan kaveri laitto sen se on joku eletroniikka asentaja osaan hommansa yleensä. no mutta annan pleikan takas sille tutkittavaksi.
Juu...
Kun noi pleikkarit ei ole silleen ihan sama asia kuin joku telkkarin korjaaminen johtuen todella pienistä juostoskohdista.
hillbird
11.11.2004, 16:31
joo noniin nyt toimii edes alkuperäset. nyt lukee ku alottaa pelaamaan aitoa peliä playstation 2 logon alapuolella lukee: infinity 1.2. mutta ei toimi varmuuskopiot eli onko laserpää heikiossa kunnosssa
Jos ei tule sitä "punaistaruutua" jossa lukee, että aseta alkuperäine peli, niin laserlukupää todennäköisesti huonossa kunnossa tai likainen.
Juu...
Kun noi pleikkarit ei ole silleen ihan sama asia kuin joku telkkarin korjaaminen johtuen todella pienistä juostoskohdista.
Olisiko sulla jotain vinkkejä/kikkoja tuohon? Olen itse kaikki muut kohdat saanut helposti juotettua, mutta nuo bios-piirit tjsp. ovat ongelmallisia. Ongelmana on myös se, että kun kokeilin ekan kerran juottaa tuohon välilliseen bios-piiriin, juotin vahingossa kaksi jalkaa yhteen. Olen yrittänyt ottaa tinaa irti niin tinaimusukalla kuin tinaimurillakin, kummallakaan tinaa ei lähde juuri nimeksikään.
Toiseksi, millainen kolvinpää olisi tuollaiseen kaikkein paras? Itselläni on nyt rautakaupasta ostettu 1mm, ja tarvisi kyllä pienemmän, ei vain ole tietoa mistä löytäisin.
Älä missään nimessä kuumenna sitä biossi piiriä millään hehtaari kolvilla nimittäin se voi ja luultavasti palaakin melko nopeeta kun sitä kuumentaa liikaa.
itselläni on Wellerin termostaatti kolvi jossa 0.1-0.2 mm terä
juottamiseen käytän 250celciusta lämpöä.
Fluxilla voisi yrittää saada tinaa juoksemaan ja sen seurauksena tarttumaan kolviin, mutta tämäkin on erittäin riskialtis prosessi.
-Pete
Niin Fluxilla kylä lähtee ihan helposti. Jos käyttää kärsivällisyyttä, mutta tinaimusukista sun muista ei ole kuin haittaa.
Mistäs noin pieniä (0.1mm-0.2mm) teriä saa, mieluiten pääkaupunkiseudulta? Itse olen käynyt erilaisissa rautakaupoissa yms. ja pienin terä mitä löytää on 0.5mm.
Parhaimmat värkit saat esim. Suomen huoltopalvelusta.
Jos ei tule sitä "punaistaruutua" jossa lukee, että aseta alkuperäine peli, niin laserlukupää todennäköisesti huonossa kunnossa tai likainen.
Mitäs sit tehää ku tulee toi punainenruutu ??? meinaan et asennettiin pikkuvelinkans piiri mut sit ei pelaa alkuperäiset eikä kopiot eli tais mennä joku v****ks vai?? ja versiohan oli toi v3
Todennäköisesti jossain kylmäjuotos. Tai joku piuha suorastaa on irti tai puuttuu.
Todennäköisesti jossain kylmäjuotos. Tai joku piuha suorastaa on irti tai puuttuu.
Pitää tutkia huomenna lisää mut kiitoksia alkuksi....
Parhaimmat värkit saat esim. Suomen huoltopalvelusta.
Suomen huoltopalvelu (ainaskin Turussa) lopettaa kuulemma vuodenvaihteessa toimintansa. Kauppasivat mulle tommoista termostaatti kolvia päälle 100€ en muista kuinka paljon päälle. Vois saada tingattua kun kerran lopettavat.
En usko, että paljoa tinkivät. Koska Elfalle itsensä ovat myynneet.
Olis semmone ongelma PS2 käynnisty, modi valikkoo ym pääsee mutta ei suostu millään lukeen cd:tä ei aito ei poltettuja.. Piiri on juuri laitettu ... Alussa toimi pari kertaa ihan normaalisti.. ????
Mikäs versio on kyseessä?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.